بازگشت محمدرضا شیرخانلو به تلویزیون با حکایت های کمال

بازگشت محمدرضا شیرخانلو به تلویزیون با حکایت های کمال


منبع: نمناک

714

1398/8/24

14:14


به بهانه بازی محمدرضا شیرخانلو در سریال حکایت های کمال نگاهی به سریال های تلویزیونی او داشته ایم که توصیه میکنیم تا پایان مطلب همراه ما باشید.

ماندگارترین نقش های محمدرضا شیرخانلو

محمدرضا شیرخانلو بازیگر نقش پوریا مشتاق پسر فیروز در سریال دودکش است که در اولین تجربه سینمایی اش به نام دهلیز حسابی خوش درخشید.

بازیگر نوجوان این روزهای سینما و تلویزیون بازیگری را از سال 90 با سریال چک برگشتی آغاز کرد و بعد بازی موفق در این فیلم مورد توجه بهروز شعیبی قرار گرفت و برای بازی در فیلم سینمایی دهلیز انتخاب شد.

محمدرضا شیرخانلو چند شبی است که با سریال حکایت های کمال و نقش کمال مهمان خانه های مخاطبان تلویزیون در شبکه دو سیما است.

محمدرضا شیرخانلو

سریال حکایتهای کمال به تهیه کنندگی محسن شایانفر و کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی از دهه دوم آبان ماه روی آنتن رفت و روایتگر داستان زندگی نوجوانی به نام کمال است که محمدرضا شیرخانلو نقش آن را ایفا میکند.

محمدرضا شیرخانلو

کمال پسربچه پر شر و شور و پرهیجان حکایتهای کمال است که در داستان این سریال در کنار پدرش با بازی محمود پاک نیت و مادرش شهره لرستانی حسابی در دل نقش جا خوش کرده و شیطنت های کودکانه اش به دل مخاطب می نشیند.

محمدرضا شیرخانلو و رضا عطاران

محمدرضا شیرخانلو در طی حدود 8 سال فعالیت هنری تجربه همکاری با کارگردان های مطرحی را در سینما و تلویزیون دارد و با کارگردان هایی چون حسین سهیلی زاده،سیروس مقدم،محمدحسین لطیفی،نرگس آبیار،بهروز شعیبی،سامان مقدم،قدرت الله صلح میرزایی و ... همکاری کرده است.

بازیگران سریال پادری

یکی از نقش های ماندگار محمدرضا شیرخانلو مربوط به بازی او در سریال دودکش و پادری ساخته محمدحسین لطیفی است که در سال 92 و 95 روی آنتن شبکه یک سیما رفت و بازی موفقش در نقش پوریا مشتاق از او چهره محبوب تری ساخت. پوریا پسر پر از شیطنت فیروز مشتاق بود که توانست باز هم با شیرینی از پس این نقش برآید و لبخند را بر لب مخاطب بنشاند.

بازیگران سریال پریا

پریا به کارگردانی حسین سهیلی زاده یکی دیگر از سریالهای محمدرضا شیرخانلو بود که در سال 95 از شبکه سه سیما پخش شد و این بازیگر کشورمان در این سریال ایفاگر نقش سهیل پسر پریا بود.

محمدرضا شیرخانلو و محسن کیایی

سریال دیوار ، پرده نشین ، روزهای بد به در و رنگ شک از دیگر سریال های محمدرضا شیرخانلو در تلویزیون هستند.

اغلب مخاطبان تلویزیون محمدرضا شیرخانلو را با نقش های طنز و شیطنت های خاص کودکانه اش در این نقش ها می شناسند اما جالب است که بدانید این بازیگر نوجوان به خوبی از عهده بازی در نقش های جدی هم برمی آید که نمونه آن را در سریال پرده نشین و در نقش رضا علی برادر برات علی ، سریال رنگ شک و فیلم سینمایی دهلیز دیده ایم.

محمدرضا شیرخانلو و فریبرز عرب نیا

فیلم سینمایی مطرب به کارگردانی مصطفی کیایی جدیدترین کار سینمایی محمدرضا شیرخانلو است که در کنار بازیگرانی چون پرویز پرستویی ، محسن کیایی ، الناز شاکردوست و مهران احمدی تجربه ای جدید برای او محسوب میشود.

محمدرضا شیرخانلو

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو