فوت یک کارگر بر اثر سقوط در چاه

منبع: برترین ها

86

1398/8/27

22:05


حادثه سقوط در چاه موجب کشته شدن کارگر ۳۵ ساله در شمال غرب پایتخت شد.

ایرنا: حادثه سقوط در چاه موجب کشته شدن کارگر ۳۵ ساله در شمال غرب پایتخت شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران شامگاه دوشنبه در این باره گفت: ساعت ۱۵:۵۸ امروز این حادثه در خیابان جوردانی، خیابان نور به سامانه ۱۲۵ اعلام که بلافاصله ماموران ۲ ایستگاه آتش نشانی با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

«سید جلال ملکی» افزود: در قسمت حیاط یک کارگاه ساختمانی چاهی به عمق ۳۰ متر وجود داشت که یک کارگر بدلایل نامشخص به داخل این چاه سقوط کرد.

وی ادامه داد: آتش نشانان وارد چاه شدند و پس از دقایقی موفق شدند جسم بی جان این کارگر جوان ایرانی را از داخل چاه خارج کنند.

ملکی علت این حادثه را در دست بررسی کارشناسان نیروی انتظامی اعلام کرد.

کارگاه تولید مبلمان در آتش سوخت

یک کارگاه تولید مبل و مصنوعات چوبی در جنوب غربی پایتخت در حاشیه بزرگراه آیت الله سعیدی در آتش سوخت.

فرمانده آتش نشانی اعزامی در این حادثه اعلام کرد: ساعت ۲:۱۲ بامداد این حادثه در مسیر شمال به جنوب آیت الله سعیدی، خیابان علی آباد پاکدانه به سامانه ۱۲۵ اعلام که بلافاصله آتش نشانان به محل حادثه اعزام شدند.

رضا فرج محمدلو افزود: محل حادثه یک کارگاه تولیدی مبلمان و مصنوعات چوبی و یک انباری در مجاورت هم به مساحت هر کدام ۲۰۰ متر مربع بود که حدود نیمی از قسمت انباری کاملا شعله ور شده و آتش در حال سرایت به قسمت کارگاه تولیدی بود.

وی با اعلام اینکه شعله های آتش در حال سرایت به کارگاه های مجاور نیز بود، ادامه داد: نیروهای عملیات بی درنگ پس از قطع جریان اصلی برق و گاز کارگاه، با بکارگیری دستگاه های تنفسی و تجهیزات خاموش کننده از دو جهت به کانون آتش نزدیک شدند و عملیات مهار شعله های سرکش آتش را آغاز کردند.

به گفته این فرمانده آتش نشانی، پس از بررسی همه نقاط کارگاه، معلوم شد هیچ یک از کارگران در میان دود و حرارت گرفتار نشده بودند و آتش نشانان با تلاش همه جانبه خود موفق شدند این آتش سوزی را مهار و کاملا خاموش کنند.

وی علت این آتش سوزی را در دست بررسی کارشناسان آتش نشانی اعلام کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو