خاطرات فریبا نادری و امیر کربلایی زاده در فرمول یک

منبع: نمناک

563

1398/8/23

13:29


فریبا نادری و امیر کربلایی زاده دو بازیگر کشورمان شب گذشته مهمان علی ضیا در برنامه فرمول یک شد و شبی متفاوت را در این برنامه تجربه کردند.

امیر کربلایی زاده و فریبا نادری در فرمول یک

فریبا نادری بازیگر سریال ستایش شب گذشته مهمان ویژه برنامه عیدانه فرمول یک شد و پای گفتگو با علی ضیا نشست.

این بانوی هنرمند که به تازگی بازی در سریال ستایش 3 را به اتمام رسانده است در این برنامه درباره بازی در این سریال ، ساخت فصل چهارم و حضور در این فصل صحبت کرد.

فریبا نادری که برای دومین بار مهمان فرمول یک شده بود در ابتدای صحبت هایش درباره سریال ستایش گفت:خوب خداروشکر پری سیما رو کشتند و همه خیالشان راحت شد اما به این آسونی ها دست بردار نیست و آن پری سیمایی که من می شناسم در فصل چهاری اگر باشد روحش حضور خواهد داشت.

فریبا نادری

علی ضیا درباره خاطرات تیر وار فریبا نادری در سریال ستایش پرسید که این بازیگر کشورمان گفت:یکی از تیترهایی که در این مدت دیدم با عنوان گریه فریبا نادری در سریال ستایش بود که ماجرا از این قرار بود که دخترم حالش خوب نبود و من مجبور بودم سرکار باشم و یک دفعه که به یاد دخترم افتادم زدم زیر گریه ، من از آن دست مادرهای استرسی هستم که دائم نگران دخترمم و با وجود مادر بودن کار کردن سخت است اما این موضوع شدنی است.

پری سیمای سریال ستایش درباره استقبال مردم از این سریال گفت:ستایش از فصل اول با استقبال مردم مواجه شد و به قول عامیانه خیابان خلوت کن بود اما در فصل دوم کمی از مخاطبان آن کم شد که خداروشکر در فصل سوم جبران شد و مردم الکی پای تلویزیون نمی نشستند و این بازیگر کشورمان درباره گریم این سریال گفت :در فصل دو گریم ستایش به نظرم خوب نبود و فصل سه بهتر شد و به نظرم در فصل 2 خیلی ستایش پیر شده بود و این گریم خوب نبود.

در این بخش از برنامه کل کل فوتبالی بین علی ضیا و فریبا نادری رخ داد و پای بحث استقلال و پرسپولیس به این برنامه باز شد.

فریبا نادری و علی ضیا

علی ضیا در بخشی از صحبت هایش درباره حضور فعال فریبا نادری در فضای مجازی صحبت کرد و در ادامه درباره سخت ترین سکانسش در ستایش پرسید که گفت :سکانسی که بچه های انیس را تهدید به مرگ میکردم خیلی برایم سخت بود و با وجود سختی این نقش بازی در نقش های منفی را دوست دارم .

فریبا نادری در ادامه صحبت هایش درخصوص انتخاب بازیگران در مهمانی ها گفت :من به دلیل اینکه مهمانی نمیروم خیلی از این موضوع خبر ندارم و در ادامه درباره کشف استعداد بازیگری اش گفت:من از دوران کودکی خیلی به بازیگری علاقه داشتم و همیشه جلوی آینه با خودم تمرین بازیگری و اجرا میکردم.

پری سیمای سریال ستایش در بخشی از برنامه به تک سوال های علی ضیا پاسخ داد و درباره اولین درآمدش و اینکه چگونه آن را هزینه کرد گفت:اولین درآمد من زمانی بود که مربی شنا بودم و قبل از بازیگری است و در حدود 120 یا 130 تومان در سال 81 بود که با آن لباس خریدم.

فریبا نادری درباره ویژگی های شخصی خودش در این برنامه گفت :غذای مورد علاقه من قورمه سبزی است ، مهربانی یکی از صفاتی است که اطرافیان من را با آن می شناسند، من به راحتی گریه میکنم و میخندم و آخرین باری که گریه کردم همین امروز بود که از فرط خستگی در حال بیهوش شدن بودم که یارا از من خواست که نخوابم و با او بازی کنم که من با گریه از خدا خواستم که به من انرژی این کار را بدهد.

خواستگاری امیر کربلایی زاده از علی ضیا در فرمول یک

مهمان بعدی برنامه روز گذشته فرمول یک امیر کربلایی زاده کمدین ، نویسنده و بازیگر کشورمان بود که با یک شوخی بحث ازدواج علی ضیا را پیش کشید.

امیر کربلایی زاده و علی ضیا

امیر کربلایی زاده در ابتدای صحبت هایش درباره ازدواج علی ضیا گفت :که من از همین جا میخواهم علی ضیا را برای یکی از اقوام خواستگاری کنم ، چون گفتند دست خالی برنگردید چون اگه دست خالی برگردم چکم را به اجرا میگذارند، شاید شما فکر کنید که شوخی است اما من کاملا شوخی میکنم چون مد نظر ایشون احسان علیخانی بودند و واقعا برایم سوال است که تو چرا ازدواج نمیکنی.

این کمدین کشورمان درباره وضعیت سلامتی اش که بعد از جراحی صورت و پا بهبود یافته است صحبت کرد و گفت که به مدد دکترهای خوب کشورمان حالم خوب است اما تا پایان عمر پلاتین پایم همراهم خواهد بود.

استندآپ کمدین خندوانه در ادامه صحبت هایش درباره وضعیت دستشویی های هواپیما و قطار و ترس از هواپیما صحبت کرد و علی ضیا هم از درگذشت دوستش در سانحه هوایی ارومیه و ترسی که بعد از آن از هواپیما پیدا کرد گفت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو