معرفی خانه معلم های شهرکرد به همراه آدرس و شماره تلفن

معرفی خانه معلم های شهرکرد به همراه آدرس و شماره تلفن


منبع: آرگا

224

1398/8/30

22:39


شهرکرد یکی از شهرهای زیبا و دیدنی در استان چهار محال بختیاری است که سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می کند و بیشتر گردشگران فرهنگی در این شهر از امکانات اسکان خانه معلم های شهرکرد استفاده می کنند.

در سفر خود به شهرکرد می توانید از جذابیت های دیدنی بسیاری لذت ببرید بازدید از مناطق سرسبز و دشت های وسیع در این منطقه توجه هر علاقه مندی را به خود جذب می کند. این شهر به دلیل جذب گردشگران متعدد در فصل های مختلف از سال با ارائه امکانات اسکانی موجب راحتی گردشگران است خدمات اسکانی خانه معلم های شهرکرد نیز همواره با رضایت گردشگران همراه است که در اینجا با برخی از این مراکز اسکان فرهنگی آشنا می شوید و می توانید از امکانات آن ها در طول سفر خود نهایت استفاده را داشته باشید.

مشخصات خانه معلم های شهرکرد

قابل توجه گردشگران شهرکردی، شما عزیزان می توانید برای راحتی از قبل این مراکز را رزرو کنید رزرو این مراکز از طریق سایت صورت می گیرد و هر روزه در حال خدمت رسانی به گردشگران و متقاضیان هستند. این مراکز خدمات ناهار و صبحانه را نیز ارائه می دهند که در صورت نیاز متقاضیان می توانند از آن ها استفاده کنند.

خانه معلم شهرکرد

خانه معلم شماره یک:

شهرکرد، خیابان ناصر خسرو، کوچه ۷۴ پلاک ۳۰             تلفن                    ۰۳۸۳۲۲۴۵۵۷۳

خانه معلم شماره دو:

شهرکرد، دروازه سازمان، مجتمع ادارت غرب، خیابان پیروزی، جنب اداره کل محیط زیست  تلفن     ۰۳۸۳۲۲۴۳۶۵۰

خانه معلم شماره سه:

شهرکرد، میدان مقدس، ابتدای جاده دانشگاه آزاد     تلفن      ۰۳۸۳۳۳۷۷۲۱۰

خانه معلم شهرکرد را بشناسید

خانه معلم های شهرکرد از ساعت ۸ صبح آماده خدمت رسانی به گردشگران است برای پذیرش اقامت در این مراکز باید مدارک شناسایی لازم در این زمینه را داشته باشید این مراکز ویژه فرهنگیان آموزش و پرورش است که متقاضیان با ارائه مدارک مربوطه می توانند در این مراکز اسکان داشته باشند.

مکان های دیدنی شهرکرد

هر یک از این مراکز اسکان مدارس و مکان های فرهنگی هستند که در ایام تعطیلات امکانات اسکانی را برای گردشگران فراهم می کنند.

خانه معلم های شهرکرد

مکان های دیدنی شهر کرد دارای تنوع زیادی است که در آن می توانید از جذابیت های دیدنی بی شماری لذت ببرید از جمله این چشم اندازها نیز می توانید به جاذبه های تاریخی و طبیعی اشاره کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو