مسیر‌های کوهستانی استان تهران برفی است

منبع: برترین ها

72

1398/8/25

16:03


معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران گفت: بارش برف مسیرهای کوهستانی، شمالی و همچنین غربی این استان در جریان است و از مسافران می خواهیم از زنجیر چرخ برای تردد استفاده کنند.

خبرگزاری ایرنا: معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران گفت: بارش برف مسیرهای کوهستانی، شمالی و همچنین غربی این استان در جریان است و از مسافران می خواهیم از زنجیر چرخ برای تردد استفاده کنند.

عادل مصدقی اظهار داشت: از ساعات بامداد امروز بارش برف مناطق شمالی و کوهستانی استان تهران به ویژه گردنه گدوک فیروزکوه و همچنین بخشی از محور هراز را فرا گرفت که بلافاصله عملیات شن و نمک پاشی در این مسیرها انجام شد.

وی ادامه داد: بارش برف در حال حاضر تمامی مسیرهای شمالی و غربی استان تهران را فرا گرفته و تیم‌های راهداری با تجهیزات کامل در حال اقدامات مناسب راهداری هستند.

معاون راهداری استان تهران با بیان اینکه بیشتر جاده‌های این استان بدلیل بارش برف لغزنده است خاطرنشان کرد: مسافران جهت سفر به مناطق شمالی و کوهستانی از زنجیر چرخ استفاده کنند و با توجه به پدیده مه گرفتگی و کاهش دید افقی با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی با خودروی جلویی حرکت کنند.

وی یادآور شد: تیم‌های عملیاتی راهداری با استفاده از چندین خودرو سبک و سنگین در مسیرهای شمالی استان مشغول روان سازی جاده‌ها هستند و همچنین ۲۴ باب راهدارخانه نیز برای خدمات رسانی به مسافران فعال هستند.

مصدقی به مسافران توصیه کرد جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی در جاده های استان تهران و سایر استان‌های کشور به سامانه ۱۴۱ تماس حاصل کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو