دانلود AMD Ryzen Master v2.0.2 – اورکلاک پردازنده های رایزن AMD

منبع: پی سی دی

96

1398/8/29

13:59


دانلود AMD Ryzen Master v2.0.2  - اورکلاک پردازنده های رایزن AMD

با معرفی سری جدید پردازنده های AMD این شرکت پس از سال ها دوباره به کورس رقابت با Intel برگشته و طی 1-2 سال اخیر پیشرفت های زیاده کرده است. نرم افزار AMD Ryzen Master جدیدترین محصول این شرکت است و برای پردازنده های Ryzen و Threadripper برنامه نویسی شده است. با برنامه AMD Ryzen Master می توانید پردازنده رایزن خود را از طریق ویندوز به راحتی اورکلاک کنید و دیگر نیاز به مراجعه به Bios مادربورد نیست.

راحتی کار با AMD Ryzen Master یکی از مهمترین ویژگی های آن است, به نحوی که تنظیم سرعت پردازنده و ولتاژ آن و حتی تنظیم سرعت APU به راحتی امکان پذیر است و با قابلیت ذخیره سازی Profile های مختلف امکان ذخیره کردن چندین تنظیم مختلف وجود دارد و فقط با یک کلیک می توانید اورکلاک مورد نظر خود را اعمال کنید.

علاوه بر اورکلاک پردازنده امکان اورکلاک RAM سیستم نیز با نرم افزار AMD Ryzen Master وجود دارد و تمامی تنظمیات از جمله سرعت,tming و ولتاژ قابل تغییر می باشد.

توجه داشته باشید که استفاده نادرست از برنامه AMD Ryzen Master و مخصوصاً افزایش ولتاژ پردازنده و RAM ممکن است به سخت افزار شما آسیب جدی برساند و وبسایت پی سی دی در این مورد هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت و مسئولیت استفاده از نزم افزار AMD Ryzen Master بر عهده خود کاربر می باشد.

دانلود

دانلود برنامه AMD Ryzen Master

#حجمسرور پی سی دی
1131MBDOWNLOAD

– رمز فایل: www.p30day.com

راهنمای نصب
1. فایل دانلود شده را با برنامه Winrar باز کنید و extract کنید.
2. نرم افزار را نصب کنید.
در صورتی که موفق به نصب و اجرای این نرم افزار نشدید به انجمن سایت پی سی دی مراجعه کنید و مشکل خود را مطرح نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو