دانلود سریال خانواده دکتر ماهان با کیفیت عالی

منبع: دوستیها

386

1398/3/18

16:05


دانلود رایگان سریال تلویزیونی خانواده دکتر ماهان با کیفیت عالی 576p HDTV

خانواده دکتر ماهان به کارگردانی علی محمد قاسمی و راما قویدل

دانلود سریال خانواده دکتر ماهان

کارگردانان: راما قویدل و علی محمد قاسمی | ژانر: درام، خانوادگی | تاریخ انتشار: خرداد 1398

تعداد قسمت ها: 26 اپیزود | مدت زمان هر قسمت: 45 دقیقه | کیفیت: 576p

فرمت: MKV | حجم: 250 مگابایت | تهیه کننده: بهروز خوش رزم

خلاصه داستان:
این مجموعه روایتگر نگاهی تازه و الهام بخش برای تشویق جسارت تغییر و شکستن عادت‌هایی است که انسان امروز را تنهاتر از همیشه، خسته و ملول کرده است و داستانی است در ستایش زندگی و خوشبختی خانوادگی؛ داستانی که مخاطبش را به ساده زیستی داوطلبانه دعوت می‌کند. از منظر دکتر ماهان زندگی یک راه نرفته و ناشناخته است از همین رو امیر عطش و التهابی دارد تا همسر و فرزندان نوجوانش را با خود در ماجراجویی شنیدن نوای اسرارآمیز طبیعت و پاسداری از زیست بوم همراه کند.

بازیگران:
امین زندگانی، لاله اسکندری، شیوا ابراهیمی، ارسطو خوش رزم، بهرام شاه محمدلو، سعید امیرسلیمانی، رویا افشار، شهروز ابراهیمی، فریده دریامج، کیمیا حسینی، عرفان برزین و ژیار محمدزاده (بازیگران خردسال)

(قسمت اول سریال خانواده دکتر ماهان تا ساعاتی دیگر از دوستی ها)

@Doostihair

درباره سریال:
به گفته راما قویدل این سریال تلویزیونی در واقع یک درام اجتماعی خانوادگی با موضوع اصلی حفاظت از محیط زیست و حمایت از حقوق حیوانات است؛ موضوعی بسیار مهم و جدی که تاکنون کمی مغفول مانده و اتفاق خوبی است که به آن پرداخته می‌شود. بهروز خوش رزم تهیه کننده این مجموعه نیز پیشتر ساخت سریال‌هایی همچون روزی روزگاری را در کارنامه هنری خود داشته است.

عوامل سریال:
بهروز خوش‌رزم (تهیه‌کننده)، راما قویدل (کارگردان)، علی شیرمحمدی (مدیر تولید)، نسیم خُراشادی‌زاده (نویسنده)، آرش خلاق دوست (مدیر تصویربرداری)، مرتضی اصلانزاده (مدیر صدابرداری)، سهیلا نعمتی (طراح صحنه و لباس)، مهین نویدی (طراح گریم)، سامرند معروفی (برنامه‌ریز)، سیاوش رمضانلو (دستیار اول کارگردان)، نگار افشار (دستیار دوم کارگردان)،محمدرضا جبلی (دستیار سوم کارگردان)، مهران بی پروا (عکاس)، مرتضی رنجبران (روابط عمومی).

درحال بارگذاری...

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو