تشکیلات خودگردان فلسطین از پمپئو شکایت می‌کند

منبع: برترین ها

66

1398/8/29

23:20


وزیر خارجه فلسطین فاش کرد، رهبری فلسطین طی روزهای آینده قصد دارد به منظور شکایت از مایک پمپئو به عنوان مسؤول شخصی و مستقیم پیامدها و بازتاب‌های اعلام خطرناکش درباره شهرک‌سازی‌ها به دادگاه کیفری بین المللی برود.

ایسنا: وزیر خارجه فلسطین فاش کرد، رهبری فلسطین طی روزهای آینده قصد دارد به منظور شکایت از مایک پمپئو به عنوان مسؤول شخصی و مستقیم پیامدها و بازتاب‌های اعلام خطرناکش درباره شهرک‌سازی‌ها به دادگاه کیفری بین المللی برود.

ریاض مالکی، وزیر خارجه دولت متبوع تشکیلات خودگردان فلسطین به رادیو صدای فلسطین گفت: اعلام آمریکا نه از جنبه قانونی و نه از جنبه عملی ارزشی ندارد بلکه پیامدهای خطرناکی در زمینه نابودی صلح و امنیت و امکان راه حل دو کشوری و پایان ثبات در منطقه دارد و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل را به الحاق زمین‌های کرانه باختری از جمله غور اردن به اسرائیل در راستای نقض علنی قانون بین‌المللی ترغیب و تشویق می‌کند.

تشکیلات خودگردان فلسطین از پمپئو شکایت می‌کند

وی درباره تشکیل جلسه امروز شورای امنیت نیز گفت، فلسطین از این جلسه می‌خواهد بایینه‌ای در محکومیت و انزوای آمریکا به لحاظ سیاسی صادر کند و نشان دهد این کشور قانون بین المللی را نقض کرده است.

وزیر خارجه فلسطین اظهار کرد، پنج کشور اروپایی بیانیه‌ای خاص منتشر خواهند کرد و سفیران عرب نیز بیانیه خاص خود را خواهند داشت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو