کریستن استوارت در نقش بازیگر دهه 60/ عکس

منبع: ایران آرت

184

1398/8/24

01:32


داستان فیلم "سیبرگ" در دهه‌ی ۱۹۶۰ میلادی روی می‌دهد وقتی که سیبرگ به خاطر روابط سیاسی و رمانتیکش تحت نظر بود.

ایران آرت: کریستن استوارت به خاطر بازی در ریبوت فیلم "فرشتگان چارلی" (Charlie’s Angels) به کارگردانی "الیزابت بنکس" با تحسین منتقدین مواجه شده، اما سینه‌فیل‌ها برای دیدن او در یک فیلم مستقل دیگر نباید زیاد منتظر بمانند.

استوارت در فیلم درام بیوگرافیکال "سیبرگ" (Seberg) در مورد زندگی "جین سیبرگ" که دسامبر امسال توسط آمازون اکران می‌شود نقش اصلی را بازی کرده. این فیلم یک درام روانشناسانه‌ی دیگر از "بندیکت اندروز" است که در سال‌های اخیر "اونا" (Una) با بازی "رونی مارا" را کارگردانی کرده است. "سیبرگ" در جشنواره‌ی فیلم ونیز اکران شد.

داستان فیلم "سیبرگ" در دهه‌ی ۱۹۶۰ میلادی روی می‌دهد وقتی که سیبرگ به خاطر روابط سیاسی و رمانتیکش با "حکیم جمال" فعال حقوق مدنی از طرف FBI تحت نظر بود. علاوه بر استوارت، "جک اوکانل"، "آنتونی مکی"، "کولم مینی"، "مارگارت کوالی"، "وینس وان"، "زازی بیتس"، و "استیون روت" هم در فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

Seberg-poster

به گزارش 30 نما، آمازون امسال فیلم "گزارش" (The Report) با بازی "آدام درایور" را هم اکران خواهد کرد. استودیو به تازگی درام دیگری به نام "پسر عزیز" (Honey Boy) با بازی "شیا لابوف" را هم روی پرده برده است. آمازون با "سیبرگ" مدعی کسب افتخار در فصل اهدای جوایز امسال خواهد بود. استوارت به خاطر بازی در این فیلم هم در جشنواره‌ی ونیز با نقدهای مثبتی روبرو گشته بود.

فیلمبرداری "سیبرگ" به "ریچل موریسون" سپرده شده که به لطف فیلم "مادباند" (Mudbound) اولین فیلمبردار زن نامزد اسکار شد. او در پروژه‌ی "پلنگ سیاه" مارول هم همکاری کرده است.

آمازون "سیبرگ" را ۱۳ دسامبر (۲۲ آذر ماه ۱۳۹۸) در آمریکا اکران می‌کند.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو