دانلود بازی Munchkin Quacked Quest برای کامپیوتر – نسخه HOODLUM

دانلود بازی Munchkin Quacked Quest برای کامپیوتر – نسخه HOODLUM


منبع: دانلود ها

126

1398/8/29

06:01


همراه بازی Munchkin Quacked Quest می توانید وارد یک رقابت کارتی هیجان انگیز همراه با دیالوگ های شوخ طبع جهان آن شوید. باید شخصیت های خود را به بالاترین سطح مهارت برسانید و تلاش کنید که سلاح های بیشتری را در راستای رسیدن به پیروزی کسب کنید. گاها دشمنان شما وارد منطقه ای می شوند که متعلق به شماست و باید تشخیص درستی در زمینه استراتژی های حرکت خود داشته باشید. افسانه ها مانند خون در رگ های بازی جریان دارند و اکثرا این شما هستید که باید متحدین خود را به صف کنید و برای رسیدن به گنج تمام تلاش خود را انجام دهید. شخصیت های بازی معمولا عجیب و غریب هستند و در چندین کلاس مهارت ربه بندی شده اند. باید مسابقات را به شیوه خودتان ادامه دهید و نگذارید که برتری دشمنان کار را برای شما سخت تر کند. مهارت های خود را گسترش دهید و در لحظه مناسب اجازه بدهید که متحدین شما دشمنان را به عقب برانند.

Munchkin Quacked Quest PC-HOODLUM

دانلود-بازی-Munchkin-Quacked-Quest

رقابت مرغی در بازی Munchkin Quacked Quest به طرز جالبی با المان های جدی ترکیب شده است و نتیجه اثری است که شما را هم می خنداند و هم چالش های زیادی برایتان ایجاد می کند. محیط بازی گرافیک بسیار خوبی دارد و شلوغی اش هم رفته رفته بالاتر می رود. رنگ ها در بازی اهمیت بالایی دارند و می توانید موقعیت خود و دشمنان را از آن ها تشخیص دهید. در این هنگام نیاز خواهید داشت که یکی از موقعیت های صفحه را انتخاب کنید و متحدین خود را به یک سمت از صفحه هدایت کنید. گاهی اوقات باید حرکات خود را در محیط تنظیم کنید و از موانع محیطی برای دفاع از ضربان قلب نیروهای خودی استفاده کنید. حرکات بیشتر هم به شما این امکان را می دهد که زمان کافی برای احیای قدرت ها و مهارت های هرکدام از شخصیت های خود را داشته باشید.

info

Dive into Munchkin: Quacked Quest and re-discover the parody, puns, and humor from the hit card game Munchkin by Steve Jackson. Gather gold, throw your foes (and friends) into sacrifice pits, collect ducks, eliminate the monsters—from reanimated skeletons to the Potted Plant and even the Plutonium Dragon—and reach the highest level to win the game! After all, there’s only one spot at the top and you just found a chainsaw…

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7

Processor: Intel Core i5-2300, 2.8 GHz

Memory: 4 GB RAM

Graphics: GEforce 950

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه HOODLUM را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Munchkin Quacked Quest-HOODLUM با لینک مستقیم


نظرات


تصویری


ویدئو