دانلود بازی Command Modern Operations برای کامپیوتر – نسخه SKIDROW

دانلود بازی Command Modern Operations برای کامپیوتر – نسخه SKIDROW


منبع: دانلود ها

129

1398/8/29

05:44


بازی Command Modern Operations در ادامه اولین نسخه از بازی ارائه شده است که برنده جوایز بسیاری در شاخه بازی های جنگی بوده است. این بازی نبردهای افسانه ای پنتاگون را به نمایش می گذارد و می توانید چالش های جذاب جنگی را تجربه کنید. این نبردها بعد از جنگ جهانی دوم صورت می گیرد و حالت مدرن تری به خود گرفته است. هواپیماها و کشتی ها از جمله وسایطی هستند که می توانید از آن ها استفاده کنید و تیم خود را به سمت پیروزی هدایت کنید. شما باید عقلانیت را در بازی مدنظر قرار دهید و همراه با سلاح های استراتژیک بهترین عملکرد خود را نشان دهید. توجه ویژه ای به نیروهای زمینی و تاسیسات خود داشته باشید و عملیات خود را با توجه به حرکات دشمن خود تنظیم کنید. وظیفه اصلی شما این است که تعلیم مناسبی به نیروها داشته باشید و مدام تاکتیک ها را تمرین کنید.

Command Modern Operations PC-SKIDROW

دانلود-بازی-Command-Modern-Operations

رابط کاربری بازی Command Modern Operations نسبت به نسخه قبلی پیشرفت داشته است و کنترل بهتری را از مقر فرماندهی امکان پذیر می کند. در پنجره استاندارد بازی می توانید به صورت تمام صفحه اطلاعات خود را تنظیم کنید و درست همانطور که دوست دارید حملات خود را ساماندهی کنید. صدها تغییر و بهبود دیگر در گیم پلی بازی صورت داده شده است و براحتی می توانید سناریوهای مختلف را بازسازی کنید. پنتاگون هم از این بازی حمایت کرده است و برخی از نمادها و سلاح های لایسنس شده را در بازی مشاهده خواهید کرد. سیستم شبیه ساز بازی رسیدن به پیروزی را برای مخاطبین سخت تر کرده است و باید تنظیم همه چیز را در دست داشته باشید. اکنون بیش از هر زمان دیگری باید به فکر دوستان و متحدین خود باشید و در نهایت ارتش خود را بهبود دهید. محیط کاربری بازی به مانند یک نرم افزار پیشرفته روبه روی شما قرار دارد و همه ی گزینه های حرفه ای را خواهید داشت.

info

The first release of Command rocked the foundations of modern PC wargaming, steamrolled its way into the Pentagon and won numerous “Wargame Of The Year” awards. Now, the restless rascals at WarfareSims are back at it with a vengeance! The already legendary game of modern cross-domain operations returns with an all-new UI, even more refined simulation mechanics and a host of new features and content to engross you into the challenges of warfare post-WW2 and in the 21st century. Are you ready? Are you up to it?

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 / 8 / 10

Processor: Minimum dual-core, recommended quad-core

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Video/Graphics: DirectX 9.0c compatible video card with 128MB+ VRAM

DirectX: Version 9.0c

Storage: 20 GB available space

Sound Card: Compatible sound card

سیستم پیشنهادی:

OS: recommended Win10

Processor: recommended quad-core

Memory: 8 GB RAM

DirectX: Version 9.0c

Storage: 20 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Command Modern Operations-SKIDROW:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

دانلود پارت 4 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو