دانلود انیمیشن سریالی Bravest Warriors S01-S04 (2012-2018)

منبع: دانلود ها

80

1398/8/22

23:24


دانلود کامل انیمیشن شجاع‌ترین جنگجویان با کیفیت WEB-DL 1080p

کاور-Bravest-Warriors-2012

عنوان انیمیشن: Bravest Warriors – شجاع‌ترین جنگجویان

سال انتشار: ۲۰۱۲-۲۰۱۸

ژانر: انیمیشن، اکشن، ماجرایی

مدت زمان: هر قسمت حدود ۵ دقیقه

کیفیت: WEB-DL 720p / WEB-DL 1080p

وضعیت پخش: اتمام فصل چهارم

زیرنویس فارسی: ندارد

زیرنویس انگلیسی: دارد، ادغام شده با ویدیو

IMDB

خلاصه داستان: انیمیشن شجاع‌ترین جنگجویان (به انگلیسی: Bravest Warriors) در مورد ۴ نوجوان ابرقهرمان هست که استخدام شده اند تا بتوانند به دنیای ناشناخته بروند و بیگانگان دوست داشتنی را که در معرض خطر قرار گرفته اند را نجات دهند. آنها باید از احساسات خودشان استفاده کنند و بتوانند پیچیدگی های زیادی را رد کنند تا به این بیگانگان و دنیای خارق العاده شان برسند. اتفاقات این انیمیشن در سال ۳۰۸۵ جریان دارد و تاکنون برنده جوایزهای بسیاری هم شده است. شخصیت های بسیاری در این سری وجود دارند که هرکدام ماجرایی برای خودش دارد. کریستوفر یک نوجوان ۱۷ ساله است که علایق مختلفی دارد و به عنوان رهبر گروه در همه فصول حضور یافته است. او با بهترین دوستش بث همراه می شود و گروه بهترین جنگجویان را ایجاد می کند. رهبر تیم ناگهان براثر اتفاقاتی گم می شود و حال میچ است که باید برای پیدا کردن وی رهبری را برعهده بگیرد.

اعضای گروه Bravest Warriors هرکدام برای خودشان مهارت هایی را دارند و می توانند از مهارت های رزمی هم استفاده کنند. شخصیت های باستانی را در سری می بینیم که معمولا در انتهای هر فصل دیده می شوند. این گروه بارها توسط دشمنانشان فریب می خورند و باعث بوجود آمدن ماجراهای عجیبی می شوند. طیف گسترده ای از مبارزات روی سفینه هایی جریان دارد که این گروه را به دنیای ناشناخته می برد و همچنان اجرام دیگر به سمت آنها حمله ور می شون. گودال هایی از اشعه ایکس وجود دارند که گروه باید برای عبور از آنها فکری داشته باشند. کریس شخصیتی خنده دار دارد و با چشمان بنفش خودش می تواند راه را برای دوستان خودش باز کند.

info

Four teenage heroes-for-hire warp through the universe to save adorable aliens and their worlds using the power of their emotions.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو