لاکچری ترین برج های تهران قلمرو میلیاردرها با تصاویر

لاکچری ترین برج های تهران قلمرو میلیاردرها با تصاویر


منبع: ناز وب

734

1398/8/29

22:05


لاکچری ترین برج های تهران قلمرو میلیاردرها با تصاویر

تهران پایتخت capital tehran هیاهو، با میلیون ها جمعیت، از گوشه و کنار ایران با هر فرهنگ و هنر! شهری که با شلوغی عجیب زمان به سرعت هر چه تمام تر می گذرد! اما در این میان میلیاردهایی هستند که بخش بزرگی از تهران را با برج های لاکچری و پنت هاووس های لوکس به تصرف خود درآورنده اند!   

برج‌هایی که محل زندگی افراد سرشناسی مانند کی‌روش، سرمربی تیم‌ملی فوتبال، علی دایی، کریم باقری و دیگر چهره‌های سرشناس است.

برج‌هایی که باند فرود هلی‌کوپتر اختصاصی دارند، پزشک ویژه و حرفه‌ای‌ترین مربی‌های ورزشی را برای اهالی ساختمان استخدام کرده‌اند و کارواش اختصاصی و garden باغ‌های عمودی جزو دیگر آپشن‌هایشان است.

به‌جز اینها، برج‌ها مجهز به اینترنت اشیا هستند و شما با فرسنگ‌ها فاصله می‌توانید چراغ‌های خانه‌تان را خاموش کنید؛ مایکروفر را سر ساعت مشخصی راه بیندازید یا از راه دور فرمان شست‌وشو برای لباسشویی‌تان صادر کنید. گروه مجله نازوب در ادامه به تعدادی از معروف‌ترین برج‌های تهران و ساکنان مولتی‌میلیاردشان اشاره می کند از انتخاب شما سپاسگزاریم.

 

شروع می کنیم با برج چناران و به پایان می رسانیم با برج روما رزیدنس

برج چناران

برج لاکچری چناران پارک رزیدنس در منطقه الهیه تهران قرار دارد که لوکس‌ترین خانه‌های تهران را در خود جای داده است. این برج زیبا در ١٣ طبقه و ٢٦ واحد مسکونی با امکانات فراوان در زمینی با وسعت حدود هشت‌هزار متر مربع بنا شده است.

 

لاکچری ترین برج های تهران قلمرو میلیاردرها با تصاویر

 

معماران این ساختمان منحصربه‌فرد از معروف‌ترین آرشیتکت‌های ایرانی هستند که معتقدند برج چناران، مجتمعی لوکس و تمام‌عیار است که به طرز غیرقابل تصوری طراحی و مهندسی شده تا بالا‌ترین انتظارات افراد خاص را برآورده کند. این سازه‌ لوکس که در جمع پنج ساختمان برتر تهران قرار گرفته، دارای ۱۳ طبقه و ۲۶ واحد مسکونی است.

متراژ این خانه‌های لوکس بین ۳۲۰ تا ۶۴۰ مترمربع است که برای ساخت هر متر از آنها بین ٧ تا ٩‌میلیون تومان هزینه شده است. در هر طبقه یک، دو یا سه واحد و در طبقه آخر آن‌ یک پنت‌هاوس قرار دارد و مشاعات این مجتمع شامل ۲۰۰۰ متر لابی با ارتفاع ۱۲ متر، استخر ۵۰۰ مترمربعی و سالن ورزشی بسیار مجهز است.

امکانات فراوان این برج از پیست پیاده‌روی گرفته تا استخر و آب‌نماهای زیبا و آبشار بر جذابیت‌های آن افزوده است. علاوه بر این، داخل واحد‌ها نیز به زیبایی آراسته شده است. شیرآلات با روکش طلا برای واحد‌ها ساخته شده است و گچ‌بری زیبایی در خانه‌ها به چشم می‌خورد.

پارکینگ برای هر خودرویی که بخواهد وارد شود به‌طور اتوماتیک برای همان پلاک خودرو باز می‌شود. سیستم امنیتی فوق پیشرفته‌ای در برج اعمال و ورود و خروج از ساختمان کنترل می‌شود. علاوه بر اینها، از آخرین تکنولوژی‌های روز و بهترین‌های بازار برای تجهیزات آسانسور، تجهیزات ارتباطی و پنجره‌ها استفاده شده است.

نمای این برج به‌طور استثنایی زیباست و فضای سبز داخل آن هم به‌طور منحصر به فردی طراحی شده است. جالب اینجاست که مالک این برج تمام واحدهای آن را فروخته و هیچ‌کدام را اجاره نداده است.

در حال حاضر قیمت هر متر مربع از واحدهای این برج لاکچری بین ٥٠ تا ٦٠‌میلیون تومان است.

 

برج آلتون کورت

این برج باند هلی‌کوپتر دارد. برجی که در منطقه نیاوران تهران ساخته شده است. آلتون در ٢٤ طبقه احداث شده و ٦٠ واحد در آن قرار دارد. این ساختمان دو پنت‌هاوس ٥٠٠ و ٧٠٠ متری دارد که امکانات منحصربه فردی در آنها تعبیه شده است.

 

لاکچری ترین برج های تهران قلمرو میلیاردرها با تصاویر

 

واحدهای برج آلتون بسته به متراژ و امکاناتی که دارند از متری ٣٠‌میلیون تا ٦٠‌میلیون تومان به فروش رسیده است. واحدهای آلتون از ٢٥٠ تا ٧٠٠ متر احداث شده ‌است که امکانات هر واحد بنا به متراژ آن متفاوت است.

از امکانات این برج می‌توان به لابی زیبا و لوکس آن، استخر مخصوص خانم‌ها و آقایان (٤٠٠ متر مربع برای آقایان و ٧٥٠ متر مربع برای خانم‌ها)، سالن ماساژ، سالن بیلیارد، سالن اجتماعات، سالن ورزش، زمین تنیس، فضای مناسب برای پیاده‌روی، روف گاردن، باند هلی‌کوپتر و سه طبقه پارکینگ اشاره کرد.

برج آلتون از مواد بااستقامت ساخته شده و دارای بیشترین مقاومت در برابر زلزله است. سقف آن عایق صوتی است و دیوارهای داخلی و خارجی از جنس فولاد مقاوم در برابر زلزله ساخته شده است. سیستم خنک‌کننده بی‌صدا، سیستم اعلام حریق آمریکایی، سیستم تهویه هوای تازه و فن اکسپوز آلمانی هم از ویژگی‌های خاص این برج گران‌قیمت و میلیاردی است.

یکی دیگر از ویژگی‌های برج آلتون باغ ایستاده آن است که بزرگترین سرسرا و ورودی را بین ساختمان‌های لاکچری تهران دارد. جالب است بدانید که این ساختمان به‌گونه‌ای ساخته شده که نسبت به زلزله ٨,٥ ریشتری هم مقاوم است.

 

برج رولکس فرمانیه

از اسمش هم پیداست که برجی لوکس و گرانقیمت است که پزشک اختصاصی دارد. برج رولکس فرمانیه نیز یکی از باشکوه‌ترین و خارق‌العاده‌ترین برج‌های مسکونی در تهران است که قیمت‌های میلیاردی آن سر به فلک کشیده است. یکی از ویژگی‌های این برج این است که افراد خاصی در آن زندگی می‌کنند.

 

لاکچری ترین برج های تهران قلمرو میلیاردرها با تصاویر

 

یکی از این افراد علی دایی است که در پنت‌هاوس استثنایی و فوق‌العاده این برج زندگی می‌کند. علاوه بر علی دایی، کریم باقری هم یکی از افراد سرشناس است که در این برج زندگی می‌کند. برج رولکس فرمانیه ٥٢ واحد لوکس و تمام‌عیار از ١٣٠ متر تا ٣٠٠ مترمربع دارد که هر واحد آن به قیمت متری ٧٠ تا ٧٥‌میلیون تومان هم به فروش می‌رود.

مجتمع رولکس فرمانیه، دو استخر ٧٠٠ متری به صورت مجزا برای آقایان و بانوان دارد. علاوه‌بر استخرهای ویژه‌ای که در این برج وجود دارد، ساکنان رولکس فرمانیه می‌توانند از سالن‌های بدنسازی با امکانات ویژه در محل زندگی‌شان استفاده کنند.

جالب اینجاست که در سالن‌های بدنسازی برج رولکس، مربیان حرفه‌ای شنا، بدنسازی و ایروبیک هم حضور دارند که هر خانواده‌ای می‌تواند در زمان‌های درنظر گرفته شده از حضور آنها استفاده کند.

این مربیان حتی مسائل پزشکی ساکنان ساختمان را هم به صورت مدام چک می‌کنند و این یعنی شما اگر مولتی‌میلیاردر باشید، حتی لازم نیست برای چکاپ به بیمارستان یا مطب دکتر مراجعه کنید. همچنین برج رولکس فرمانیه زیباترین و منحصربه‌فردترین لابی را بین برج‌های معروف تهران دارد.

این برج کارواش مرکزی و سیستم استفاده از انرژی خورشیدی برای تامین آب گرم نیز دارد. لابی شیک و مبله این برج ۶۰۰ مترمربعی و با دکوراسیونی بسیار عالی، میزبان ساکنان و میهمانان این برج فوق لوکس شمال تهران است که بیش از ١٠ لابی‌من به صورت شبانه‌روزی در این مجموعه مشغول به کار هستند.

اگر بگوییم نمای خارجی این برج همچون قصری مجلل و باشکوه است که زیبایی و ابهت ویژه‌ای به شمال تهران داده، اغراق نیست. هزینه شارژ این ساختمان منحصربه‌فرد براساس متراژ خانه‌ها از ساکنان گرفته می‌شود. قیمت شارژ واحدهای این برج از متری ٢٥٠‌هزار تومان آغاز می‌شود و تا ٤٠٠‌هزار تومان ادامه دارد.

در واقع ساکنان برج رولکس براساس متراژ خانه‌های خود و امکاناتی که از آنها استفاده می‌کنند، شارژهای نجومی خود را پرداخت می‌کنند. یکی دیگر از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این برج قرار گرفتن نمایندگی ساعت رولکس در کنار آن است که همین موضوع باعث شده سازندگان این برج نام «رولکس» را برای آن انتخاب کنند.

و در آخر خاص و لاکچری ترین برج تهران به نام روما رزیدنس با معرفی کامل مالک آن

 

 

لاکچری ترین برج های تهران قلمرو میلیاردرها با تصاویر

 

برج روما یکی از لوکس ترین و گران ترین خانه های تهران را در خود جای داده است و در کامرانیه تهران واقع شده که با دیدن عکس های آن مطمئنا با بهت به آن ها نگاه می کنید.

با دستگیری “رسول دانیال زاده” توسط نیروهای اطلاعات سپاه، پرونده یکی از بزرگ ترین فسادهای مالی تاریخ ایران وارد مرحله جدیدی شده است. او که پیشتر یک بار دستگیر و با اعمال نفوذ برخی مسوولان ارشد وقت دستگاه قضایی، از زندان بیرون آمده و به آلمان رفته بود، روز گذشته به ایران برگردانده و دستگیر شد.

دانیال زاده هر چند به سلطان فولاد شهرت داشت ولی معروفیت عمومی اش، بیشتر به خاطر برجی بود که در کامرانیه تهران ساخته بود: روما رزیدنس، قصری در 15 طبقه!

اینک اما با دستگیری دانیال زاده، اعلام شده است که او چهار هزار میلیارد تومان بدهی بانکی دارد و از این رو، منابع تأمین ساخت این برج در هاله ای از ابهام قرار دارد.

نکته جالب توجه اینجاست که اکبر طبری – از مسوولان بلندپایه قوه قضائیه در دوران ریاست آملی لاریجانی – نیز در این برج لاکچری سکونت دارد و گفته می شود آن را به عنوان رشوه از دانیال زاده گرفته است. طبری اینک در زندان است.

 

لاکچری ترین برج های تهران قلمرو میلیاردرها با تصاویر

 

برج لاکچری اکبر طبری از مسوولان سابق قوه قضائیه و ساکن برج روما (سمت راست)

رسول دانیال زاده، ابر بدهکار بانکی و سازنده برج روما (سمت چپ)

به این بهانه نگاهی می کنیم به این برج و باید منتظر بمانیم تا مشخص شود در فرایند دادرسی، درباره این برج چه حکمی صادر خواهد شد؟

برجی رویایی با آینده ای مبهم

روما رزیدنس” یک برج 15 طبقه مدرن است که کوچک ترین واحد آن،350 متر مربع است. در طبقات اول تا پنجم برج واحدهای 350 الی 400 متری دارد. طبقات 6 تا 13 نیز 400 و 600 متری هستند.

 

لاکچری ترین برج های تهران قلمرو میلیاردرها با تصاویر

 

واحدهای طبقات 14 و 15 نیز 926 متری اند. اما بزرگ ترین واحد این برج نیز پنت هاوس 1400 متری است که به صورت دوبلکس طراحی شده است.

در برخی واحدها علاوه بر اتاق های متعارف، اتاق کار، سوئیت ویژه مهمان، اتاق کودک نیز تعبیه شده است. فضاهای سبز و آبنماهای خاص، استخر، جکوزی، سونا، سالن اجتماعات، سینما، باشگاه، لابی مجلل 1000 متری، فضاهای تجاری لاکچری، گچ بری ها و پتینه کاری های هنری، سیستم های موسیقیایی، فضاهای عمومی که کاخ ورسای فرانسه را تداعی می کنند، سالن بیلیارد، سالن ایروبیک، فضای جلسات و قراردادها، سالن انتظار، کنترلرهای هوشمند، استخر درون واحدها، کارواش و … از جمله امکانات این برج هستند.

در آشپزخانه واحدهای مسکونی برج رما رزیدنس از مدرن ترین تجهیزات از جمله اجاق گاز، فر،مایکروفر، کافی میکر و ماشین ظرفشویی از برند میله (Miele) آلمان و همچین یخچال و فریزر از برند نف (NEFF) آلمان استفاده شده است.

 

لاکچری ترین برج های تهران قلمرو میلیاردرها با تصاویر

لاکچری ترین برج های تهران قلمرو میلیاردرها با تصاویر

 

در طبقات اول تا پنجم برج واحدهای 350 الی 400 متری قرارگرفته که در هر طبقه 6 واحد مسکونی با چهار تیپ متفاوت معماری وجود دارد. همچنین دو واحد 600 متری و دو واحد 400 متری در طبقات 6 تا 13 قرار گرفته اند که واحدهای 600 متری دارای دو تیپ متفاوت و واحدهای 400 متری نیز دارای دو شکل متفاوت نقشه معماری هستند.

در طبقات 14 و 15 نیز دو واحد پنت هوس 926 متری درهر طبقه و یک واحد پنت هاوس 1400 متری دوبلکس قرار گرفته اند.

 

لاکچری ترین برج های تهران قلمرو میلیاردرها با تصاویر

 

لاکچری ترین برج های کامرانیه در تهران

 

 

لاکچری ترین برج های تهران قلمرو میلیاردرها با تصاویر

لاکچری ترین برج های تهران قلمرو میلیاردرها با تصاویر

 

لوکس ترین پنت هاووس و برج های پایتخت قلمرو میلیاردرها

 

لاکچری ترین برج های تهران قلمرو میلیاردرها با تصاویر

 

در طبقات اول تا پنجم برج روما رزيدنس ، چهار تیپ متفاوت معماری وجود دارند. واحدهای شمال غربی و جنوب غربی دارای پلان معماری مشابه اما بصورت آینه ایی هستند.

همچنین واحدهای شمالی شرقی و جنوبی شرقی نیز به همین صورت طراحی گردیده اند. در واحدهای 350 متری، 3 اتاق خواب و یک اتاق مستر لحاظ شده که تمامی اتاق ها دارای سرویس بهداشتی هستند. اتاق ها به گونه ای طراحی شده اند که چیدمان متنوعی را میتوان برای آنها در نظر گرفت.

این واحدها آرامش و زیبایی و چشم اندازهای بی نظیر ویژگی های منحصر به فردی هستند که در کلیه فضاها حس می شوند. همچنین کنترلرهای هوشمند ABB با امکان تنظیم دما، نور،صدا یا موسیقی کمک شایان به دلنشین شدن فضای خانه می کند.

 

لاکچری ترین برج های تهران قلمرو میلیاردرها با تصاویر

لاکچری ترین برج های تهران قلمرو میلیاردرها با تصاویر

لاکچری ترین برج های تهران قلمرو میلیاردرها با تصاویر

 

واحدهای 600 متری مجموعه روما رزیدنس سه اتاق خواب، یک اتاق میهمان و یک سوئیت با امکان چیدمان های متفاوت، دو آشپزخانه چرب و معمولی، اتاق نمایش، سالن پذیرایی، سالن غذاخوری و تراس هایی با چشم انداز کم نظیر تهران تجاربی خاطره انگیر را برای شما به همراه دارد که بدون اغراق میتوان ادعا کرد در هیچ کجای تهران امکان تکرار آن وجود ندارد.

 

لاکچری ترین برج های تهران قلمرو میلیاردرها با تصاویر

لاکچری ترین برج های تهران قلمرو میلیاردرها با تصاویر

 

لاکچری ترین برج های تهران قلمرو میلیاردها با تصاویر

 

لاکچری ترین برج های تهران قلمرو میلیاردرها با تصاویر

لاکچری ترین برج های تهران قلمرو میلیاردرها با تصاویر

 

درمحوطه برج روما رزيدنس که از یک طرف به خیابان شیبانی و از سوی دیگر به خیابان کامرانیه مشرف است، تیمی از مجرب ترین طراحان و محوطه سازان ایران فضای سبزی چشمگیر را طراحی کرده اند. با این امید که اجرای بی نقص آن برای ساکنین برج روما رزيدنس روحیه بخش باشد.

 

لاکچری ترین برج های تهران قلمرو میلیاردرها با تصاویر

لاکچری ترین برج های تهران قلمرو میلیاردرها با تصاویر

 

تیم طراحان برج روما رزيدنس به گونه ای دیگر نیز به امنیت خاطر شما اندیشیده اند، آنها سازه ساختمان را تا 8/6 درجه در مقیاس ریشتر در برابر زلزله مقام کرده اند. این ویژگی منحصر به فرد در بین برج های مسکونی ایران با بهره گیری از آئین نامه 2800 ایران به دست آمده است، استاندارد ISO 9001 در طراحی و ساخت برج مسکونی و استاندرهای لازم از سازمان نظام مهندسی نیز با همین هدف به دست آورده شده است.

سازه فلزی برج روما رزيدنس با استفاده از ورق های فولاد کاوین با ضخامت 55میلی متر با اتصالات پیچ و مهره ساخته شده و آزمایش کنترل کیفیت جوش و بتن در تمای مراحل به انجام رسیده است.

 

لاکچری ترین ورزش ها و لوکس ترین تفریحات طبقه مرفه/ خوشگذرانی

عکس های بلندترین برج مسکونی و زیبای دنیا

عکس های زیباترین خانه های لوکس و لاکچری بازیگران و سلبریتی ها

عکس هایی از خانه لوکس بدترین مرد جهان!


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو