دانلود بازی On The Road برای کامپیوتر – نسخه SKIDROW

دانلود بازی On The Road برای کامپیوتر – نسخه SKIDROW


منبع: دانلود ها

199

1398/8/24

20:44


با On The Road یک شبیه ساز تمام عیار کامیون رانی را تجربه خواهید کرد. در این شبیه ساز بیش از شش هزار و پانصد کیلومتر جاده زیر پای شما قرار دارد و می توانید جا به جایی ها را تحت کنترل خود داشته باشید. کامیون ها از برندهای مختلف در بازی حضور دارند و می توان به TGX، MAN یا سری اسکانیا اشاره کرد که کامیون هایشان با لایسنس کامل در بازی حضور دارند. در جاده چالش های زیادی را تجربه خواهید کرد و سفرتان زیبا خواهد بود. هر جاده ای می تواند موارد نابی برای کشف داشته باشد و تجربیات شما را هم بالا می برد. کامیون ها حرکت بسیار واقع بینانه ای دارند و حتی در زمینه طراحی بصری هم عملکرد خوبی دارد. می توانید سفارشات را به موقع تحویل گرفته و آن را از طریق جاده ها حرکت دهید. سیستم اقتصادی بازی را درک کنید و سعی در استخدام نیروهای بیشتر برای خود داشته باشید. مسیرها را تا حد ممکن سریع انتخاب کنید و هزینه های خود را پایین بیاورید. استراحت اجباری یکی از کارهای مهم شما است و نباید خطرات را متوجه سفر خود بکنید.

On The Road PC-SKIDROW

دانلود-بازی-On-The-Road

از بهترین ویژگی های بازی On The Road می‌توان به دنیایی زیبا و پرتحرک اشاره کرد که رانندگی در آن را هیجان انگیز می‌کند. داستانی سورئال را در بازی خواهیم داشت که سوای حمل و نقل ها عمل می کند و شما را با راننده ها و برندهای مختلف کامیون رانی همراه می کند. گاهی وقت ها اتفاقات عجیبی را در بازی خواهیم دید و سفرها برخلاف انتظار شما پیش بینی نشده خواهند بود. همواره باید دیدگاه های خود را انعطاف پذیر کنید و نگذارید که اتفاقات غیرمنتظره تمرکز شما را برهم بزند. معماهای موجود در بازی حس و حال جذابی دارند و گاها باید استراتژی مناسبی در انتخاب بار خود داشته باشید و حتی مسیری را انتخاب کنید که کمتر دچار خطرات جاده ای شوید.

info

From 18 tonners to the Gigaliner, On The Road – Truck Simulator offers everything a trucker’s heart desires.

In this realistic truck simulation, you have more than 6500 km of motorway and country roads at your disposal – including numerous detailed motorway interchanges. Get behind the steering wheel of a MAN TGX or Scania R Series and discover more than 15 German cities like Hamburg, Bremen, Cologne, Hannover, and Berlin, with unique road designs and sights. Additionally, numerous other points of interest are waiting to be discovered along your journey, as well.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7/8/10 (64 bit only)

Processor: min 3.3 Ghz

Memory: 4 GB RAM

Graphics: 1 GB VRAM

DirectX: Version 11

Storage: 5 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی On The Road-SKIDROW:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو