تاد فیلیپس تحت شرایط خاصی آماده‌ی ساخت فیلم دوم Joker است

منبع: گیمفا

375

1398/8/25

23:46


تاد فیلیپس تحت شرایط خاصی آماده‌ی ساخت فیلم دوم Joker است

تاد فیلیپس (Todd Phillips) کارگردان فیلم تحسین شده‌ی جوکر (Joker) تابه امروز اصرار داشت ادامه‌ای برای این فیلم نخواهد ساخت. حال به گزارش سایت خبری Slash Film فیلیپس اظهار داشته تنها تحت شرایط خاصی حاضر به انجام این کار است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

فیلیپس در این مصاحبه گفت:

فیلم بعدی نمی‌تواند مانند قسمت اول فقط فیلمی دیوانه‌وار و خشن در رابطه با دلقک و شاهزاده‌ی جنایتکاران باشد. بلکه باید همانند قسمت اول دلیل قانع کننده‌ای برای بازگشت وی داشته باشیم. به نظرم دلیل پذیرفته شدن فیلم اول هم، اتفاقات درونی شخصیت اصلی بود. بسیاری از فیلم‌ها در رابطه با ایجاد جرقه هستند اما این فیلم در مورد باروت آن است. اگر روش تازه‌ای برای نمایش حقیقی آن پیدا کنیم، به نظرم اتفاق جالبی خواهد بود.

موفقیت فیلم جوکر در باکس‌آفیس جهانی با گذشتن از مرز ۹۹۵ میلیون دلار و تبدیل آن به پرفروش‌ترین فیلم ریت R در جهان در کنار علاقه‌ی ستاره‌ی این فیلم، خواکین فینیکس(Joaquin Phoenix)، به ادامه‌ی داستان جوکر و آرتور فلک ممکن است دلایل کافی و فریبنده‌ای برای فیلیپس باشند تا برای ادامه‌ی این فیلم بازگردد.

فیلم سینمایی جوکر داستان شخصی به نام آرتور فلک را روایت می‌کند. آرتور با بازی تحسین برانگیز خواکین فینیکس در حال تجربه‌ی ظلم و وحشت آشکار ایجاد شده در جامعه است. این موضوع با بی تفاوتی سیستم حاضر در قبال آرتور و تبدیل آشکار آسیب پذیری وی به شرارت همراه می‌شود. دلقکی که روزها برای امرار و معاش کار می‌کند و شب‌ها در کافه‌ها به استندآپ می‌پردازد و آرزوی تبدیل شدن به کمدینی بزرگ در سر دارد در نهایت به این نتیجه می‌رسد خود وی مورد تمسخر قرار گرفته است. او به دلیل وضعیت متفاوتش در هنگام خندیدن که وی قادر به کنترل کردن آن نیست، در انزوای کامل به سر می‌برد که این موضوع باعث تمسخر بیشتر اطرافیانش و حتی خشونت آن‌ها می‌شود.

آرتور که زندگی خود را وقف مادر پیر و آسیب‌پذیر خود کرده است در پی یافتن شخصی، از تاجر مشهور توماس وین گرفته تا کمدین مشهور تلویزیون موری فرانکلین، به عنوان پدرش است تا آسیب‌های عاطفیش را جبران کند. در پی چرخه‌‌ای از اتفاقات غم‌انگیز و دیوانه‌وار، یک تصمیم اشتباه باعث ایجاد مجموعه‌ای از اتفاقات غیر منتظره شده و با تشدید این مسئله منجر به اتفاقات مرگباری نیز می‌شود.

خواکین فینیکس در نقش اصلی، رابرت دنیرو (Robert Deniro)، زیزی بیتز (Zazie Beetz) از فیلم ددپول (Deadpool)، بیل کمپ از فیلم‌های گنجشک قرمز (Red Sparrow) و بازی مالی (Molly’s Game)، فرانسس کانروی (Frances Conroy) از فیلم داستان ترسناک آمریکا (American Horror Story)، برت کالن (Brett Cullen) از سریال نارکوز (Narcos)، گلن فلشر (Glenn Fleshler) از فیلم بری (Barry)، داگلاس هاج (Douglas Hodge) از فیلم ادبیات بی‌کیفیت (Penny Dreadful)، مارک مارون (Marc Maron) از فیلم درخشش (Glow)، جاش پیس (Josh Pais) از فیلم بروکلین بی‌مادر (Motherless Brooklyn)، شی ویگام (Shea Whigham) از فیلم اولین انسان (First Man) بازیگران این فیلم هستند.

تاد فیلیپس کارگردان سه‌گانه‌ی خماری (Hangover) کارگردان فیلم با فیلمنامه‌ای نوشته‌ی خودش و با همکاری اسکات سیلور (Scott Silver) نویسنده‌ی فیلم جنگنده (The Fighter) برپایه‌ی شخصیت‌هایی از DC است. فیلیپس و بردلی کوپر (Bradley Cooper) از MCU و اما تیلینگر کوسکف (Emma Tillinger Koskoff) تهیه‌کنندگان این فیلم هستند. ریچارد برتا (Richard Baratta)، جوزف گارنر (Joseph Garner) و بروس برمن (Bruce Berman) تهیه‌کنندگان اجرایی هستند.

منبع: ComingSoon

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو