تصاویر اجرای دکوراسیون سفید مشکی با طراحی مدرن و زیبا در خانه های مختلف

تصاویر اجرای دکوراسیون سفید مشکی با طراحی مدرن و زیبا در خانه های مختلف


منبع: دکوراسیون

638

1398/8/28

11:06


دکوراسیون سفید مشکی

دکوراسیون سفید مشکی از انواع دیزاین های متفاوت و دراماتیک است و اگر شما از این دو رنگ متضاد بدرستی در بخش های مختلف منزل خود استفاده نمایید زیبایی و جذابیت دیزاین داخلی منزل تان تکمیل می شود.

ایده هایی برای طراحی دکوراسیون سفید مشکی

رنگ سیاه و سفید در کنار یکدیگر تضاد خیره کننده ای را ایجاد می کنند و شما می توانید از ترکیب این دو رنگ برای طراحی بخش های مختلف منزل خود استفاده نمایید. در مطالب قبلی دکوراسیون بنفش و دکوراسیون سفید طلایی و دکوراسیون زرد و سفید را مشاهده کردید در ادامه با ایده هایی برای دیزاین دکوراسیون سفید مشکی آشنا خواهید شد.

دکوراسیون سفید و سیاه

دیزاین داخلی سفید و مشکی

از ترکیب رنگ سفید و سیاه می توانید برای طراحی دکوراسیون های کلاسیک و مدرن استفاده نمایید همچنین در صورت تمایل می توانید رنگ های خنثی را هم به این دکوراسیون متضاد و در عین حال جذاب بیفزایید.

یکی از ساده ترین روش ها برای ایجاد دکوراسیون سفید و سیاه استفاده از کاغذ دیواری با ترکیب این دو رنگ است و شما می توانید برای تزیین دیوار پشت تلویزیون نیز از این طرح کاغذهای دیواری استفاده نمایید. اگر تمایل دارید فضای سالن پذیرایی تان کلاسیک باشد بهتر است از کاغذهای دیواری سفید و سیاه با نقش و نگار کلاسیک استفاده نمایید.

اجرای دکوراسیون داخلی

دکوراسیون اتاق نشیمن سفید و مشکی

دکوراسیون اتاق نشیمن

دکوراسیون سفید و مشکی

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون سفید و مشکی

طراحی داخلی سفید و مشکی

دکوراسیون داخلی سفید و مشکی

طراحی داخلی سالن پذیرایی

یکی از ساده ترین روش ها برای ایجاد دکوراسیون سیاه و سفید استفاده از کفپوش های سفید و سیاه است که این طرح کفپوش ها به صورت شطرنجی و راه راه و … طراحی می شوند و شما می توانید از آن ها در بخش های مختلف منزل خود نظیر اتاق نشیمن و اتاق خواب و آشپزخانه و … استفاده کنید.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه

دکوراسیون سفید مشکی

طراحی داخلی سفید و مشکی

دکوراسیون داخلی آشپزخانه

دکوراسیون داخلی آشپزخانه

طراحی داخلی آشپزخانه

دکوراسیون آشپزخانه مدرن

دکوراسیون سفید مشکی آشپزخانه

طراحی داخلی سفید مشکی

دکوراسیون آشپزخانه سفید و مشکی

دکوراسیون داخلی آشپزخانه

 

اگر دیوار و سقف اتاق مورد نظر شما به رنگ سفید است می توانید مبلمان و سایر وسایل را به رنگ مشکی انتخاب کنید و فضایی متفاوت را در منزل خود ایجاد کنید همچنین برای اینکه فضای منزل شما دلگیر به نظر نرسد بهتر است از رنگ سفید به میزان قابل توجهی استفاده کنید.

اگر تمایل دارید اتاق خواب تان را به کمک دکوراسیون سفید مشکی طراحی کنید بهتر است رنگ تخت خواب را سیاه انتخاب نمایید و ملحفه ها و سایر وسایل اتاق خواب را به رنگ سفید انتخاب کنید. روتختی های سفید و سیاه نیز جزء مدل های اسپرت به شمار می روند و می توانند باعث خلق فضایی جذاب در دکوراسیون اتاق خواب شوند.

 

دکوراسیون اتاق خواب سیاه و سفید

دکوراسیون اتاق خواب

دکوراسیون زیبا و شیک اتاق خواب

طراحی داخلی اتاق خواب

دکوراسیون اتاق خواب شیک

دکوراسیون زیبا و مدرن اتاق خواب

دکوراسیون زیبا و شیک اتاق خواب

دکوراسیون شیک اتاق خواب

دکوراسیون داخلی اتاق خواب

سرویس بهداشتی یکی دیگر از بخش های منزل است که برای طراحی داخلی آن می توانید رنگ وان و کاشی و سرامیک و … را از بین رنگ های سفید و سیاه انتخاب نمایید.

نورپردازی دکوراسیون سفید و سیاه از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما بخش های مختلف منزل تان را به کمک لوستر و لامپ های هالوژن و چراغ های آویز و … نورپردازی نمایید.

دکوراسیون سرویس بهداشتی

طراحی داخلی سرویس بهداشتی

دکوراسیون زیبا و بی نظیر سرویس بهداشتی

دکوراسیون شیک سرویس بهداشتی

دکوراسیون شیک سرویس بهداشتی

طراحی داخلی سرویس بهداشتی

دکوراسیون سرویس بهداشتی

دکوراسیون سفید مشکی

در این مطلب تصاویری از انواع دکوراسیون سفید مشکی را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم این دیزاین های داخلی با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها دکوراسیونی متفاوت را در قسمت های مختلف منزل خود ایجاد کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو