ماجرای اتهام‌زنی به دختر محسن آرمین

منبع: برترین ها

166

1398/8/25

10:52


مخالفان جریان اصلاحات و دلواپسان نقش‌آفرینی محسن آرمین در روند فعالیت انتخاباتی اصلاح‌طلبان مطابق معمول اقدامات غیراخلاقی را در دستور کار قرار دادند و اقدام به انتشار تصویر دختر محسن آرمین با ادعایی دروغ کردند.

روزنامه آرمان ملی: مخالفان جریان اصلاحات و دلواپسان نقش‌آفرینی محسن آرمین در روند فعالیت انتخاباتی اصلاح‌طلبان مطابق معمول اقدامات غیراخلاقی را در دستور کار قرار دادند و اقدام به انتشار تصویر دختر محسن آرمین با ادعایی دروغ کردند.

ماجرای اتهام‌زنی به دختر محسن آرمین

در عکس منتشر شده چند جوان در کنار هم هستند و دلواپسان در تشریح این عکس نوشتند: «مرضیه خانم هستن، دختر آرمین، اصلاح‌طلب کنونی. کارمند جان کری هستن الان. من فقط عاشق اون روسریشم که برای حفظ اسلام نگه داشته». اتهام‌زنی هم عادت همیشگی دلواپسان است و برایشان اهمیت ندارد ادعایشان سبب خنده و تفریح دیگران می‌شود چون ذره‌ای صداقت و صحت ندارد مثلا بر چه اساس ادعا کردند دختر آرمین کارمند جان کری است؟

مشخص است که دلواپسان نگران هستند. از یک سو هراس آن را دارند تا در اعترافات روح‌ا... زم به نقش آنها اشاره شده باشد مانند «محمدحسین رستمی» جوان 34 ساله‌ای با هیبت کاملا حزب‌اللهی بود که چندی قبل خبر بازداشت شوک آورش به اتهام جاسوسی برای رژیم صهیونیستی رسانه‌ای شد».

یا از برنامه‌ریزی انتخاباتی اصلاح‌طلبان می‌ترسند که منتهی به پیروزی‌شان شود بنابراین سعی دارند با درگیر کردن ذهن بزرگان جریان اصلاحات مانع از برنامه‌ریزی انتخاباتی آنها شوند و در نهایت هم شاید این ترس را داشته باشند که اظهارات مادر فریدالدین حدادعادل درباره تاسیس مدرسه برای تحصیل فرزندش مانع رای‌آوری جریان اصولگرایی شود پس با اتهام‌زنی به دختر آرمین درصدد پوشاندن حواشی اطراف فرید حدادعادل هستند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو