سرلشکر سلامی : قدرت اطلاعاتی ایران ، سبب هراس دشمنان شده است

68

1398/8/23

02:32


سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تنوع تهدیدات دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران گفت : دستگیری سرشبکه سایت "آمدنیوز" محصول یک برنامه‌ریزی دقیق و هوشمندانه بود و قدرت اطلاعاتی ایران ، سبب هراس دشمنان شده است.

سرلشکر سلامی : قدرت اطلاعاتی ایران ، سبب هراس دشمنان شده است

  به گزارش بهداشت نیوز به نقل از الکوثر، سردار سلامی روز چهارشنبه در چهارمین همایش جامعه اطلاعاتی سپاه در تهران با تاکید بر لزوم شناخت عملیات روانی دشمن تصریح کرد: اقتدار اطلاعاتی اصل بازدارنده ای است که هزینه‌های برخورد را کاهش می‌دهد و ضامن امنیت و آرامش جامعه است. 

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماه گذشته ، «روح الله زم» از سرشاخه‌های رسانه‌ای دشمن و سرشبکه سایت معاند "آمد نیوز"  را در عملیاتی هوشمندانه دستگیر کرد. 

سرلشکر سلامی : قدرت اطلاعاتی ایران ، سبب هراس دشمنان شده است

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این عملیات با به کارگیری روش‌های نوین اطلاعاتی و شگردهای ابتکاری، سرویس‌های بیگانه را  مدیریت و  فریب داد و «روح الله زم» را که در سال‌های اخیر با هدایت، تامین و پشتیبانی مستقیم آنان، عملیات روانی گسترده‌ای برای اختلاف افکنی در ارکان نظام اسلامی، ایران هراسی، دروغ پردازی، القای شبهه در نسل جوان نسبت به عقاید و باورهای دینی و تبلیغ و فراهم‌سازی زمینه‌های اقدامات خشونت بار و تروریستی، ایجاد آشوب و ناآرامی در کشور را اداره می‌کرد، بازداشت کرد.

نظرات


تصویری


ویدئو