مدل های میز جزیره جدید و شیک با انواع طراحی کاربردی

مدل های میز جزیره جدید و شیک با انواع طراحی کاربردی


منبع: دکوراسیون

734

1398/8/27

10:39


میز جزیره

میز جزیره آشپزخانه پیشخوانی مستقل و جدا از سایر کابینت ها می باشد و این قطعه چند کاره باعث می شود تا فضای آشپزخانه کاربردی و زیباتر به نظر برسد همچنین از جزیره آشپزخانه می توانید در دکوراسیون داخلی آشپزخانه ها با سبک کلاسیک و مدرن استفاده نمایید.

۵۵ مدل میز جزیره با طراحی شیک و کاربردی

استفاده از جزیره آشپزخانه در آشپزخانه های امروزی به عنصری مهم و ضروری تبدیل شده است و اگر شما از آن دسته از افرادی می باشید که به طراحی داخلی منزل خود اهمیت زیادی می دهید بهتر است از جزیره آشپزخانه استفاده نمایید. در ادامه با انواع مدل های میز جزیره آشپزخانه آشنا خواهید شد که امیدواریم این طرح ها با سلیقه  تان مطابقت و همخوانی داشته باشند.

جزیره آشپزخانه

طرح های جزیره آشپزخانه جدید

کمترین کاری که میز و کابینت جزیره انجام می دهد این است که می تواند فضای اضافی را برای گذاشتن وسایل در آشپزخانه ایجاد نماید و به تنهایی مرکز فعالیت های زیادی را در برگیرد همچنین شما می توانید روی سطح آن اجاق گاز یا سینک ظرفشویی را نصب نمایید.

اگر تمایل دارید در دکوراسیون داخلی آشپزخانه منزل خود تغییرات مثبتی را ایجاد نمایید بهتر است از جزیره آشپزخانه استفاده نمایید. جزیره آشپزخانه باید فضای کافی برای پیشخوان را داشته باشد تا کدبانوی خانه بتواند فعالیت های روزانه اش را به راحتی روی آن انجام دهد همچنین جزیره آشپزخانه نباید آنقدر بزرگ باشد که فضای زیادی را در آشپزخانه اشغال نماید.

اجرای دکوراسیون داخلی

در اغلب آشپزخانه به جای استفاده از میزهای جزیره غیر متحرک و ثابت از میزهای متحرک و کاربردی استفاده می شود. میزهای جزیره اغلب در وسط آشپزخانه ها با متراژ بزرگ قرار داده می شوند و اگر فضای آشپزخانه کوچک باشد می توانید جزیره را در مرز بین آشپزخانه و اتاق نشیمن قرار دهید.

طرح جزیره آشپزخانه مدرن

جزیره آشپزخانه کوچک

جزیره آشپزخانه کوچک

جزیره آشپزخانه مدرن

مدل میز جزیره فانتزی

جزیره آشپزخانه ساده

جزیره فانتزی و کاربردی آشپزخانه

جزیره ساده آشپزخانه

جزیره ام دی اف

جزیره شیک و امروزی

کابینت جزیره

جزیره شیک و ساده آشپزخانه

جزیره آشپزخانه کلاسیک

جزیره آشپزخانه شیک و خاص

میز جزیره مخصوص آشپزخانه

جزیره آشپزخانه ساده

جزیره آشپزخانه شیک و خاص

جزیره شیک مخصوص آشپزخانه

جزیره آشپزخانه مدرن

جزیره ساده آشپزخانه

جزیره آشپزخانه شیک و کاربردی

جزیره ساده مخصوص آشپزخانه

جزیره شیک مخصوص آشپزخانه

مدل جزیره فانتزی آشپزخانه

جزیره مخصوص آشپزخانه

مدل میز جزیره

جزیره در هر قسمت از آشپزخانه که قرار داده شود باید با طرح و رنگ کابینت ها و دیوارها و سایر وسایل موجود در فضای آشپزخانه مطابقت و همخوانی داشته باشد در غیر این صورت دکوراسیون آشپزخانه ممکن است نامطلوب به نظر برسد.

از جزیره می توانید به عنوان میز ناهارخوری استفاده نمایید که در این صورت باید صندلی ها با طرح و رنگی مناسب در اطراف جزیره آشپزخانه قرار داده شوند تا فضایی مناسب برای سرو غذا در آشپزخانه منزل ایجاد شود.

اگر شما تمایل دارید جزیره آشپزخانه تان کابردی باشد می توانید جزیره هایی که دارای کشو هستند را انتخاب نمایید و از کشو آن ها برای قرار دادن وسایل ضروری استفاده نمایید.

برخی از جزیره ها به صورت شلف باز ساخته می شوند و شما می توانید از فضای شلف برای قرار دادن وسایل استفاده کنید. توجه داشته باشید که در قسمت شلف جزیره بهتر است وسایل را به گونه ای بچینید که از شلوغ شدن فضای آشپزخانه جلوگیری شود.

طرح جزیره آشپزخانه شیک و زیبا

جزیره آشپزخانه

جزیره ساده برای آشپزخانه

جزیره برای آشپزخانه

جزیره مخصوص آشپزخانه کلاسیک

طرح جزیره آشپزخانه زیبا و خاص

مدل میز جزیره

جزیره مخصوص آشپزخانه

جزیره مخصوص آشپزخانه

جزیره برای آشپزخانه

جزیره گرد آشپزخانه

طرح جزیره آشپزخانه

جزیره برای آشپزخانه

جزیره سفید و کاربردی برای آشپزخانه

مدل جزیره آشپزخانه شیک و کاربردی

جزیره شیک مخصوص آشپزخانه

جزیره شیک آشپزخانه

طرح جزیره برای آشپزخانه شیک و مدرن

طرح جزیره شیک و مدرن

مدل میز جزیره

جزیره زیبا و شیک مخصوص آشپزخانه مدرن

مدل جزیره

مدل جزیره کلاسیک

جزیره ساده آشپزخانه

جزیره ساده و فانتزی

جزیره برای آشپزخانه

جزیره مخصوص آشپزخانه

در این مطلب تصاویری از انواع طرح های میز جزیره را گردآوری کردیم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را ببرید و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها جزیره با طراحی شیک و در عین حال کاربردی را برای فضای آشپزخانه کوچک و بزرگ منزل خود انتخاب نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو