شهرام فرهنگ: لامی برنده بیشترین جوایز طراحی بین المللی/لامی از خودنویس های abc کودکان تا نوک ویژه چپ دست ها

منبع: ایران آرت

142

1398/8/23

19:21


شهرام فرهنگ مدیر و نماینده انحصاری برند پیشرو لامی در ایران می گوید: خودنویس لامی محصولاتی را تولید می کند که کودکان از آغاز کار با خودنویس را فرا گیرند و خوش خط بنویسند

ایران آرت: شهرام فرهنگ ،مدیر و نماینده انحصاری برند لامی در ایران با اشاره به برگزاری نمایشگاه گذر قلم گفت: باعث افتخار ماست که در کشور ایران با بیشترین درصد افراد تحصیل کرده و فرهیخته، استفاده از خودنویس از دیرباز مورد توجه بوده و هست. این نمایشگاه بستر مناسبی است تا برندهای موفقی همچون لامی آلمان موجب رواج استفاده از خونویس به عنوان یک ابزار نوشتاری برای همه عموم مردم از کودکان دبستانی تا دانشجویان و متخصصین باشند.

او افزود: در آلمان و خیلی از کشورهای دیگر خودنویس یکی از ملزومات اصلی برای کودکان در مدرسه است لذا در این راستا شرکت لامی طراحی های خاص برای خودنویس مخصوص کودکان سری abc را به بازار معرفی کرده که طراحی این محصول به نحوی است که باعث میشود کودکان از ابتدا خودنویس را به صورت صحیح به دست بگیرند که باعث پیشرفت سریع در بهتر شدن دست خطشان میشود.

نمایشگاه

مدیر برند لامی افزود: در این نمایشگاه ما گالری طراحان لامی را داریم همچنین به معرفی تنوع منحصر به فرد نوکهای خودنویس لامی پرداخته ایم، به طور مثال نوک مخصوص چپ دستها و یا مخصوص کسانی که با زوایای مختلف می نویسند.

فرهنگ تاکید کرد: مخاطبین ما دانش آموزان و دانشجویان هم هستند ولی بدلیل افزایش هزینه های واردات و قیمت این نوشت افزار ها قدرت خرید این قشر کمتر شده است.

نمایشگاه

فرهنگ خاطر نشان کرد: محصولات لامی برنده بیشترین جوایز طراحی بین المللی بوده و طراحی بر مبنای کارایی بر اساس اصول باوهاس Bauhaus سبب برتری این برند شده است.

نمایشگاه گذر قلم تا عصر جمعه، ۲۴ آبان ماه جاری در موسسه صبا دایر خواهد بود.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو