دانلود بازی RAGE 2 – Rise of the Ghosts DLC برای کامپیوتر

دانلود بازی RAGE 2 – Rise of the Ghosts DLC برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

214

1398/8/24

06:11


در اولین بسته الحاقی بازی RAGE 2 که Rise of the Ghosts نام دارد، قرار است ماجرای بازگشت یک دشمن قدیمی از مجموعه‌ی Rage روای شود. دسته‌ی اشباح، یک گروه از مزدورها بودند که در بازی Rage 1 با آن‌ها روبه‌رو شده بودیم. حالا و در بسته‌ی الحاقی جدید بازی هم قرار است دوباره با این گروه‌ در شهر Overgrown City مقابله کنیم. از جمله اولین موارد جدیدی که این بسته‌ی الحاقی به Rage 2 اضافه خواهد کرد، شهر Overgrown City خواهد بود که واکر، قهرمان داستان، در آن با گروه Ghostها مبارزه خواهد کرد. این محتوای قابل دانلود یک قابلیت جدید با نام Void را به‌واکر اعطا خواهد کرد که به‌لطف آن می‌توانید دشمنان را در هوا معلق کنید و به‌روش‌های متعددی نابودشان کنید. اسلحه جدیدی به نام Feltrite Laser Launcher و همچنین یک وسیله‌ی نقلیه‌ی تازه با نام Ghost Motorcycle هم با این بسته‌ی الحاقی به‌بازی اضافه می‌شود. اگر نسخه‌ی دیلاکس بازی را داشته باشید، بسته‌ی الحاقی نام‌برده تفنگ BFG سری بازی DOOM را هم در دسترس شما قرار خواهد داد.

انسان‌ها در گروه‌های مختلفی قرار گرفته‌اند و برای زنده ماندن می‌جنگند. دراین‌میان هم بعضی از سودجویان سعی می‌کنند با راه‌اندازی تیم و تشکیلات مخصوص‌شان، بر این جهان آخرالزمانی حکومت کنند. Rage 2 روایت‌گر داستان مبارزه واکر، قهرمان بازی، با گروهی به نام Authority است. اعضای Authority قصد دارند به واسطه پیدا کردن تکنولوژی‌های نانو موجود در جهان آخرالزمانی بازی، خود را به‌عنوان قدرت نظامی برتر معرفی کنند. واکر در جریان مأموریت خود وظیفه دارد یک آرتیفکت را پیدا کند تا ازطریق آن بتواند جلوی گروه Authority را بگیرد و آن‌ها را از بین ببرد. در حالت کلی داستان بازی ریج ۲ ایده‌ی جالبی است.

Rage 2 Rise of the Ghosts PC-CODEX

نسخه فشرده جدید FitGirl v1.07 با حجم ۱۲٫۸GB اضافه شد

دانلود-بازی-Rage-2

مطالب مرتبط

خلق عناصر دیوانه‌وار و المان‌های کاربردی، فرمول مخصوص اولانچ برای برپایی مبارزات هیجان‌انگیز و انفجارهای مهیب است تا کاربر خود را غرق در جهان بازی حس کند. تمامی نمایش‌ها و گفته‌های سازندگان نشان می‌دهد که Rage 2 یک بازی تیراندازی اول شخص جهان باز با نبردهای دیوانه‌کننده و نفس‌گیر است. هرج‌و‌مرج، اصلی‌ترین عنصر ریج ۲ به حساب می‌آید و بازیکنان اصلا نباید انتظار نظم و مقررات را داشته باشند. واکر در طول نبردهای خود مهارت‌های مختلفی دارد که آن‌‌ها را به‌لطف تکنولوژی Nanotrite به‌دست آورده است.

برای مثال بازیکنان می‌توانند از Dash کردن استفاده کنند یا مهارت Shatter که واکر با کف دست خود دشمنان را به اطراف پرتاب می‌کند. همچنین یکی دیگر از مهارت‌های کاراکتر داستان، شبیه به آهسته کردن زمان است و می‌توانید دشمنان بیشتری را از بین ببرید. با کشتن دشمنان نوار مهارت ویژه شما پر می‌شود که Overdrive نام دارد. با استفاده از Overdrive، تمامی سلاح‌های بازیکن خارج از محدودیتی که دارند عمل می‌کنند و شاهد افزایش قدرت آسیب‌رسانی‌شان هستیم.

منبع توضیحات: دانلودها و زومجی

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl – v1.07 Update 3:

  • بر اساس نسخه رسمی CODEX تحت عنوان RAGE 2 Rise of the Ghosts-CODEX فشرده سازی شده است.
  • تمامی بسته های الحاقی منتشرشده و Expansionها در این نسخه لحاظ گردیده و فعال شده اند.
  • فایل فیکس برای CPUهای دوهسته ای (Dual-Core) پس از اتمام نصب، در محل نصب بازی برای شما فراهم می باشد. اگر CPU دوهسته ای دارید، می توانید از این فایل فیکس برای اجراشدن بازی خود استفاده کنید.
  • فایل انتخابی ویدیوهای بازی در محتوای دانلودی شما از وبسایت دانلودها لحاظ شده است.
  • هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی فایل ها می باشد.
  • حجم بازی از ۳۷٫۹گیگابایت به ۱۲٫۱گیگابایت کاسته شده است.
  • مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما ۱۵ الی ۳۰دقیقه خواهد بود.
  • فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی حداکثر ۴۳گیگابایت (در صورت نصب تمامی زبان ها) است.
  • از کتابخانه های متعدد که توسط Razor12911 توسعه یافته، استفاده شده است.
  • حداقل ۳گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است.
info

Dive headfirst into a dystopian world devoid of society, law, and order. RAGE 2 brings together two studio powerhouses–Avalanche Studios, masters of open world insanity, and id Software, creators of the first-person shooter –to deliver a carnival of carnage where you can go anywhere, shoot anything, and explode everything.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Win7, 8.1, or 10 (64-Bit versions)

Processor: Intel Core i5-3570 or AMD Ryzen 3 1300X

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Nvidia GTX 780 3GB or AMD R9 280 3GB

Storage: 50 GB available space

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Win7, 8.1, or 10 (64-Bit versions)

Processor: Intel Core i7-4770 or AMD Ryzen 5 1600X

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Nvidia GTX 1070 8GB or AMD Vega 56 8GB

Storage: 50 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

——————

چگونگی اجرای بسته الحاقی Rise of the Ghosts:

بسته الحاقی Rise of the Ghosts زمانی فعال می شود که شما ماموریت The Ranger را تمام کرده باشید و به یکی از شهرهای تجاری را در فضای اصلی بازی مراجعه کنید. اتمام ماموریت Captive به شما اجازه می دهد تا دسترسی کامل به شهر Overgrown City داشته باشید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

توجه مهم! لطفا برای مشاهده ی لینک های دانلود، بر روی مربع خالی کلیک کنید تا عدم ربات بودن شما تایید شود!


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو