مزایا و معایب کرم موبر صورت و بدن+ معرفی بهترین کرمهای موبر

مزایا و معایب کرم موبر صورت و بدن+ معرفی بهترین کرمهای موبر


منبع: زیبامون

474

1398/8/26

12:42


در این بخش از زیبامون با کرم موبر صورت، فواید و عوارضی که ممکن هست برای پوست ایجاد کند، آشنا خواهید شد.

مزایا و معایب کرم موبر صورت و بدن+ معرفی بهترین کرمهای موبر

از بین بردن موهای اضافی صورت و بدن یکی از مشکلاتی هست که تقریبا تمام خانم ها با ان مواجه بوده و برای این کار، روشهای مختلفی رو از جمله شیو کردن، اپیلاسیون، بند انداختن، لیزر، وکس کردن و ... تست کرده اند. استفاده از کرم موبر یکی از این روش های کاربردی و موثر هست که بدون ایجاد هرگونه درد و سوزشی در پوست، موهای اضافی رو از روی پوست از بین میبره و کمک میکنه تا برای مدتی از شر این موهای زائد خلاص شده و پوستی نرم و لطیف داشته باشید.

مدل های مختلفی از کرم مو بر از برندهای مختلف در فروشگاه های لوازم ارایشی و بهداشتی وجود دارند که میتوانید متناسب با جنس مو، مقدار مو و محلی که قرار هست این کرم رو مورد استفاده قرار بدید، بهترین و مناسب ترین کرم موبر را انتخاب کرده و برای از بین بردن موهای اضافی و زائد مصرف کنید.

در ادامه با زیبامون دات کام همراه باشید و اطلاعات خودتون رو در رابطه با کرم موبر، فواید و عوارضی که ممکن هست برای پوست ایجاد کند آشنا شوید و سپس با خیال راحت، از این روش برای از بین بردن موهای صورت و بدن استفاده نمایید.

 

کرم موبر چیست؟

کرم موبر یک محصول کاربردی و موثر برای از بین بردن موهای اضافی صورت و بدن هست. این کرم حاوی ترکیباتی همچون تیو گلیکول سدیم (sodium thioglycolate)، تیو گلیکولات کلسیم (calcium thioglycolate) و سولفید استرانسیوم(strontium sulfide) بوده که با تضعیف کردن پروتئین های موجود در ریشه مو، باعث جدا شدن مو از سطح پوست شده و کمک می کنند تا پوستی صاف، یکدست، نرم و لطیف داشته باشید. این کرم ها رو می تونید خیلی راحت از داروخانه ها، فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی، عطاری ها و ... تهیه کرده و مطابق با دستور العمل درج شده بر روی بسته بندی آن، مورد استفاده قرار بدید.

البته در هنگام خرید کرم های مو بر باید به این نکته توجه کنید که این کرم ها برای کدام قسمت از بدن مناسب هستند. زیرا کرم موبر مخصوص پوست صورت با کرم موبر مخصوص پوست بدن بسیار متفاوت بوده و اگر از کرم موبر بدن برای پوست صورت استفاده کنید، ممکن هست با عوارض جدی مواجه شوید.

نکته دیگری که در رابطه با کرم های موبر وجود دارد این هست که حتما باید قبل از مصرف کرم موبر، ابتدا مقدار کمی از کرم رو بر روی قسمتی از پوست تست کنید و اگر هیچ حساسیت پوستی و مشکلی برایتان ایجاد نشد، سپس از این کرم، برای تمام قسمت های پوست بدن یا صورت استفاده نمایید. زیرا این کرم ها از مواد شیمیایی ساخته می شوند و ممکن هست باعث ایجاد سوزش پوست، حساسیت، خشکی، خارش و سایر واکنش های الرژیک در پوست شوند.

 

کرم موبر روی پا

 

نکات مثبت و مزایای استفاده از کرم موبر

استفاده از کرم های موبر فواید و مزایای خیلی خوبی برای پوست دارند که در ادامه به برخی از نکات مثبت استفاده از کرم موبر اشاره کرده ایم:

 

روشی سریع برای از بین بردن موهای زائد

شما میتونید فقط در 15 دقیقه، موهای اضافی قسم های مختلف بدن رو از بین ببرید. علاوه بر این در طول مدت زمانی که منتظر هستید تا محصول، اثرگذاری خودش رو بر روی از بین بردن موهای بدن انجام بده، میت ونید کارهای دیگه رو انجام بدید.

 

روشی نسبتا ارزان و در دسترس هست

شما میتونید با مراجعه به نزدیک ترین داروخانه یا فروشگاه لوازم بهداشتی و آرایشی، یک کرم موبر با قیمت مناسب تهیه کنید. این محصول در مدل های مختلفی از جمله کیت یا بسته بندی کامل کرم موبر و اسپری وجود داره که میتونید منتاسب با بودجه ی خودتون، بهترین و مناسب ترین کرم موبر رو تهیه کرده و مورد استفاده قرار بدید.

 

روش استفاده از ان آسان است

استفاده از کرم موبر نیاز به مهارت خاصی ندارد و شما میتونید به تنهایی و از روی دستورالعمل نوشته شده بر روی بسته بندی کرم موبر، از این محصول استفاده کرده و به ساده ترین شکل ممکن، موهای اضافی بدن و صورت رااز بین ببرید.

 

روش بدون درد و سوزش 

برخلاف اپیلاسیون یا بند انداختن، با استفاده از کرم موبر برای از بین بردن موهای اضافی صورت بدن، هیچگونه احساس درد و سوزشی را تجربه نخواهید کرد و به راحت ترین شکل ممکن، این موها از سطح پوست جدا خواهند شد.

اگرچه در هنگامی که این کرم بر روی پوست وجود دارد کمی احساس گز گز شدن برای پوست ایجاد خواهد شد اما گاهی اوقات ممکن هست بعد از استفاده کرم موبر، احساس سوزش شدید در پوست احساس کنید که این موضوع به حساسیت پوست شما به این کرم بستگی دارد و در این مواقع بلافاصله باید پوست را با آب خنک بشویید.

 

کرم موبربرای صورت

 

نکات منفی و عوارض استفاده از کرم موبر

هر چیز خوبی مطمئنا یک یا چند مورد نکته منفی نیز دارد و نمی توان یک محصول را همیشه و از همه نظر کامل و بدون عیب و نقص دانست. در ادامه با تعدادی از نکات منفی یا عوارض جانبی کرم های موبر آشنا شوید:

 

کرم موبر بو و رایحه قوی دارد

کرم های موبر دارای رایحه ای هستند که نمی توان این رایحه را در دسته بندی رایحه های خوشایند قرار داد زیرا واقعا این رایحه و بو زننده بوده و ممکن هست برای بسیاری از افراد قابل تحمل نباشد. از انجایی که این محصول از مواد شیمیایی مختلف ساخته شده است، این بو برای آن طبیعی هست به همین دلیل برخی از تولید کنندگان، عطر و رایحه خوشبویی به ترکیبات این محصول اضافه می کنند تا رایحه ان قابل تحمل تر شود. 

 

حاوی مواد شیمیایی قوی هستند

برای تولید و ساخت کرم های مو بر از مواد شیمیایی قوی استفاده می شود و ممکن هست این مواد شیمیایی باعث ایجاد آسیب، حساسیت و ... بر روی پوست شوند. ایجاد سوزش، تاول، لکه لکه شدن پوست، خارش پوستی و پوسته پوسته شدن پوست از عوارض استفاده از کرم مو بر بوده که ممکن است در برخی از افراد ایجاد شود.

 

کرم های موبر نتایج کوتاه مدت دارند

کرم موبر برخلاف اپیلاسیون، موهای اضافی بدن و صورت را از ریشه خارج نمی کند و فقط باعث جدا شدن تارهای مو از سطح پوست می شود به همین دلیل نتایج حاصل از این روش، کوتاه مدت بوده و باید حداقل هفته ای یک بار از این روش استفاده شود. البته این موضوع به میزان رشد مو در هر فرد نیز بستگی دارد!

 

معرفی بهترین کرم موبر صورت و بدن

در ادامه با چند تا از بهترین کرم های مو بر صورت و بدن که میتوانید به راحتی از داروخانه ها، فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی و فروشگاه های اینترنتی ایران تهیه کنید، و روش استفاده از کرم موبر آشنا شوید.

 

کرم موبر بدن سی گل (Seagull Body Depilatory Cream)

این کرم مخصوص موهای بدن خانم ها طراحی شده و دارای رایحه اسطوخودوس و گل همیشه بهار هست. با استفاده از این محصول ایرانی، خیلی سریع و راحت در حدود 5 دقیقه، موهای تمام قسمت های بدن را به راحتی از بین ببرید. این کرم موبر مناسب انواع پوست هست. 

 

کرم موبر بدن سی گل

 

کرم موبر بدن ویت مخصوص پوست حساس (Veet For Sensitive Skin Body Hair Removal Cream)

این کرم موبر برای خانم هایی که دارای پوست حساس هستند، گزینه مناسبی خواهد بود. مدت زمان تاثیرگذاری کرم موبر بدن ویت چیزی در حدود 5 تا 10 دقیقه هست. در این کرم از عصاره آلوئه ورا استفاده شده و حاوی ویتامین e نیز می باشد.

 

کرم موبر بدن ویت

 

کرم موبر بدن دپی

کرم مو بر دپی یکی از کرم های قوی در این زمینه هست که می تواند با مدت زمان خیلی کم در حدود 6 دقیقه موهای بدن را از بین ببرد. این کرم حاوی عصاره های گیاهی بوده و دارای ویتامین‌ E و آلانتوئین نیز هست و هیچگونه احساس ناراحتی و حساسیتی را برای پوست ایجاد نخواهد کرد.

 

کرم موبر بدن دپی

 

کرم موبر بدن شویاد

این کرم موبر ایرانی هم مناسب پوست خانم ها بوده و هم برای آقایان مناسب است. مدت زمان اثر گذاری آن 5 تا 10 دقیقه بوده و حاوی ترکیبات مرطوب کننده پوست هست و بعد از موزدایی از پوست، احساس نرمی و لطافت خوبی رو برای پوست ایجاد می کنه.

 

کرم موبر بدن شویاد

 

کرم موبر صورت  ژاک آندرل پاریس

این کرم موبر فرانسوی، مخصوص موهای صورت طراحی شده و دارای خاصیت ضد حساسیت هست. زمان تاثیرگذاری این کرم برای از بین بردن موهای صورت چیزی در حدود 5 تا 10 دقیقه هست. این کرم حاوی عصاره نعنا و لیمو و همچنین مرطوب کننده قوی بوده و بعد از موزدایی کامل، پوستی نرم و لطیف را برایتان ایجاد خواهد کرد.

 

کرم موبر صورت  ژاک آندرل پاریس

 

کرم موبر صورت هیدرودرم (Hydroderm Facial Hair Removal Cream)

این کرم موبر صورت از برند هیدرو درم، دارای عصاره آلوئه ورا و خاصیت ضد التهابی برای پوست هست و و در کمترین زمان و بدون ایجاد درد، حساسیت و بوی نامطبوع موهای صورت رو از بین میبره و تا چند هفته احساس خیلی خوبی رو در پوستتون ایجاد میکنه. 

 

کرم موبر صورت هیدرودرم

 

کرم موبر صورت سی گل (Seagull Face Hair Removal Cream)

این کرم موبر مخصوص صورت به گونه ای طراحی شده است که بعد از استفاده، پوست رو ترمیم و مرطوب می‌ کند و به دلیل دارا بودن عصاره آلوئه ورا، خاصیت تسکین دهندگی برای پوست نیز دارد. زمان تاثیر گذاری این کرم موبر چیزی در حدود 10 دقیقه هست و بعد از گذشت مدت زمان مشخص، باید پوست را با آب فراوان شست و شو دهید.

 

کرم موبر صورت سی گل

 

کرم موبر صورت و بدن سینره (Cinere Depilatory Cream)

این کرم موبر نیز هم برای خانم ها و هم برای  اقایان مناسب بوده و حاوی عصاره پاپایا، گل همیشه بهار و آلوئه‌ورا هست. مدت زمان اثرگدازی این کرم بر روی موهای زائد 5 تا 7 دقیقه بوده و به دلیل دارا بودن روغن گل همیشه بهار و آلوئه‌ ورا مانع از التهاب پوست خواهد شد.

 

کرم موبر صورت و بدن سینره

 

روش استفاده از کرم موبر 

 

روش استفاده از کرم موبر 

 

این کرم رو باید با کاردکی که معمولا در بسته بندی محصول وجود دارد، بر روی تمام قسمت پوست بمالید، به مدت 5 دقیقه یا هر مدت زمانی که هر محصول پیشنهاد داده است، صبر کنید و سپس کرم موبر رو مجددا با استفاده از کاردک، از روی پوست پاک کرده و سپس پوستتان را با آب فراوان بشویید. اگر موهای بدن یا صورت به خوبی پاک نشده بود، بهتر است چند دقیقه دیگر صبر کنید و سپس پوست را بشویید. به هیچ عنوان نباید از این کرم بر روی زخم و بریدگی استفاده کنید.

بهتر است به دستورالعملی که بر روی بسته بندی کرم های موبر نوشیه شده است دقت کنید و با توجه به این دستورالعمل، از محصول مورد نظر خود استفاده نمایید.

 

نکته مهم در رابطه با استفاده از کرم موبر

کرم موبر را مطابق با دستور العمل درج شده و زمانی که روی هر بسته بندی درج شده است روی پوست قرار دهید. بهتر است قبل از به پایان رسیدن این زمان، پوست را چک کنید و اگر احساس قرمزی، سوزش، التهاب و ... بر روی پوست داشتید، خیلی سریع پوست رو بشویید تا بروز مشکلات جدی تر بر روی پوست جلوگیری شود.

قبل از استفاده از کرم موبر صورت، ابتدا مقداری از این کرم رو بر روی قسمت کوچکی از پوست گردن تست کنید و اگر هیچ گونه حساسیتی ایجاد نشد، می توانید از این کرم بر روی صورت استفاده کنید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو