جزئیات آزادی دو کودک خردسال از چنگ آدم‌ربایان

منبع: برترین ها

39

1398/8/27

15:42


رئیس‌پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان از رهایی دو گروگان خردسال از چنگال آدم‌ربایان در کمتر از ۲۴ ساعت در زاهدان خبر داد.

برنا نوشت: رئیس‌پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان از رهایی دو گروگان خردسال از چنگال آدم‌ربایان در کمتر از ۲۴ ساعت در زاهدان خبر داد.

سرهنگ ابراهیم ملاشاهی، گفت: در پی ربوده‌شدن دو کودک خردسال در خیابان انقلاب شهر زاهدان با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله تیم‌هایی از پلیس آگاهی وارد عمل شدند. وی افزود: در بررسی‌های به‌عمل‌آمده در محل حادثه مشخص شد این دو کودک سه و پنج‌ساله همراه والدین‌شان داخل خودرو بودند که سرنشینان یک دستگاه پژو ۴۰۵، با تهدید سلاح کلاشنیکف و با استفاده از اسپری فلفل و شوکر، آنها را گروگان گرفته و به‌سرعت از محل متواری شده‌اند.

رئیس‌پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در ادامه متهمان با خانواده آنها تماس گرفتند و برای رهایی فرزندشان یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان مطالبه کردند.

سرهنگ ملاشاهی بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از بررسی دقیق اظهارات خانواده این دو کودک خردسال با استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی و دستگیری عاملان این آدم‌ربایی آغاز کردند. وی بیان کرد: کمتر از ۲۴ ساعت از زمان گزارش گروگان‌گیری، آدم‌ربایان با تنگ‌شدن عرصه بر خود و اطلاع از شناسایی‌شان از سوی پلیس، افراد ربوده‌شده را ساعت ۱۷ عصر روز شنبه صحیح و سالم آزاد و در مسجدی در کیلومتر ۲۵جاده زاهدان به خاش رها کردند.

ملاشاهی خاطرنشان کرد: تلاش برای شناسایی و دستگیری عاملان این پرونده آدم‌ربایی با توجه به سرنخ‌های به‌دست‌آمده ادامه دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو