عکس های خانوادگی ساناز سعیدی + همسر، زندگی خصوصی و بیوگرافی

عکس های خانوادگی ساناز سعیدی + همسر، زندگی خصوصی و بیوگرافی


منبع: نمکستان

564

1398/8/22

19:09


عکس های خانوادگی ساناز سعیدی + همسر، زندگی خصوصی و بیوگرافی

عکس های جدید ساناز سعیدی

نمکستانساناز سعیدی بازیگر جوان و با استعداد کشورمان در ۲۴ فروردین ماه ۱۳۶۸ در تهران متولد شد. وی اکنون ۲۹ سال سن دارد و مجرد است. این بازیگر در رشته ی مهندسی معماری درس خواند و فارغ التحصیل این رشته می باشد. ساناز سعیدی فعالیت در عرصه بازیگری را از سال ۱۳۹۵ با تئاتر آغاز کرد و با بازی در سریال بچه مهندس به شهرت و محبوبیت رسید.

ساناز سعیدی

همسر ساناز سعیدی :

هیچ خبر موثقی از مجرد یا متاهل بودن این بازیگر در دسترس نمی باشد اما اینطور به نظر می رسد که وی در حال حاضر ازدواج نکرده و مجرد است.

عکس ساناز سعیدی

سابقه فعالیت ساناز سعیدی :

ساناز سعیدی بازیگر زن ایرانی به طور آکادمیک در رشته مهندسی معماری تحصیل نمود و شرکتی مشغول به کار بود اما به دلیل علاقه اش به بازیگری دوره های آموزشی زیر نظر استاد امین تارخ را گذراند و این حرفه را دنبال کرد . وی فعالیت در عرصه بازیگری را با تئاتر آغاز کرد و برای اولین بار در سال ۱۳۹۵ با بازی در چند سکانس سریال پریا اثر حسین سهیلی زاده مقابل دوربین رفت پس از آن به عنوان نقش اصلی در سریال نفس به کارگردانی جلیل سامان ایفای نقش نمود و توانست در میان مردم شناخته و دیده شود. این سریال در ماه مبارک ۱۳۹۶ از شبکه سه سیما پخش شد و وی در این سریال نقش نازی را بازی می کرد. پس از آن با نقش صدیقه در فصل اول  سریال بچه مهندس از قاب تلویزیون دیده شد. فصل دوم سریال بچه مهندس در حال پخش از شبکه دو سیما می باشد.

ساناز سعیدی برای ایفای نقش در سریال نفس برای درک و شناخت نقش در دوره های آموزشی نقاشی، پرستاری شرکت کرد. وی حتی قبل از تولید سریال به آژانس های هواپیمایی مراجعه می کرد تا از نزدیک با نقش خود آشنا شود.

ساناز سعیدی در سریال نفس

نام سریال های ساناز سعیدی : 

  1. پریا به کارگردانی حسین سهیلی زاده (۱۳۹۵)
  2. نفس به کارگردانی جلیل سامان (۱۳۹۶)
  3. سارق روح به کارگردانی احمد معظمی (۱۳۹۶)
  4. بچه مهندس  به کارگردانی علی غفاری (۱۳۹۷)

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو