مدل لاک دو رنگ ناخن + ایده های شیک

مدل لاک دو رنگ ناخن + ایده های شیک


منبع: نمناک

1,609

1398/8/28

16:30


لاک دو رنگ و طراحی ناخن با دو رنگ لاک جزو ساده ترین روش های طراحی ناخن است که دستان منحصر به فردی به شما میبخشند.

ایده های استفاده از لاک دو رنگ

لاک دو رنگ برای طراحی ناخن یکی از پرطرفدار ترین مدل های طراحی ناخن است که در عین سادگی زیبایی خاصی به دستان شما میبخشند، هر خانمی بدون نیاز به طراح حرفه ای ناخن و رفتن به سالن میتواند در خانه خودش به تنهایی ناخن هایش را طراحی و دیزاین کنید.

با استفاده از دو رنگ لاک میتوانید ناخن هایتان را به زیباترین مدل ها طراحی کنید که بسیار ساده و شیک هستند، طراحی ناخن های دو رنگ را در ادامه مشاهده کنید و ایده بگیرید.

لاک دو رنگ

مدل لاک دو رنگ ناخن

طراحی ناخن

طراحی ناخن دو رنگ سفید صورتی

لاک ساده و اکلیلی

یکی از ایده هایی که بسیار هم پرطرفدار است این است که از لاک های ساده و اکلیلی کنار هم استفاده کنید به این صورت که همه ناخن ها را لاک ساده بزنید و فقط روی یکی از ناخن هایتان لاک اکلیلی بزنید این ایده ساده دستان زیبایی به شما میبخشد.

کاشت ناخن

طراحی ناخن با دو رنگ لاک

لاک مات

طراحی ناخن با لاک مات و اکلیلی

رنگ های متضاد

از دو رنگ لاک متضاد استفاده کنید مثلا سفید و مشکی، یک طرح ساده انتخاب کنید و با لاک سفید و مشکی نمای خاصی به ناخن هایتان ببخشید . لاک سفید و مشکی در کنار هم یک ترکیب بینظیر است.

لاک سفید مشکی

طراحی ناخن با لاک سفید مشکی

لاک های شاین دار

از ترکیب لاک های ساده و لاک های شاین دار استفاده کنید مثلا لاک صورتی ساده و لاک سفید شاین دار، برای اینکه دستان زیباتری داشته باشید میتوانید سه تا از ناخن ها را صورتی و دو تا از ناخن ها را لاک سفید شاین دار بزنید.

لاک شاین

طراحی ناخن با دو رنگ لاک

کمرنگ و پررنگ

ترکیب کمرنگ و پررنگ نیز ایده خوبی برای استفاده از لاک دو رنگ است، مثلا لاک آبی پررنگ و آبی کمرنگ کنار هم معجزه میکنند و میتوانید چهار تا از ناخن ها را پررنگ و فقط یکی از ناخن ها را لاک کمرنگ بزنید.

طراحی ناخن

طراحی ناخن با لاک آبی کمرنگ و پررنگ

طراحی ناخن

دیزاین ناخن با دو رنگ لاک

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو