تیپ متفاوت چهره ها در گردهمایی تیم گلف هنرمندان در باشگاه انقلاب

تیپ متفاوت چهره ها در گردهمایی تیم گلف هنرمندان در باشگاه انقلاب


منبع: نیک صالحی

777

1398/8/23

17:12


چهره های مشهور زن و مرد عرصه هنر و موسیقی در گردهمایی تیم گلف هنرمندان در باشگاه ورزشی انقلاب به دعوت فدراسیون گلف ایران حضور یافته بودند.

چهره های معروف کشورمان به بهانه گردهمایی تیم گلف هنرمندان در باشگاه انقلاب حضور یافته بودند. در این مراسم بازیگرانی از جمله پویا امینی , سمانه پاکدل و همسرش هادی کاظمی , امید زندگانی , بابک صحرایی , فرزاد حسنی , شیوا طاهری , نورا هاشمی , آرش سنجابی و .. حضور داشتند. در ادامه عکس های از این گردهمایی را در نیک صالحی مشاهده می کنید.

گردهمایی تیم گلف هنرمندان در باشگاه انقلاب

گردهمایی گلف هنرمندان با حضور اهالی محترم سینما تلوزیون تئاتر موسیقی و دیگر اصحاب هنر در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شده است. سمانه پاکدل ، هادی کاظمی ، شیوا طاهری ، نورا هاشمی ، بابک صحرایی ، فرزاد حسنی ، پویا امینی از جمله چهره‌ هایی بودند که در این گردهمایی در زمین گلف باشگاه انقلاب حضور داشتند.

گردهمایی گلف هنرمندان

چهره های مشهور در گردهمایی تیم گلف

پویا امینی و هادی کاظمی

عکس های از گردهمایی تیم گلف هنرمندان

بابک صحرایی با انتشار عکس های در صحفه شخصی اش نوشت : گردهمایی تیم گلف بازیگران به دعوت فدراسیون گلف ایران به آزاده مومنی

بابک صحرایی در کنار هنرمندان در گردهمایی گلف

پویا امینی درباره این بازی ها در صحفه شخصی اش نوشت :من واقعا ورزش رو دوست دارم ولی گلف حقیقتا یه تجربه ی متفاوته! آرامش و تمرکز همراه با یه حس خوب و چی از این بهتر که رفقاتو در کنارت داشته باشی!

پویا امینی در گردهمایی گلف هنرمندان

شیوا طاهری درباره این گردهمایی در صحفه شخصی اش نوشت : با حضور اهالی محترم #سینما #تلوزیون# تئاتر# موسیقی و دیگر اصحاب هنر در مجموعه ورزشی انقلاب

گلف بازی کردن شیوا طاهری

گفتنی است تعدادی از هنرمندان کشورمان به دعوت فدراسیون گلف ایران به شرکت در این گردهمایی دعوت شده بودند که در این بازی گلف نیز به  چهره ها اموزش داده می شود.

گلف بازی کردن بازیگران مشهور ایرانی

شیوا طاهری و فرزاد حسنی

هنرمندان در باشگاه انقلاب

تیم گلف هنرمندان ایرانی

نورا هاشمی

شیوا طاهری

صحفه شخصی بازیگران

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو