نتفلیکس فیلم پلیس بورلی‌هیلز ۴ را می‌سازد

منبع: گیمفا

133

1398/8/24

00:02


نتفلیکس فیلم پلیس بورلی‌هیلز ۴ را می‌سازد

به گزارش سایت خبری Deadline نتفلیکس موفق شد حق ساخت فیلم چهارم فرنچایز کمدی و اکشن پلیس بورلی‌هیلز (Beverly Hills Cop) با بازی ادی مورفی (Eddie Murphy) نامزد جایزه‌ی اسکار در نقش کاراگاه اکسل فولی را از استودیو Paramount Pictures خریداری کند. جری براکهیمر (Jerry Bruckheimer) که همراه دان سیمپسون (Don Simpson) تهیه‌کنندگان دو فیلم اول بودند برای تهیه‌کنندگی فیلم چهارم از سوی استودیو Paramount Pictures باز می‌گردد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم همکاری دوم مورفی و نتفلیکس پس از کمدی دولمیت اسم من است (Dolemite Is My Name) به حساب می‌آید. این قرارداد فیلم پنجم پلیس بورلی‌هیلز را نیز در برمی‌گیرد.

مارتین برست (Martin Brest) کارگردان پلیس بورلی‌هیلز با فیلمنامه‌ای به نویسندگی دنیل پتری جونیور (Daniel Petrie Jr) بوده است. این فیلم داستان کاراگاه پلیسی با نام اکسل فولی را روایت می‌کند که به بورلی‌هیلز و برای بررسی قتل مشکوک دوست صمیمی‌اش میکی با بازی جیمز روسو (James Russo) سفر کرده است. جاج رینولد (Judge Reinhold)، جان اشتون (John Ashton)، لیزا الی باخر (Lisa Eilbacher) و رانی کاکس (Ronny Cox) بازیگران این فیلم بوده‌اند. این فیلم همچنین نامزد دو جایزه گولدن گلوب برای بهترین فیلم و بهترین فیلمنامه شده و پرفروش‌ترین فیلم سال ۱۹۸۴ لقب گرفته است.

استودیو Paramount Pictures و ادی مورفی هم اکنون در حال ساخت فیلم دوم و مورد انتظار سفر به آمریکا (Coming 2 America) با بازی آرسنیو هال (Arsenio Hall)، جیمز ارل جونز (James Earl Jones) و شاری هدلی (Shari Headley) به ترتیب در نقش‌های سمی، جاف جافر پادشاه و لیزا مک دول هستند که برای عرضه در تاریخ ۷ اوت ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده است.

منبع: ComingSoon

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو