مدل کوتاهی های زنانه و دخترانه که تازه مد شده اند

مدل کوتاهی های زنانه و دخترانه که تازه مد شده اند


منبع: نمناک

1,732

1398/8/23

13:55


خانم هایی که به مدل موهای کوتاه علاقه مند هستید با انواع مدل های جدید کوتاهی آشنا شوید تا با توجه به سلیقه و فرم صورت خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

مدل مو کوتاه زنانه و دخترانه

انتخاب مدل مو در زیبایی چهره نقش زیادی دارد . مدل های مو برای خانم ها متنوعند و انواع و اقسام فراوانی دارند . مدل موی کوتاه زنانه و مدل موی بلند زنانه از انواع مدل موهای متنوع برای خانم ها هستند که آنها می توانند با توجه به فرم صورت و سایر ویژگی های ظاهری خود مدل موی خود را از بین مدل های متنوع مو انتخاب کنند. در این بخش از دنیای مد نمناک انواع مدل های مو کوتاه زنانه و دخترانه را برای شما آورده ایم .

علت انتخاب مدل موی کوتاه

بسیاری از خانم ها دوست دارند موهای خود را کوتاه کنند زیرا :

  • از داشتن موی بلند و ظاهری یکنواخت خسته شده اند و به دنبال تغییر ظاهری چشمگیر هستند .
  • احساس می کنند موی کوتاه بیش از موی بلند به چهره شان زیبایی می بخشد و آنها را زیباتر می کند.
  • در گرمای تابستان ، مدت زمان طولانی تری را در بیرون از خانه هستند بنابراین برای جلوگیری از عرق کردن مدل موهای کوتاه را انتخاب می کنند که حس سبک تر و خنک تری دارند .
  • وقت کافی برای رسیدن به موهایشان را ندارند بنابراین مدل موی کوتاه دخترانه را برای کوتاه کردن موهای خود انتخاب می کنند.

مدل مو کوتاه

نکته مهم در انتخاب مدل مو

در انتخاب مدل موی کوتاه باید به نوع شکل هندسی صورت توجه کنید و مدل موی کوتاه را با توجه به فرم صورت و سایر ویژگی های ظاهری خود انتخاب کنید تا عیب های موجود در صورت شما کمتر دیده شود و چهره ای جذاب و در عین حال زیباتر داشته باشید.

مدل موی کوتاه زنانه 2019

بلانت باب یک طرفه

یکی از انواع مدل های کوتاه و جذاب مو برای خانم ها مدل موی بلانت باب یک طرفه است . این مدل مو در میان زنان امروزی طرفداران زیادی دارد و برای مراسم رسمی و راحت مناسب است .

بلانت باب یک طرفه

باب کوتاه زاویه دار

در میان انواع مدل موی کوتاه این مدل بسیار شیک و محبوب است و به علت لایه های پف دار پشت مو و لایه های خرد و زاویه دار جلوی مو ظاهر مدرن برای فرد ایجاد می کند. در این مدل مو ، در یک سمت مو برش های کوتاه بلند ایجاد می کنند و حجم مو را افزایش می دهند. گرد یا زاویه دار و تیزبودن لایه ها در هر صورت مدل مو را زیبا می کند.

پیکسی بلند برای موهای کم حجم

یکی از محبوب ترین مدل موهای تابستانه برای خانم ها پیکسی بلند است که به علت وجود لایه ها جلوه 3 بعدی ایجاد می کند.

پیکسی بلند

پیکسی بلند لایه دار

اگر به دنبال یک مدل جذاب هستید با کمک مدل موی لایه ای به آن دست پیدا می کنید. لایه های کوتاه تا بلند برای همه سنین و مناسبت های مختلف مناسب می باشد.

موی کوتاه چتری

اگر موهای چتری دوست دارید مدل پیکسی با چتری را انتخاب نمایید که هرگز از مد نمی رود. چتری تکه ای، چتری کامل و نیمه چتری می توانند با این مدل مناسب باشد . این مدل مو به مراقبت چندانی نیاز ندارد و یکی از بهترین مدل موها برای افرادی است که موهای کوتاه دارند.

برای کمتر نشان دادن پهنی صورت در افرادی که صورت چاق و تپل دارند این مدل مو کوتاه با چتری مناسب است همچنین بلندی مو باید تا زیرچانه باشد و گرنه صورت چاق تر به نظر می آید. اگر دارای پیشانی بلند هستید ، موهای چتری ، سبب می شود قسمت جلوی مو بر روی پیشانی قرار گرفته و کمی از بلندی پیشانی شما را پوشش دهد.

موی کوتاه چتری

آندرکات پیکسی

خانم هایی که اعتماد به نفس فوق العاده بالایی دارند ، بهتر است موهای خود را مدل آندرکات پیکسی کوتاه کنند . این مدل مو نیاز به مراقبت زیادی ندارد و شما لازم نیست هر روز صبح تمام وقت خود را به مرتب کردن موی خود اختصاص دهید. این مدل مو می تواند در ظاهر طول و درازی صورت را کاهش دهد.

مدل مو جلو بلندتر از پشت

مدل مویی که قسمتی از جلوی مو بلند تر از پشت آن باشد، منجر می شوند تا گردن شما در ظاهر کوتاه تر نشان داده شود پس برای افراد دارای گردن بلند مناسب است .

مدل مو جلو بلندتر از پشت

مدل های خیلی کوتاه

مدل موی خیلی کوتاه برای افرادی مناسب است که گردن کوتاهی دارند زیرا سبب می شود گردن آنها مشخص شود و ظاهر زیباتری پیدا کنند.

نکته:

  • هایلایت و رنگ مو جزوی از دیزاین مو به حساب می آیند . برای پرترشدن موهای کم پشت می توانید با هایلایت کردن حجم موهایتان را افزایش دهید.
  • برای حالت دادن به موی کوتاه راه های مختلف وجود دارد. می توانید آن را صاف کنید، فر کنید یا حالت طبیعی آن را حفظ کنید.
  • اگر زمان کافی برای رسیدگی به موهای فرفری تان را ندارید بهتر است از مدل های فر کوتاه استفاده کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو