نمایش فیلم آستیگمات در جشنواره فیلم های ایرانی پاریس

نمایش فیلم آستیگمات در جشنواره فیلم های ایرانی پاریس


منبع: نمناک

295

1398/3/18

11:42


فیلم آستیگمات با بازی محسن کیایی و باران کوثری در جشنواره فیلم های ایرانی پاریس به نمایش درمی آید.

نمایش فیلم آستیگمات در جشنواره فیلم های ایرانی پاریس

راهیابی فیلم آستیگمات به جشنواره فیلم های ایرانی پاریس

فیلم سینمایی آستیگمات به تهیه کنندگی و کارگردانی مجیدرضا مصطفوی یکی از فیلم های راه یافته به جشنواره فیلم های ایرانی پاریس است که با بازی باران کوثری و محسن کیایی در این جشنواره به نمایش در می آید.

آستیگمات با بازی محسن کیایی ، باران کوثری و مهتاب نصیرپور به عنوان یکی از فیلم های راه یافته به جشنواره فیلم های ایرانی است که زمان نمایش این فیلم در این جشنواره اعلام شد.

زمان اکران فیلم آستیگمات در جشنواره فیلم های ایرانی پاریس

محسن کیایی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان با انتشار پستی زمان نمایش فیلم آستیگمات در جشنواره فیلم های ایرانی پاریس را اعلام کرد.

محسن کیایی

عکسی از بازی محسن کیایی در فیلم آستیگمات

محسن کیایی با انتشار این پست نوشت :آستیگمات در هفتمین جشنواره فیلم های معاصر پاریس ، جشنواره فیلمهای ایرانی پاریس هر سال در دو بخش تماتیک و نمایش مهمترین فیلم های روزِ سینمای ایران به دبیری نادر تکمیل همایون برگزار می شود.

امسال در بخش مرور سینمای معاصر ایران فیلم سینمایی "آستیگمات" به تهیه کنندگی و کارگردانی مجیدرضا مصطفوی در تاریخ ١٣ ژوئن ( ٢٣ خرداد) ساعت ٢٠ و تاریخ ١٥ ژوئن (٢٥ خرداد ) ساعت ١٦ در سینما نوول اودئون پاریس به نمایش درخواهد آمد و پس از آن با حضور کارگردان جلسه پرسش و پاسخ و گفتگو با تماشاگران برگزار خواهد شد. همچنین این فیلم یک نمایش ویژه هم در تاریخ ١٤ژوئن(٢٤ خرداد ) ساعت ٢٠:١٥ در Cinéma Palais Créteil پاریس خواهد داشت.

هفتمین دوره این جشنواره از روزهای 22 تا 28 خرداد (12 تا 18 ژوئن) در سینما نوول اودئون پاریس برگزار خواهد شد.

باران کوثری و محسن کیایی

بازی باران کوثری و محسن کیایی در فیلم آستیگمات

آستیگمات روایتی از بحران های خانوادگی است که برای شخصیت های مختلف داستان در برهه ای از زمان رخ میدهد و هر روز با مشکلات جدیدی روبرویشان میکند.

مهتاب نصیرپور

بازی مهتاب نصیرپور در فیلم آستیگمات

بازیگران فیلم آستیگمات عبارتند از :مهتاب نصیرپور،محسن کیایی،باران کوثری،حسین پاکدل،هادی حجازی فر،سیامک صفری،بهنوش بختیاری،حسام محمودی، محمد شاکری و نیکی کریمی از بازیگران این فیلم سینمایی را تشکیل میدهند.

باران کوثری و مهتاب نصیرپور

بازی باران کوثری و مهتاب نصیرپور در فیلم آستیگمات

زمان نمایش فیلم آستیگمات در جشنواره فیلم های ایرانی پاریس

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو