محور‌های هراز و فیروزکوه لغزنده است

منبع: برترین ها

60

1398/8/25

15:57


فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران گفت: بارش سنگین برف که صبح امروز آغاز شده سطح جاده‌های هراز و فیروزکوه را لغزنده کرده است.

خبرگزاری ایرنا: فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران گفت: بارش سنگین برف که صبح امروز آغاز شده سطح جاده‌های هراز و فیروزکوه را لغزنده کرده است.

سرهنگ سیاوش محبی روز شنبه اظهار داشت: برابر پیش‌بینی هوا شناسی بارش برف ادامه خواهد داشت و در چنین شرایطی هموطنان از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند.

وی افزود: رانندگان درصورت ضرورت سفر حتما تجهیزات زمستانی و ایمنی مانند زنجیر چرخ، پوشاک گرم، اغذیه و مواد غذایی به همراه داشه باشند و از سالم بودن سیستم گرمایشی خودرو اطمینان داشته باشند.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران با اشاره به وضعیت ترافیکی سایر محورها خاطر نشان کرد: در مسیرهای امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم هم‌اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز به صورت روان جریان است.

محبی گفت: عبور و مرور وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه روان گزارش شده است و با توجه به آغاز بارش برف در ارتفاعات هراز و منطقه گدوک در محور فیروزکوه هموطنان با سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب در مسیرهای یاد شده تردد کنند.

وی ادامه داد: تاکنون حادثه خاصی در محورهای شرق استان تهران گزارش نشده است و تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم با توجه به عریض بودن محورها یاد شده روان در جریان است.

فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران تاکید کرد: هم‌وطنان ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی به توصیه های ماموران پلیس راه توجه کنند و با پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی و با رعایت احتیاط از تخلفات حادثه‌ساز مانند سرعت، سبقت، انحراف به چپ سفری ایمن و بدون خطر داشته باشند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو