دانلود Asia Empire 2027 2.3.2 – بازی استراتژیک امپراطور آسیا برای اندروید

دانلود Asia Empire 2027 2.3.2 – بازی استراتژیک امپراطور آسیا برای اندروید


منبع: دانلود ها

144

1398/8/27

21:26


با بازی Asia Empire 2027 می توانید به بزرگترین رهبر امپراطوری آسیا تبدیل شوید و با کشور خود سرزمین های دیگر را فتح کنید. در ابتدا تنها باید کشور خود را انتخاب کنید و با در نبردهایی که هوش مصنوعی در ان نقش بالایی دارد، شرکت کنیدو شما می توانید از استراتژی ها و تاکتیک های زیادی استفاده نید و نیروهای خود را به پیروزی بپردازید. تنها چیزی که شما برای بازی نیاز دارید این است که شورشیان خود را استخدام کنید و بر اساس اطلاعاتی که دارید با طرح و برنامه به پیش بروید. در نهایت این شما هستید که باید تعیین کنید و جناح های حمله را به درستی انتخاب کنید. این بازی روی سیستم عامل اندروید ۴٫۱ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

Asia Empire 2027 2.3.2 Apk + Mod

کاور-Asia-Empire-2027

info

Become the greatest leader of the Asian Empire!
Select your country you wish to lead (50 countries available!) and play against the smart AI enemies. With excellent leadership skills, strategy and tactics, you could lead your country to the win.

Do you have what it takes?

It is the year 2027 and a big uprising took the existing government. As the leader of the rebels you were chosen to be the head of your country! Based on real data, the game is designed to think of thousand of possible scenarios. Use diplomacy or declare a war. Its all up to you!

WHAT’S NEW
* Added Azerbaijani language support.
* Fixed Azerbaijan map.
* Fixed issues with sea invade to countries with no sea access.
* Fixed bugs and continue to improved the AI.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود فایل نصبی – معمولی

دانلود فایل نصبی – مود


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو