رضا عبدی به سمت خانه ابدی بدرقه شد

منبع: برترین ها

82

1398/8/26

14:14


مراسم تشییع پیکر زنده یاد رضا عبدی گوینده و بازیگر نمایش‌های رادیویی امروز یکشنبه ۲۶ آبان به سوی خانه ابدی برگزار شد.

خبرگزاری مهر : مراسم تشییع پیکر زنده یاد رضا عبدی گوینده و بازیگر نمایش های رادیویی از جمله «صبح جمعه با شما» و «جمعه ایرانی» امروز یکشنبه ۲۶ آبان با حضور هنرمندان و مدیران رادیو برگزار شد.

رضا عبدی به سمت خانه ابدی بدرقه شد

محمدحسین صوفی، بیوک میرزایی، حمیدرصا افتخاری مدیر رادیو نمایش، عباس محبی سعید توکل حمید خزایی، محمد جعفر محمدزاده مدیر رادیو ایران، شجاعی مهر، اردشیر منظم، منوچهر والی زاده، علیرضا جاویدنیا از جمله مدیران و هنرمندانی بودند که در این مراسم حضور داشتند.

جاویدنیا که اجرای این مراسم را بر عهده داشت در سخنانی بیان کرد: هرکس با رضا عبدی ارتباط داشت جز مهر و صفا از او ندیده است همه ما از او آموختیم. ما در کنار او زندگی کردیم و از او مثل یک هدیه الهی بهره گرفتیم.

وی ادامه داد: سال گذشته بود که به نمایندگی از بچه های «صبح جمعه با شما» به دیدارش رفتیم. او با وجود شرایط سختی که به لحاظ روحی و جسمانی داشت اجرایی را به صورت بداهه انجام داد و امیدوارم جمعه این هفته پخش شود. با این حال خوشحالم توانستیم کاری را برای انبساط خاطر او انجام دهیم.

جاویدنیا اظهار کرد: برای حدود هفت یا هشت سالی که همسر عبدی در کنارش بود قدرشناسی می کنیم. از طرف فرزندش علیرضا عبدی هم تشکر می کنم.

حمید شاه آبادی معاون صدا نیز در این مراسم عنوان کرد: سخت است در فراغ کسی حرف زدن که نامش و کار و آثارش لبخند را بر لبان مخاطبان می نشاند. او اثار نیک و ارجمندی بر جای گذاشت.

وی ادامه داد: همه همکاران در رادیو تلاش می کنند اما آنها که کار طنز می سازند سختی بیشتری تحمل می کنند. مرحوم عبدی چند دهه برای مردم و همه مخاطبانی که با او ارتباط برقرار کرده بودند آثاری خلق کرد و امروز او را در میان همه کسانیکه از او به نیکی یاد دارند بدرقه می کنیم. هنرمندان رادیو همیشه به فکر مردم هستند تا غمی از غم های مردم بزدایند و مشکلی از مردم را رفع کنند.

شاه آبادی عنوان کرد: همه آنها که از او خاطره دارند خاطرات نیکی در دلشان است و این لحظه سختی است که او را بدرقه می کنیم. امیدوارم برای رادیو این هنرمندان پیشکسوت و این چهره های فرهیخته سبک زندگیش و همه کارهایش الگو باشد نسل جدید بداند اینها با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم کردند. هنرمندان صبح جمعه و دیگر هنرمندان در روزهای سخت دهه ۶۰ و در دوران دفاع مقدس کار کردند.

معاون صدا تصریح کرد: نسلی از پیشکسوتان رادیو را ترک می کند و این برای اصحاب رادیو سخت است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو