خوش‌استایل‌ترین زوج‌های دنیای هنر/عکسها

خوش‌استایل‌ترین زوج‌های دنیای هنر/عکسها


منبع: ایران آرت

315

1398/3/18

10:31


این زوج‌های معروف اهمیت زیادی به نوع پوشش و استایل خود می‌دهند و همواره در مرکز توجه هستند.

ایران آرت: در دنیای معروف‌ها و هالیوود همیشه زنان و مردانی هستند که به واسطه موقعیت‌هایشان و البته استایل خوبی که دارند، همیشه در مرکز توجه هستند. اما کنار هم قرار گرفتن این افراد به‌عنوان زوج، جذابیت استایل آنها را دو چندان می‌کند. 

در ادامه این مطلب که توسط سایت مدوپیا گردآوری شده، خوش‌استایل‌ترین زوج‌ها که حداقل یکی از آنها هنرمند هستند معرفی خواهند شد.

بیانسه و جی زی

20120316-195052

بیانسته و جی زی یکی از همین زوج‌ها هستند. این زوج زمانی که در سال 2003 در موزیک ویدئو "crazy in love" در کنار هم ظاهر شدند، نشان دادن که می‌توانند یکی از زوج‌های قدرتمند و البته خوش استایل فرش قرمز و رویدادها باشند. مخصوصاً از سال گذشته و همزمان با رونمایی آلبوم موسیقی مشترکشان، استایل‌هایی شبیه به هم و به نوعی مکمل یکدیگر انتخاب می‌کنند. 

بلیک لایولی و رایان رینولدز

رایان رینولدز و بلیک لایولی

بلیک لایولی نشان داده که می‌تواند در زمینه استایل بسیار موفق باشد و حتی اعلام کرده بود که استایلیست ندارد و به تنهایی و به کمک دستیارش تمام استایل‌هایش را مدیریت می‌کند. شکی نیست که بلیک در زمینه استایل به کمک رایان نیز می‌رود، زیرا که هر دو بسیار خوش پوش هستند. یکی از بهترین استایل‌هایشان زمانی بود که مهمان کاخ سفید بودند که هر دو بسیار عالی به نظر می‌رسیدند. 

هیلی و جاستین بیبر

جاستین+بیبر+و+هایلی+بالدوین

شاید در نگاه اول استایل این دو شیک و خاص به نظر نرسد ولی این دو در زمینه استریت استایل و استایل کژوال بسیار خوب ظاهر می‌شوند و به‌روزترین ترندهای پوشش کژوال به همراه مدرن‌ترین آیتم‌ها را در گردش‌های روزانه‌شان استفاده می‌کنند.

امل و جرج کلونی

جورج+کلونی+

نمونه بارز یک زوج قدرتمند در دنیای هالیوود و البته جوامع بین‌المللی، امل و جورج کلونی هستند. جورج یکی از کلاسیکترین استایل‌ها را در میان آقایان هالیوود دارد و امل استایل شیک و کلاسیک دارد. این دو بدون شک ستاره فرش قرمز و یا هر رویداد دیگری هستند.

ویکتوریا و دیوید بکهام

shutterstock_editorial_9685494eg_huge

این زوج از سال 1999 با هم و از آن دوران نیز مرکز توجه هستند ولی با این مقایسه استایل‌های هر دو در گذشته و حال حاضر می‌توانیم ببینیم که استایل این زوج دوست‌داشتنی روند صعودی داشته و هر سال بهتر از سال‌های قبل کنار هم ظاهر می‌شوند.

بلا حدید و آبل مکنن (ویکند)

GettyImages-1048285410



بلا حدید به عنوان یک سوپر مدل همیشه استایل خوبی دارد و آیتم‌هایی که هنوز وارد بازار نشده‌اند را در استایل استفاده می‌کند و آبل به عنوان رپر و یک آرتیست نیز سبک پوشش خاص خودش را دارد که هر دوی این افراد در کنار هم استایل هماهنگ و بسیار جالبی دارند و مستحق قرار گرفتن در این لیست هستند. 

پرنس هری و مگان مارکل

1c53ffa61ef32c2caea11a60ed4f0345

شکی نیست که نام این زوج بیش از هر زوج دیگری در سال گذشته تیتر اخبار و مقاله‌های خبری بوده و حضور این دو در هر رویدادی از پوشش خبری بسیار خوبی برخورد می‌شود. گرچه توجه بسیاری به مگان و استایلش می‌شود ولی پرنس هری نیز به همان اندازه استایل‌ها و آیتم‌های خوبی انتخاب می‌کند و در کنار هم یکی از خوش استایل‌ترین‌های دنیا هستند.

کیم کارداشیان و کانیه وست

97-10-14ba714

باید اعتراف کنیم که کیم قبل از آشناییش با کانیه استایل معمولی و نه چندان جالبی داشت ولی آشنایی و ازدواج با کانیه مسبب این شد که خیلی از طراحان حاضر شوند با او همکاری کنند و سبک پوشش او روند مدرن و بسیار خاص‌تری پیش گرفته است. حالا به جرئت می‌تواند گفت این دو در کنار هم می‌توانند آغازکننده ترندهای پوشش باشند.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو