Sonic

سرانجام پارامونت تریلر جدیدی از فیلم "سونیک خارپشت" را منتشر کرد که در این تریلر شاهد تغییر ظاهر سونیک هستیم.

اردیبهشت ماه امسال بود که شرکت پارامونت پیکچرز اولین تریلر رسمی فیلم "سونیک خارپشت" (سونیک خارپشت) را منتشر کرد که ظاهر سونیک در این تریلر با واکنش تند طرفداران این خارپشت محبوب مواجه شد و پس از آن سازندگان فیلم اعلام کردند که ظاهر سونیک در فیلم Sonic تغییر خواهد کرد. همچنین اوایل این ماه تصاویری منتشر می‌شد که نشان از تغییر ظاهر سونیک در این فیلم لایو اکشن داشت، اما تا به امروز واقعی بودن این تصاویر تایید و اعلام نشده بود. 

به گزارش مووی مگ به نقل از زومیت، حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از این فیلم لایو اکشن/انیمیشن منتشر شده است. پارامونت امروز دومین تریلر رسمی فیلم "سونیک خارپشت" را منتشر کرده که در این تریلر شاهد رونمایی از ظاهر جدید سونیک هستیم که طراحی بسیار بهتری نسبت به طرح اولیه دارد و بیشتر شبیه به نسخه بازی آن شده است. همچنین این تریلر حاوی تصاویر جدید و بسیاری است که می‌تواند طرفداران سونیک را به این فیلم امیدوار و حتی هیجان‌زده کند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

جیمز مارسدن در نقش تام د کاپ (تام واچوفسکی)، بن شوارتز در نقش سونیک (صداپیشگی)، جیم کری در نقش دکتر اگمن (روباتنیک)، تیکا سامپتر، آدام پالی، دبس هاوارد، نیال مک‌دوناف و ناتاشا روتول، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم "سونیک خارپشت" حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی فیلم Sonic بر عهده جف فاولر بوده است. علاوه‌بر تریلر جدید، پارامونت دو پوستر جدید از فیلم "سونیک خارپشت" نیز منتشر کرده که پوستر اول، پوستر رسمی فیلم است که پیش از این، این پوستر فاش شده بود و در آن شاهد حضور سونیک و دکتر روباتنیک با بازی جیم کری، هستیم، اما پوستر دوم، پوستر بین المللی این فیلم و برای تبلیغ آن در بازار ژاپن است.

فیلم "سونیک خارپشت" برای اکران‌ در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۲۰ (۲۵ بهمن ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.