با لیدنسی لوهان این دختر میلیونر بورلی هیلز آشنا شوید

با لیدنسی لوهان این دختر میلیونر بورلی هیلز آشنا شوید


638

1398/8/28

22:51


با لیدنسی لوهان این دختر میلیونر بورلی هیلز آشنا شوید

لیندسی لوهان (LINDSAY LOHAN) هنرپیشه صد و شصت و پنج سانتی متری متولد ۱۹۸۶ در نیویورک است که پدر و مادر ایتالیایی  و ایرلندی داشته و اکنون در زمینه خوانندگی و مدلینگ نیز فعالیت دارد. او یکی از چهره های سرشناس و درامد زای هالیوود است که همواره روی جلد مجلات مد و سینما مثل MAXIM قرار گرفته است. او در خانه ای ثروتمند بزرگ شد و تا کنون موفق به اخذ جوایز هنری از اسکار و گلدن گلوب نشده است.

از فیلم هایی که لوهان در آن ها ایفای نقش کرده  است می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هربی پرواز می کند
  • گودزیلا
  • تعطیلات
  • اسکری مووی پنج
  • دختران بد جنس
  • فقط شانس من
  • جمعه غریب
  • درد زایمان
  • دره های عشق

صحبت هایی که راجع به مسلمان شدن لیندسی لوهان در رسانه ها منتشر شده است نادرست بوده و این هنرپیشه میلیونر هالیوود، تا کنون در این زمینه اظهار نظر نکرده است. مجلاتی مثل ورایتی، همواره فهرست از ولخرجی های  این دختر میلیونر بورلی هیلز را منتشر می کنند که به سفرهای لوکس و اتومبیل های لیموزین گران و آرایش مو ده ها هزار دلاری اشاره دارد.

لیندسی لوهان (LINDSAY LOHAN)

فیلم MEAN GIRLS سبب شد تا لیندسی لوهان در کانون توجه رسانه ها قرار بگیرد و سبب ظاهر شدن وی در قامت یک ستاره شد. او بخاطر ایفای نقش در فیلم GEORIGIA RULE بیش از ۷ میلیون دلار دستمز گرفت که همردیف دستمزدهایی است که به آنجلینا جولی و نیکول کیدمن در دهه اول قرن بیست و یکم پرداخت شد. او را یکی از بدهکار ترین هنرپیشه  های هالیوود به اداره  مالیات ایالات متحده می دانند.

رابطه لیندسی لوهان با محمد بن سلمان

رابطه لیندسی لوهان با محمد بن سلمان ، شایعه یا واقعیت !؟

پدر لیندسی لوهان در گفت وگو با مجله آمریکایی  Page Six  با رد اینکه روابط پنهانی میان فرزندش با محمد بن سلمان ولیعهد سعودی وجود دارد، اما وجود روابط کاملا محترمانه و دوستانه میان آن دو را رد نکرد .

میشل لوهان در ادامه تاکید کرد که روابط دخترش با ولیعهد سعودی ، افلاطونی ، دوستانه و محترمانه است و موضوع دیدارهای آنها با هم درخصوص فعالیت هایی که برای پناهجویان در منطقه است.چندی پیش این مجله در گزارشی از آشنایی محمد بن سلمان با لیندسی لوهان در مسابقات جایزه بزرگ فرمول یک سال گذشته خبر داده بود .به نوشته مجله Page Six ، شایعاتی وجود دارد که محمد بن سلمان پس از دیدار با لوهان در هواپیمای شخصی اش هدایای گران بهایی از جمله کارت های اعتباری به او داده است.

با ما همراه باشید.

لیندزی لوهان در کانون توجه رسانه ها

اینستاگردی با لیندسی لوهان

لیندسی لوهان بیش از ۷ میلیون فالور در اینستاگرام دارد و کم تر از ۱۰۰ عکس تا نوامبر ۲۰۱۸ میلادی در صفحه خود به اشتراک گذاشته  است. او بر خلاف کیم کارداشیان و شارلیز  ترون و حتی ادمی آدامز، علاقه زیادی به  شبکه های اجتماعی ندارد و شاید یکی از دلایل مخاطب کم او،  فعالیت معمولی این دختر سرشناس سینمای آمریکا در شبکه های اجتماعی باشد.

پست جنجالی لوهان

(پست جنجالی لیندسی لوهان در حمایت از  بانوان مهاجر سوری. او این روسری را که هدیه این بانوی مسلمان پناهنده بود قبول کرد و از سخاوت وی تشکر کرد)

وی را در این نشانی دنبال کنید. ایشان در صفحه اینستاگرام خود، تصاویری از سلفی ها، پارتی  ها و مدل مو و لباس  ها و برند های محبوبش را به اشتراک می گذارد.  برخی از تصاویری که وی منتشر  کرده، جنجال  های زیادی به  همراه داشت. مثل حمایت از کودکان مهاجر سوری.

لیندسی لوهان در پست اینستاگرامی

( لیندسی لوهان در این پست اینستاگرامی که جدید ترین پست او در ماه نوامبر است، از شرکت در یکی از برنامه های MTV ابراز رضایت کرد و از  نیکی میناژ و هیلی استنفیلد تشکر کرد)

لیندسی لوهان را در این عکس، با تیپی خاص

( لیندسی لوهان را در این عکس، با تیپی در  ماه سپتامبر ۲۰۱۸ میلادی مشاهده می کنیم که او را در کنار  دانیل دامارتینو، ژوزف زانوتی، آنتونی واکارلو و داکوتا لوهان (پدر و مادر و برادرش) نشان می دهد)

لیندسی لوهان در کنار فروشگاه سنت لارن پاریس

( لیندسی لوهان در این عکس، در کنار  فروشگاه سنت لارن پاریس با حضور آنتونی واکارلو عکس  گرفته  است)

جشنواره مد گردی با خانم LiLo

جشنواره مد گردی با خانم LiLo

( لیندسی لوهان در این عکس، یکی از لباس های شیک خوش دوخت خود را که ترکیبی باشکوه از سیاه و مشکی را به نمایش می گذارد بر تن کرده است و در مراسمی که در حاشیه جشنواره کن ۲۰۱۷ میلادی برگزار شد، شرکت کرد. این لباس، طرحی از برند CHRISTOPHER GUILLARME بود که در فرانسه رونمایی شد)

لیندسی لوهان در جشنوارهELLE STYLE AWARDS

( لیندسی لوهان در این عکس، اوت کوتور مشکی خود را در فوتوکال جشنواره ELLE STYLE AWARDS که با همکاری غول مدو لباس سوئدی ها یعنی اچ اند ام برگزار می شود، رونمایی کرد. عکسی متعلق به کالکشن لباس های LiLo در فوریه  ۲۰۱۵ لندن)

خاص ترین مدل های لباس شب لوهان

( لیندسی لوهان ، یکی از خاص ترین مدل های لباس شب خود (مدل ZEBRA) را که رگه های مشکی در لباسی پر زرق  و برق  را به نمایش می گذارد، در مراسم  YEAR AWARD بر تن کرد که محصولی از برند BALMAIN است. )

استایل کژوال لیندسی لوهان

(در این عکس شاهد استایل کژوال لیندسی لوهان هستیم که لباس چاپی سفید و مشکی را با کیف سفید رنگی از برند CELINE که محبوب هیلاری  داف هم به شمار می رود، ست کرده است)

لیندسی در مراسم نهار THE JUST SING

(تصویری از مدل موهای بلند موج دار و روی شانه لیندسی لوهان که وی را در مراسم  نهار THE JUST SING در دسامبر ۲۰۱۳ میلادی در نیویورک به نمایش در آورده است)

چکمه های بلند چرمی مشکی لیندسی

( لیندسی لوهان در این عکس، چکمه های بلند چرمی مشکی رنگ خود را با یک بلوز بافتنی مشکی آزاد ست کرده است)

لیندسی در مراسم JINGLE BALL

( لیندسی لوهان در این عکس، مو های موجی روی شانه را با یک بافتنی سفید ساده در مراسم JINGLE BALL به  نمایش می گذارد)

نیم بوت های لیندسی لوهان

(نیم بوت های خوش طرح و نقش لیندسی لوهان را در این عکس تماشا می کنید که طراحی خوب داشته و او آن را در جریان اکران فیلم SCARY MOVIE  در آوریل ۲۰۱۳  میلادی بر تن داشت)

دستبند سیاه و طلایی لیندسی

(دختر ۳۳ ساله آمریکایی در این عکس، دستبند سیاه و طلایی خود را در مراسم نمایش SCARY MOVIE  ۵ به  نمایش گذاشت)

مدل مو خاص لیندسی

(در این عکس، شاهد مدل مو خاص لیندسی لوهان هستیم که با رژ لب خنثی و تاپ مشکی ست شده است)

استایل های کژوال لیندسی لوهان

(از استایل های کژوال لیندسی لوهان که وی را با شلوار مشکی بلند و بلیزری سفید و اکسسوری ساده مشاهده می کنیم و الگوی خوبی برای پارتی های تابستانی و پاییزی بانوان مشکل پسند است)

عینک RAY BAN برند محبوب لیندسی لوهان

(عینک RAY BAN برند محبوب لیندسی لوهان در انتخاب عینک است که نوع کلاسیک آن محسوب  می شود)

لیندسی در دامن کوتاه مشکی چرمی

( لیندسی لوهان در این عکس، دامن کوتاه مشکی چرمی را با تاپ مشکی ست کرده است که کمربند آن، شکست رنگ خوبی را برای این استایل به ارمغان آورده  است)

لوهان با کالکشن ژاکت های مشکی

( لیندسی لوهان را با کالکشن ژاکت های مشکی که نوار های سفید زیبایی روی یقه  و سر آستین آن دوخته شده است مشاهده می کنید که وی را در فروگاه لس آنجلس در مارچ ۲۰۱۳  میلادی به نمایش می گذارد)

شلوار ابریشمی لوهان

( لیندسی لوهان در این عکس، شلوار  ابریشمی خوش دوخت ساده سفید را بر  تن کرده که محصولی از برند ۳٫۱ PHILIP LIM  بوده و  با تاپی از همین برند که بسیار خوش دوخت و خلاقانه دیزاین شده است، ست گردید)

لباس لوهان از برندTHEIA

( لیندسی لوهان در این عکس، لباس ظریف کاری اوتو کوتور فاخر از برندTHEIA  را در مراسم amfAr NEW YORK GALA بر تن کرده است که از کالکشن لباس های فاخر و لاکچری LiLo است که در سال های اخیر در فوتوشوت های جشنواره ای رونمایی شد. همراهی خوبی این لباس پر زرق و برق با مدل مو مواج لیدنسی که شانه هایش را با این دکلته پوشانده است، به نمایش گذاشته است)

کالکشن مشکی لاکچری لیندسی

( لیندسی لوهان که رسانه ها او را LiLi صدا می زنند، در عکس سمت راست، کالکشن مشکی لاکچری خود را با این لباس تنگ خوش طرح و نقش که با بوت چرمی مشکی بلند ست شده است، به نمایش گذاشت. در عکس سمت چپ نیز یکی از لباس های ساده مشکی LiLo در استایل های خیابانی را تماشا می کنید)

عکس یهویی لیندسی

(او خیلی میانه خوبی با عکس های یهویی ندارد.  اما این عکس یهویی سبب شد تا طرح حلقه نقره ای و کلاه او را مشاهده کنیم و هم چنین تتویی که روی انگشت سبابه وی نقش بسته  است. نوشه: I LEAVE BEFORE BEING LEF, I DECIDE. )

لیندسی عاشق کت های خز مشکی

( لیندسی لوهان ، عاشق کت های خز مشکی جذاب تقریبا بلند است که نمونه اش را در یکی از لندن گردی های زمستان ۲۰۱۲ مشاهده می کنید. عکسی نزدیک تر از طرح کفش او نیز در این تصویر ارائه شده است که گزینه نایت کلاب گردی های LiLo در لندن بود)

کالکشن لباس های شب لیندسی

( لیندسی لوهان در این عکس، از کالکشن لباس های شب ساده اما خوش دوخت خود، طرحی درماتیک را در مراسم LIZ & DICK رونمایی کرد که با استقبال رسانه های مد آمریکایی در نوامبر ۲۰۱۲ میلادی همراه شد. بانوان لاغر اندام قد بلند از این طرح می توانند الگو برداری کنند)

گوشواره استرلینگ لیندسی

( لیندسی لوهان در این عکس، گوشواره استرلینگ نقره ای خوش تراش دایره ای را با رژ لب قرمز پر رنگ از  برند لانکوم ست کرده است که با سایه چشم متالیک و مدل مو شرابی ، ترکیب جذابی برای شرکت در مراسم LIZ  & DICK  در لس آنجلس ۲۰۱۲ بود)

گوشواره الماس لیندسی

( لیندسی لوهان در این گوشواره الماس، سلیقه خود را در انتخاب سرویس جواهرات الماس به رخ می کشد)

لباس های فاخر لیندسی لوهان

(ترکیبی از لباس های فاخر لیندسی لوهان را در این لباس خز مشکی  مشاهده می کنید که استایل لندن گردی های شبانه وی را در نوامبر ۲۰۱۲ میلادی به نمایش می گذارد)

موهای بلند مواج لیندسی

( لیندسی لوهان در این عکس، موهای بلند مواج قرمز رنگ روی شانه  را به نمایش گذاشته  است که تناسب رنگ مطلوبی با سایه چشم و رنگ ابرو دارد)

لباس های کژوال خانم لوهان

(ترکیبی از لباس های کژوال خانم لیندسی لوهان در مکان های مختلف از ساحل تا خیابان)

لباس شب های کوتاه لیندسی لوهان

( لیندسی لوهان در این عکس، یکی از لباس شب های کوتاه خود را که ترکیبی باشکوه از تور و گیپور آستین بلند است را به نمایش گذاشت)

حتما بخوانید: مد گردی با الناز شاکردوست: کلکسیون دار سینمای ایران

لوهان در مراسم WHITE HOUSE APPEARANCE

( لیندسی لوهان در این عکس، لباس شب بلند مشکی بدون آستین را در مراسم WHITE  HOUSE APPEARANCE بر تن دارد )

ترکیبی از لباس های شب و خیابانی لوهان

( لیندسی لوهان در این دو عکس، ترکیبی از لباس های شب و خیابانی خود را در سال ۲۰۱۱ به  نمایش می گذارد)

کت و شلوار آبی مجلسی لیندسی

( لیندسی لوهان در این عکس، کت و شلوار آبی مجلسی خود را فرودگاه  لس آنجلس به نمایش گذاشته که مربوط  به مارچ ۲۰۱۲  است)

ستایل های شیک خیابانی لوهان

(در این عکس، لیندسی لوهان را مشاهده می کنید که با دو ترکیب از  استایل های شیک خیابانی ظاهر شده است و در عکس سمت راستی نیز کیف چرمی شیکی از برند PRADA در دست دارد)

تی شرت خاکستری رنگ هارلی داویدسون

(در این  تصویر، شاهد تی  شرت خاکستری رنگ هارلی داویدسون ساده که ترکیب رنگ خوبی با شلوار قرمز دارد هستیم که وی در SNL نیویورک رونمایی کرد. )

حتما بخوانید: استایلیست کیست و چه کاری انجام می دهد؟

لباس های پاییزی لیندسی

(لباس های  پاییزی که لیندسی لوهان تلاش کرده تا با روانشناسی رنگ، ترکیب رنگ ها مطلوب و تیپ اسپرت را به ارمغان آورد. )

تیپ ساده مونوکروماتیک لیندسی

( لیندسی لوهان ، انتخاب خود را در نمایش یک تیپ ساده مونوکروماتیک به نمایش در آورده است که با ترنچ کت خاکی رنگ همراه شده است)

موهای بلند صاف روی شانه بلوند لیندسی لوهان

(موهای بلند صاف روی شانه بلوند لیندسی لوهان وقتی با ژاکت خز لاکچری همراه شده است، یکی از بهترین تیپ های وی را در DOMINGO ZAPATA OSCAR ART SHOW در بورلی هیلز در فوریه ۲۰۱۲  میلادی به نمایش گذاشت)

 لوهان در دو تیپ متفاوت

( لیندسی لوهان در دو تیپ متفاوت را در عکس بالا شاهد هستید)

بافت پشمی لیندسی لوهان

(ژاکت کش بافت پشمی لیندسی لوهان در این تیپ آبی رنگ، از مدل های دهه پنجاه قرن بیستم است)

لیندسی لوهان درمراسم AUDI

( لیندسی لوهان در این طرح های مشکی رنگ جذاب، در مراسم AUDI و کنسرت JAY-Z شرکت کرده است. هر دو تیپ مربوط به سال ۲۰۱۱ است)

امیدواریم این گفتار توانسته باشد تا شما خواننده گرامی را با سبک زندگی و طراحی مد و لباس و استایل ها و برند های محبوب این هنرپیشه خوش قیافه هالیوودی آشنا کرده باشد. اگر می خواهید در جریان نقطه  نظرات و دیدگاه های لیندسی لوهان درباره مسائل سیاسی و اقتصادی و اجتماعی و حتی فشن قرار بگیرید، به توییتر ایشان مراجعه کنید.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.

حتما بخوانید: لوکس ترین مزون های تهران را اینجا ببینید

به نظر شما جذاب ترین استایل لیندسی لوهان کدام است؟

جذاب ترین استایل لیندسی لوهان

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو