اتوبوسرانی: افزایش نرخ بلیت اتوبوس نداریم

منبع: سیمرغ

40

1398/8/25

19:06


اتوبوسرانی: افزایش نرخ بلیت اتوبوس نداریم

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران گفت: با توجه به تغییر قیمت بنزین، نرخ بلیت اتوبوس افزایش نمی‌یابد و اختلال در حرکت برخی از اتوبوس‌ها در معابر شمال پایتخت به دلیل وقوع بارش برف است

نرخ بلیت اتوبوس افزایش نمی‌ یابد

پیمان سنندجی مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران درباره افزایش نرخ بنزین و احتمال افزایش قیمت کرایه‌های اتوبوس اظهار داشت: افزایش نرخی در این زمینه نداریم و ان‌شاءالله تا پایان سال به همین صورت خواهد بود البته باید شرایط بررسی شود، ولی اکنون نرخی را افزایش نداده‌ایم.

وی گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی جهت پیشگیری از تأخیر در تردد اتوبوس‌ها با توجه به احتمال افزایش مسافران به دلیل تغییر قیمت بنزین و وقوع بارش‌ها تمهیدات لازم را در نظر گرفته و واحد‌های گشت نیز به خطوط معمولی اضافه شده‌اند.

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران ادامه داد:‌دوربین‌های ترافیکی ما نشان می‌دهد که دپوی اتوبوس مناسب است و مشکلی در اکثر معابر نداریم البته ترافیک معابر شمالی ناشی از وقوع بارش برف بوده و سرویس‌رسانی را دچار مشکل کردهاست.

سنندجی گفت:‌توقف اتوبوس‌ها به دلیل بارش برف با همکاری و اقدامات نیرو‌های شهرداری جهت نمک‌پاشی در حال رفع شدن است.

وی گفت: سیستم گرمایشی اتوبوس‌ها نیز مشکلی ندارد و شهروندان اگر گزارشی در این زمینه داشتند می‌تواند از طریق شماره ۱۸۸۸ به ما اطلاع دهند.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: irna.ir

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو