دانلود بازی Narcos Rise of the Cartels برای کامپیوتر – نسخه CODEX

دانلود بازی Narcos Rise of the Cartels برای کامپیوتر – نسخه CODEX


منبع: دانلود ها

139

1398/8/29

06:18


بازی Narcos Rise of the Cartels اثری استراتژیک و اکشن می باشد که مبارزات آن به صورت نوبتی انجام می شود و خون و خونریزی زیادی دارد. این بازی بر اساس سریال معروف نارکوها اثری از شبکه نت‌فلیکس است و از همان کاراکترها استفاده شده. در این بازی شما می توانید فصل اول این سریال تلویزیونی را از دو جناح کارتل معروف مدلین (Medelin) و مرکز مبارزه با مواد مخدر (DEA) که هرکدام روایت های منحصر به فرد خود را دارند، بررسی نمایید. بازی Narcos Rise of the Cartels اثری از استودیو Kuju می باشد که نتوانسته رضایت نسبی کاربران را جذب کند. این بازی، داستان کارتل مواد مخدر در کشور کلمبیا و کشمکش‌های آنها با پلیس را روایت می‌کند.

بازی Narcos Rise of the Cartels قصد دارد مکان‌های ویژه و شخصیت‌های اصلی سریال را نمایش دهد. بنابراین، بازی‌بازان این شانس را دارند که با وارد شدن به یک دنیای جنایی، در کنار شخصیت‌هایی مانند El Mexicano, Murphy, Peña, Primo و… قرار گیرند. هر شخصیت توانایی‌ها و گیم‌پلی منحصر به فرد خود را دارد.طبق گفته‌های تیم سازنده، طرفداران سبک استراتژی نوبتی یک تجربه‌ی جدید و جالب توجه را در این بازی حس خواهند کرد. در این بازی مکانیزم‌های نوآورانه‌ای قرار داده شده است. این مکانیزم‌ها به بازی‌بازان اجازه می‌دهد تا در لحظات بحرانی، به طور مستقیم و به صورت سوم شخص فرماندگی نیروها و واحدهای خود را در دست بگیرند. بازی‌بازان می‌توانند تیم خود را با انواعی از کارهای ویژه، مهارت‌های آن‌ها را ارتقا دهند. به دلیل اینکه بازی به روش نوبتی طراحی شده پس نکته اصلی برای موفقیت در آن تمرکز بالای گیمر است.

Narcos Rise of the Cartels PC-CODEX

دانلود-بازی-Narcos-Rise-of-the-Cartels

info

Welcome to Colombia, 1980’s – the fires of El Patrón’s empire have been lit, its influence spanning borders, and expansion unabated. Influence and corruption is rife; cops, guards, politicians and those in between are falling into the pocket of the Medellín Cartel, and after years of production, America is finally taking notice.

Narcos: Rise of the Cartels tells the story of the hit Netflix TV series, of the rise and fall of El Patrón. Choose your side and ally with the DEA or conversely side with the Narcos. Explore recognisable locations from the show and take a role in pivotal world-altering events and battles that will define and shift the war on drugs.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7, 8, 8.1, 10 x64

Processor: Intel Core i3-2100 (2 * 3100) OR AMD Athlon II X4 645 AM3 (4 * 3100) OR equivalent

Memory: 4 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 550 Ti (1024 MB) OR AMD Radeon HD 6850 (1024 MB) OR equivalent

Storage: 12 GB available space

Additional Notes: Low Preset + 30FPS+

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7, 8, 8.1, 10 x64

Processor: Intel Core i5-6600K (4 * 3500) OR AMD Ryzen 5 1500X (4 * 3500) OR equivalent

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 960 (4096 MB) OR AMD Radeon R9 380 (2048 MB)

Storage: 12 GB available space

Additional Notes: High Preset + 60FPS

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو