عاملان قتل مسلحانه در زاهدان دستگیر شدند

منبع: برترین ها

103

1398/8/25

22:04


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی این استان، عاملان قتل مسلحانه جوان ۳۵ ساله زاهدانی پس از یک سال فرار دستگیر شدند.

پایگاه خبری پلیس: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی این استان، عاملان قتل مسلحانه جوان ۳۵ ساله زاهدانی پس از یک سال فرار دستگیر شدند.

سردار محمد قنبری اظهار داشت: بیست و ششم آبان ماه سال ۹۷ در پی قتل مسلحانه جوانی ۳۵ ساله در زاهدان موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد متهمان به دلیل اختلافات مالی با مقتول، او را با ضربات متعدد چاقو و شلیک چند گلوله با سلاح کلاش و کلت کمری به قتل رسانده و از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی با یک سری تحقیقات گسترده میدانی و استفاده از شیوه های نوین پلیسی در کمتر از یک روز عاملان این جنایت را شناسایی و مشخص شد آنان پس از ارتکاب به جنایت به کشور افغانستان گریخته اند.

وی تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده که به طور جد، درصدد دستگیری قاتلان بودند در اواخر شهریور ماه سال جاری از حضور یکی از متهمان در شهرستان «هیرمند» مطلع و با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سردار قنبری بیان داشت: با دستگیری یکی از قاتلان مشخص شد، ۲ همدست دیگرش پس از ورود به کشور به شهر اصفهان گریخته اند.

وی افزود: سرانجام با پیگیری و تلاش مستمر کارآگاهان پلیس آگاهی، مخفیگاه ۲ متهم دیگر پرونده در شهر اصفهان شناسایی و روز گذشته تیم های عملیات ویژه پلیس آگاهی با اخذ نیابت قضائی آنها را در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی پس از یک سال فرار دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اعتراف متهمان به بزه ارتکابی تصریح کرد: عاملان این جنایت با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو