دانلود بازی Mr. Pumpkin 2 Kowloon walled city برای کامپیوتر

دانلود بازی Mr. Pumpkin 2 Kowloon walled city برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

193

1398/8/24

20:28


بازی Mr. Pumpkin 2 Kowloon walled city دنباله ای برای نسخه اولیه بازی محسوب می شود و اینبار هم قرار است کنترل آقای کدو تنبل را در ماجراجویی جدیدش به دست بگیرید. او به شهر کاولون والد در هنگ کنگ رفته است و شاهد داستان هایی خواهیم بود که در پس دیوارهای این کشور جریان دارد. بازی ادای دینی به دوران طلایی سینمای هنک کنگ است و می توانید در طرح ها و اماکن تاریخی نمایش داده شده در بازی هم آن را مشاهده کنید. این شهر روزگاری تحت شهرک سازهای بریتانیایی بود و مردم در جهنمی اتوپیایی زندگی می کردند. خیابان ها در هم تنیده بود و ساختمان ها هم با چراغ های نورانی جلوه گری می کردند. کوچه های تاریک محلی برای خلاف کاری بود و در هر قسمت از آن ماجرایی کوچک دیده می شد. حال آقای کدو تنبل به هرج و مرج را در شهر می بیند و سعی می کند که زنده بماند و رویاهای خودش را دنبال کند. این رویاها به خودش بستگی دارد و باید دید که به آرزوی خودش یعنی دیدن نور در بیرون از شهر خواهد رسید یا خیر.

Mr. Pumpkin 2 Kowloon walled city PC-TiNYiSO

دانلود-بازی-Mr.-Pumpkin-2-Kowloon-walled-city

شخصیت اصلی بازی Mr. Pumpkin 2 Kowloon walled city باید برای رهایی از مشکلات، معماهای بسیاری را حل کند و راه خودش را از بین کوچه های تنگ شهر پیدا کند. دروازه اژدها را بشکنی و از طریق نقاشی های روی دیواره شهر، به مسیر درست هدایت شوید. مامورین در هر جا به دنبال شما هستند و نباید بگذارید که دستگیر شوید. تعامل با محیط و آدم ها به شکل خوبی در بازی برقرار شده است و می توانید اطلاعات کسب کنید. موسیقی در بطن بازی تنیده شده است و از فیلم های دهه های قبل این کشور الهام گرفته است. هر مغازه و خانه ای که به آن سر میزنید، ماجرایی نهفته است و مادر و پدری با فرزندشان در آن حضور دارند.

info

Mr. Pumpkin 2: Kowloon Walled City is a sequel to the Mr. Pumpkin franchise. Our protagonist, an insignificant guy with a pumpkin head, will explore the Kowloon Walled City of Hong Kong, and witness the stories happening within these walls. The plot is set in the historical sites of Hong Kong, and is a tribute to the golden age of Hong Kong films.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7

Processor: Intel Pentium 4

Memory: 512 MB RAM

Graphics: Intel GMA 950

DirectX: Version 9.0

Storage: 1 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10

Processor: Intel Pentium 4

Memory: 1 GB RAM

Graphics: Intel GMA 950

DirectX: Version 9.0

Storage: 2 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه TiNYiSO را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Mr. Pumpkin 2 Kowloon walled city-TiNYiSO با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو