دانلود بازی Skyland 1976 برای کامپیوتر – نسخه HOODLUM

دانلود بازی Skyland 1976 برای کامپیوتر – نسخه HOODLUM


منبع: دانلود ها

161

1398/8/29

05:44


Skyland 1976 یک بازی جذاب در سبک اول شخص و بقا است که می توانید در محیط های ترسناک تجربه کنید. شما در این بازی باید اسناد و سرنخ های بسیاری را برای حل معماها مرور کنید و کلیت داستان بازی را درک کنید. برای زنده ماندن باید با گرسنگی مبارزه کنید و نگذارید که شخصیت شما وارد حالت جنون و دیوانگی شود. نام این شخصیت سایمون هاپر نام دارد و سعی می کند که خواهرش آلیس را پیدا کند. او به طرز مرموزی در جنگل مرموزی گم شده است و حال او باید از طریق یک مرکز دولتی به دنبال وی بگردد. شما به حرکات این شرکت بسیار مشکوک شده اید و می خواهید ببینید که اعضا و کارکنان این سازمان از طریق چه کارهایی قصد دارند اهداف شیطانی خودشان را پیش ببرند.

Skyland 1976 PC-HOODLUM

دانلود-بازی-Skyland-1976

در بازی Skyland 1976 وظیفه دارید که مسئولیت ناپدید شدن آلیس را برعهده گرفته و به دنبالش بگردید. جستجو در این زمینه به زندگی خصوصی وی هم کشیده می شود و باید به دنبال حقایق بسیاری در این پرونده باشید. بازی بقامحور است و باید ایده های خود را به تنهایی پیش بگیرید و در نهایت به جواب معما برسید. بعد از گذشت چند ماه از این گشت و گذار، شرکت وارد فاز عجیبی می شود و شما در داخل آن به مشکلات زیادی برمی خورید. بازی از کلاسیک ترین آثار این سبک الهام گرفته است و ترس را به شیوه های مختلف به شما منتقل می کند. این ماموریت بیش از ۱۵ سال طول کشیده است و دیگر زمان آن است که به جواب برسید. توسعه دهنده بازی از عاشقان این سبک است و سعی کرده است که ایده های خودش را مستقل به نگارش درآورد و فرصت تجربه چنین آثاری را به دوست داران بدهد. چالش های بسیاری در محیط ترسناک بازی دیده می شود و موجودات عجیب و غریبی مدام به شما حمله می کنند.

info

Skyland 76 is a narrative first person survival-horror game. In this title, you will have to retrieve documents and items to solve puzzles and to understand the story. You will have to survive and fight hunger, thirst, your insanity and increasingly more powerful enemies with limited resources.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7 64bits

Processor: Intel(R) Core(TM) i5-7200U CPU @ 2.50GHz

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce 940MX

Storage: 12 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 64bits

Processor: Intel(R) Core(TM) i5-7300HQ CPU @ 2.50GHz

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1050

Storage: 12 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه HOODLUM را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو