چهره ها و افراد مشهور متولد 24 آبان

منبع: ستاره

183

1398/8/23

02:36


بیست و چهار آبان سالروز تولد دو هنرمند کشورمان، یکی در عرصه بازیگری و دیگری خوانندگی است. شیوا خسرومهر و امیر عباس گلاب متولدین مطرح بیست و چهارمین روز از آبان ماه هستند.

چهره ها و افراد مشهور متولد 24 آبان


ستاره |
سرویس چهره‌ها -
جالب است بدانید که امیرعباس گلاب در ابتدا خوانندگی را با آواز سنتی آغاز کرد، اما رفته رفته به سمت موسیقی پاپ رفت و به صورت جدی‌تر آن را دنبال نمود تا اینکه امروز نامش به عنوان یکی از خوانندگان مطرح پاپ ایران بر سر زبان هاست.   
 

چهره ها و افراد مشهور متولد بیست و چهار آبان

در این بخش مختصری از زندگی این دو هنرمند آبان ماهی خوانده و با فعالیت‌های این دو در عرصه هنری کشور بیشتر آشنا خواهیم شد.  

شیوا خسرومهر

چهره ها و افراد مشهور متولد 24 آبان


شیوا خسرومهر متولد ۲۴ آبان سال ۱۳۵۰ در سبزوار، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است. او مدرک لیسانس خود را در رشته تئاتر و از دانشکده هنر‌های زیبا دریافت کرده و نخستین بار در ۲۵ سالگی و با بازی در فیلم "عروسی مهتاب" روبروی دوربین سینما ظاهر شد. سه سال بعد دومین اثر سینمایی خودش را بازی کرد و در همان موقع بود که با مجموعه "کاشانه" پا به تلویزیون گذاشت. از کار‌های مطرح شیوا خسرومهر در سینما و تلویزیون می‌توان به "سارق روح"، "بچه‌های نسبتا بد"، "نرگس"، و "سه بیگانه" اشاره کرد. شیوا خسرومهر یک بار ازدواج کرده و از همسرش جدا شده است. او از همسر سابقش دختری به نام رکسانا دارد که به قول خودش در این سال‌ها هم برایش پدر بوده و هم مادر.


امیر عباس گلاب

چهره ها و افراد مشهور متولد 24 آبان


امیر عباس گلاب متولد بیست و چهار آبان ماه سال ۶۵ در تهران، خواننده مطرح موسیقی پاپ کشور است. او در کودکی و زمانی‌که تنها هفت سال سن داشت، خوانندگی را با راهنمایی پدرش آغاز کرد و در چهارده سالگی به نواختن گیتار روی آورد. وی فارغ‌التحصیل رشته موسیقی بوده و برای مدتی کوتاه نیز نزد استاد محمد نوری بوده است. او اولین آهنگ خود را با اسم "فقط برو" در سال ۸۶ منتشر کرد. در همان سال‌های اولیه کارش، تیتراژ سریال ستایش را نیز اجرا کرد و رفته رفته نام خود را به عنوان یک خواننده توانا در عرصه موسیقی مطرح نمود. امیر عباس گلاب تا به امروز ازدواج نکرده و مجرد است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو