ایده ای رومانتیک برای سورپرایز کردن شوهر

ایده ای رومانتیک برای سورپرایز کردن شوهر


منبع: نمناک

416

1398/8/24

17:25


شاید فکر کنید فقط زنان نیاز به ابراز عشق دارند اما واقعیت این است که باید بعضی مواقع با سورپرایز شوهرمان احساس خاص بودن به او بدهیم.

پیشنهادهایی برای سورپرایز کردن شوهر با ایده های دوست داشتنی برای مردان

اگر دوست دارید همسر خود را وابسته خود نمایید و حس محترم بودن را به او القا کنید و زندگی مشترکتان را از حالت کسالت در آورید ، می توانید او را با انجام کارهای ساده ای غافلگیر کنید . سورپرایز کردن شوهر حس علاقه و احترام را درونش به وجود می آورد و نیاز نیست که هزینه هنگفتی برای آن بپردازید ، شما می توانید در هر محدوده ی مالی،زمانی و مکانی شوهرتان را سوپرایز کنید.

لازم است برای سورپرایز کردن شوهرتان حتما علایق و سلیقه او را بشناسید و مطابق با این سلایق ایده های جالب و خوبی را برای سورپرایز کردن شوهرتا ن به کار بگیرید. در این بخش از نمناک به بهترین روش های سوپرایز کردن همسر می پردازیم.

 روش های سورپرایز شوهر

روش های جالب برای سورپرایز همسر

یک شب رویایی برای همسرتان بسازید

یک ایده ساده و ارزان و رمانتیک که شوهرتان حتما می پسندد این است که بچه ها را به خانه مادرتان بفرستید و فضای خانه را آرام سازید ، غذای و نوشیدنی مورد علاقه همسرتان را تهیه کنید و یک موسیقی ملایم برای پخش بگذارید سپس لباس خواب مورد علاقه همسرتان را بپوشید و یک شب رویایی را با او بگذرانید.

روش های سوپرایز کردن همسر

یک نامه عاشقانه بنویسید

یکی از راه های غافلگیر کردن مردان که برای هر زنی مقدور است ، نوشتن یک نامه عاشقانه و مخفی کردن آن در جیب اوست . شما این نامه را در قالب چند جمله عاشقانه بنویسید تا او دریابد چقدر عاشقش هستید.

ایده های جالب برای سورپرایز شوهر

سورپرایز کردن شوهر با ایده های عالی

ایده های سورپرایز

یک سفر کوتاه مدت برنامه ریزی کنید.

اگربرای سوپرایز همسرتان سفری را برنامه ریزی کرده اید باید مطمئن باشید برنامه یا کاری برای انجام در آن روزها ندارد. این سورپرایز کمی حقه و حواس جمع می خواهد . لازم است 4 روز قبل از سفر همسرتا را غافلگیر سازید و این سفر را تا لحظه آخر از او پنهان نسازید زیرا ممکن است همسرتان مخالفت کند. برای اینکه همسرتان خسته نشود سفر آخرهفته و چند روزه به یکی از شهرهای نزدیک انتخاب کنید.

غذای مورد علاقه شوهر همسرتان را درست کنید

باید بدانید اگر می خواهید همسرتان را وابسته کنید و او را غافلگیر سازید بهترین گزینه درست کردن غذای مورد علاقه ی اوست. شما می توانید دسر ، پیش غذا و غذای مورد علاقه همسرتان را قبل از ورود او به خانه روی میز بچینید و میزغذا را نیز به بهترین شکل ممکن بیارایید انند زمانی که مهمان ویژه ای دارید.همچنین شما می توانید غذایی را تهیه کنید که شوهرتان دوست دارد ولی مدت هاست که نخورده است.

ایده سورپرایز شوهر

چگونه شوهر خود را سورپرایز کنیم؟

بهترین سورپرایز برای مردان

وسایل الکترونیکی برای او بخرید

اگر دوست دارید همسرتان را با خرید هدیه سوپرایز کنید برای او وسایل مختلف الکترونیکی مانند موبایل جدید،یک mp3 پلیر،هدست و... بخرید زیراکه بیشتر مردان همواره تمایل به داشتن وسایل مختلف الکترونیکی دارند. این هدیه را در جایی بگذارید و چیزی بروز ندهید تا وقتی که همسرتان آن را بیابد و سپس از خوشحال شدن او لذت ببرید.

کادو دادن به همسر

شوهر خود را با این ایده های جالب سوپرایز کنید

برنامه ای برای خوشگذرانی کنار دوستانش ترتیب دهید

بهترین روش برای این سورپرایزهمسرتان این است که برنامه ای برای تماشای مسابقه ورزشی با دوستانش بچینید و از آنها بخواهید که برنامه را به صورت راز نگه دارند. شما می توانید بلیط ها را در یک پاکت جایی که شوهرتان ببینید قرار دهید و یا از دوستان او دعوت کنید تا قبل از آمدن شوهرتان به خانه شما بیایند وبا هم او را غافلگیر نمایید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو