۲۰۰ اتاقک اسکان موقت در سراب ساخته می‌شود

منبع: برترین ها

110

1398/8/25

12:27


فرماندار سراب از آغاز ساخت ۲۰۰ اتاقک اسکان موقت برای آسیب دیدگان زلزله در این شهرستان خبر داد و گفت: برای ایجاد توازن در امر کمک رسانی به مردم این منطقه و جلوگیری از هدررفتن منابع، تمامی خدمات باید به صورت واحد و تحت نظارت ستاد مدیریت بحران انجام شود.

خبرگزاری ایسنا: فرماندار سراب از آغاز ساخت 200 اتاقک اسکان موقت برای آسیب دیدگان زلزله در این شهرستان خبر داد و گفت: برای ایجاد توازن در امر کمک رسانی به مردم این منطقه و جلوگیری از هدررفتن منابع، تمامی خدمات باید به صورت واحد و تحت نظارت ستاد مدیریت بحران انجام شود.

ایرج ثقفی اظهار کرد: تاکنون یک هزار تخته چادر به همراه بسته غذایی یک ماهه و بخاری برقی در بین روستائیان توزیع شده است.

وی افزود: ۵۲ دستگاه ماشین آلات سنگین و سبک هم اکنون در حال آواربرداری در روستاها هستند که این تعداد در روزهای آینده بیشتر هم خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، ثقفی همچنین از استقرار حمام سیار در تعدادی از روستاهای شهرستان خبر داد و گفت: ساخت اماکن دامی موقت در روستاهای تیرشاب؛ دونیق؛ هروان و هولیق به پایان رسیده و در روستاهای دیگر در حال اجراست.

وی اضافه کرد: پرداخت وام ۱۰ میلیون تومانی به متقاضیان نیز شروع شده است.

فرماندار سراب با انتقاد از شایعه سازی علیه دولت و دستگاه های کمک رسان، گفت: تسویه حساب های سیاسی در این شرایط حساس شایسته نیست و همه باید تلاش کنند تا خدمات امدادی به تمامی آسیب دیدگان برسد.

وی با بیان اینکه مردم نیازمند خدمات صادقانه هستند نه ریاکاری، افزود: عملکرد دستگاه های مسئول در مدیریت این حادثه باید منصفانه قضاوت شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو