شکایت از مدونا به یک دلیل عجیب

منبع: ایران آرت

68

1398/8/23

00:31


تاخیرهای مداوم مدونا در شروع کنسرت‌هایش سرانجام صبر طرفداران این خواننده را سر آورد و او حالا باید در این زمینه به دادگاه پاسخگو باشد.

ایران آرت: یکی از هواداران مدونا به خاطر این که خواننده محبوبش کنسرت را با دوساعت تأخیر نسبت به زمانی که روی بلیط نوشته بوده شروع کرد از او شکایت کرد.

"نیت هولندر" ادعا کرده این ستاره "همیشه خدا دیر به کنسرت‌هایش می‌رسد و برنامه‌ها را دیر شروع می‌کند" و به همین دلیل دست به شکایت جمعی علیه مدونا و حامی مالی کنسرت‌هایش شرکت "لایو نیشن" زده است. او گفته به همین خاطر به کنسرت بعدی مدونا که ۱۷ دسامبر در ساحل میامی فلوریدا برگزار خواهد شد نمی‌رود.

به گزارش ایندیپندنت، در این دادخواست ادعا شده کنسرت فلوریدای مدونا از مجموعه کنسرت‌های مادام ایکس قرار بوده ساعت ۸:۳۰ شب شروع شود اما در واقع ساعت ۱۰:۳۰ شروع شده است. هولندر سه بلیط این کنسرت را در مجموع به قیمت ۱۰۲۴ دلار (۷۹۸ پوند) خریده بوده است.

در این دادخواست آمده "بلیط به دستان باید فردای آن روز به سر کار یا مدرسه می‌رفتند به همین دلیل نتوانستند در کنسرتی که قرار بود حدود ساعت یک بامداد تمام شود حاضر شوند. هولندر تلاش کرد پول سه تا بلیطی را که برای کنسرت مدونا خریده بود پس بگیرد ولی موفق نشد".

علاوه بر آن هولندر ادعا می‌کند به دلیل تغییر ساعت برگزاری کنسرت اگر می‌خواست  بلیط‌‌ها را دوباره در تارنمای تیکت‌ مستر بفروشد در واقع پولی که بابت آن‌ها پرداخته بود نیز از دستش می‌رفت.  

در دادخواست ادعا شده "ارزش همه بلیط‌هایی که هولندر و باقی همکلاسی‌های‌اش خریده بودند به شدت افت کرد و دیگر ممکن نبود پولی را که برای آن بلیط‌ها پرداخته بودند پس بگیرند و دوباره آن‌ها را بفروشند".

هولندر به علت نقض قرارداد و سهل‌انگاری در دادن اطلاعات شکایت کرده و درخواست پرداخت خسارت دارد.

شبکه تلویزیونی فاکس فایو وگاس (به نقل از تارنمای اس‌ اف ایست) گفته هفته پیش (۷ نوامبر) در تالار کولوسئوم سیزرز پالاس در پی تأخیر مدونا در آمدن به روی صحنه تا ساعت ۱۲:۳۰ شب طرفدارانش او را هو کردند. کنسرت قرار بود ساعت ۱۰:۳۰ آغاز شود.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو