سردار رمضان شریف چهارشنبه شب در حاشیه یادواره ۱۶۶ شهید شهرستان مرزی آستارا در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در استان‌های البرز، شیراز، تهران و خوزستان سرشاخه‌های ایجاد کننده ناآرامی و اغتشاشات که با سرویس‌های امنیتی بیگانه در ارتباط بودند، توسط دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران دستگیر شده اند.

وی با بیان اینکه ناآرامی ها مهار شده است، افزود: هیجانات رسانه های غربی در این ناآرامی ها دخیل بود.

سردار شریف با تاکید بر اینکه سلطنت طلب ها هزینه های ارازل و اوباش را تامین می کردند، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی و مردم ایران همواره بدنبال فرصت برای جبران شکست ها و ناکامی های خود هستند.

وی، ادامه داد: ملت با استقامت، پایمردی، رشادت و پیشرفت همواره باعث شکست دشمنان شده اند و ما همیشه منتظر رفتارهای خارج از قواعد مدنی دشمن هستیم.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به موارد مشابه قضیه اخیر ناآرامی ها و اغتشاشات در ۴۰ سال گذشته، تصریح کرد: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز دشمنان ما ثابت هستند، هر چند که دیگر قدرت، جایگاه، نفوذ و تشکیلات لازم را ندارند.

سردار شریف با بیان اینکه سازمان های اطلاعاتی و امنیتی کشور موفق شدند لیدرها و سرشاخه های ناآرامی ها با اقتدار دستگیر کنند، گفت: این دستگیری ها کمک بزرگی به فروکش کردن اغتشاشات کرد.

وی تصریح کرد: موضع مقام معظم رهبری مردم را آگاه کرد و مردم نیز صف خود را از آشوبگران جدا کردند.