راهنمای عالی خرید پلوشرت های شیک مردانه و زنانه با ۴۰ طرح

راهنمای عالی خرید پلوشرت های شیک مردانه و زنانه با ۴۰ طرح


289

1398/8/30

22:52


راهنمای عالی خرید پلوشرت های شیک مردانه و زنانه با ۴۰ طرح

پلوشرت چیست ؟ آیا فرق تیشرت با پلوشرت را میدانید ؟ برای دانستن آن در ادامه این گزارش با ما همراه باشید . پلوشرت (به انگلیسی: Polo Shirt) را تی شرت یقه دار یا تی شرت تنیس یا تی شرت چوگان می نامند. فرق تی شرت یا پلوشرت در یقه است که معمولا با دو یا سه دکمه و در برخی موارد یک یا دو جیب دارد. تولید این تی شرت معمولا از نخ های بافتنی بوده و کم تر ابریشمی و الیاف مصنوعی در آن به کار می رود. یکی از بهترین گزینه های پوشش برای استایل های کژوال شیک و جذاب مردانه و زنانه، پلوشرت است که به راحتی می توان با دامن و کت و شلوار اسپرت ست کرد.

گزارش امروز مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران تلاش دارد تا راهنمای خرید و نگهداری خوبی درباره پلوشرت ارائه کرده و شما را با ده ها طرح جذاب و رنگارنگ پلوشرت از برند های مختلف دنیا آشنا کند. اگر شما هم  تجربه استفاده و خرید این نوع لباس شیک غیر رسمی را دارید،‌ دیدگاه ها و نظرات خود را از طریق کامنت در اختیار ما قرار دهید.

با ما همراه باشید.

حتما بخوانید : راهنمای خرید تی شرت مردانه و زنانه

داستان پلوشرت

خرید پلوشرت های شیک مردانه

سابقه  پلوشرت به قرن نوزدهم میلادی باز می گردد که ورزشکاران به خصوص تنیسورها، از این لباس برای فعالیت های ورزشی استفاده می کردند. آستین ها به نسبت تی شرت بلند تر است و دکمه دارد. البته دکمه  برای  بخش بقیه است. برند هایی مثل lacoste در ارائه پلوشرت های راحت و مدرن از اواسط قرن بیستم میلادی نقش بسزایی ایفا کرده و هم چنان از برند های مطرح به  شمار می رود.

برترین برند های جهان که تولید کننده polo shirt‌ هستند

اگر به دنبال برترین  برند های جهان که تولید کننده پلوشرت‌ هستند می توانید مواردی چون:  BROOKS  BROTHERS, CK, FRED PERRY. GANT, GREG NORMAN, HUGO  BOSS, IZOD, LACOSTE, NIKE, PGA  TOUR, POLO  RALPH LAUREN, TOMMY HILFIGER, UNIQUE را در نظر داشته باشید که انتخاب شمار ۱ لاکچری گرد ها به شمار می رود. در واقع آغاز فعالیت تولید این لباس را می توان اوایل قرن بیستم دانست که رنه لاکوست، بنیانگذاران برند لاکوست، این طرح را روانه بازار کرد و ابتدا با آستین های سه ربع و بلند و در انتها با آستین های کوتاه تر تولید شد.

پلوشرت ها بیشتر توسط ورزشکاران استفاده می شود

پلوشرت ها بیشتر توسط ورزشکاران به خصوص گلف باز ها و تنیسورها استفاده می شود و به همین  خاطر، پیراهن گلف هم نامیده می شود. در بسیاری از فیلم ها و سریال ها شاهد هستید که بازیگران در صحنه  هایی از فیلم ها، از این لباس استفاده کرده و بعضا در مهمانی های رسمی، زیر کت می پوشند. بسیارند افرادی که علاقمند هستند تا پلوشرت های تابستانی را با یک کت گرمی در پاییز و زمستان هم بر تن کنند.

پلوشرت های اسپرت

برای افرادی که می خواهند در نیمه اول سال که هوا گرم است، خوش تیپ باشند، استفاده از پلوشرت هایی که تناژ رنگ خوبی را با رنگ پوست آن ها و هم چنین شلوار ایجاد کند، توصیه می شود. مخصوصا وقتی با عطر های خنک با رایحه های میوه ای همراه شده باشد.

پلوشرت با تناژ رنگ روشن برای نیمه اول سال

پلوشرت مورد علاقه دیوید بکهام

(طرح مورد علاقه دیوید بکهام که معمولا با کتانی سفید ست می شود)

کلکسیون طرح ها و رنگ های POLO SHIRT

(از کلکسیون طرح ها و رنگ های پلوشرت  محبوب کایپیتان اسبق شیاطین سرخ منچستر یونایتد)

پلوشرت سبز رنگ رونالدو

(طرح سبز  رنگ  محبوب  کریستیانو رونالدو، فوق ستاره  فوتبال  جهان)

کلکسیون طرح های پلوشرت کریستیانو رونالدو پرتغالی

(کلکسیون طرح های کریستیانو رونالدو پرتغالی)

چگونه پلوشرت مناسب بخریم؟

این سوال مهمی است که اکثرا خانم ها و آقایان علاقمند به این لباس می پرسند. پاسخ فوری آن است که ابتدا با یک استایلیست مشورت کنیم. استایلیست ها به شما کمک می کنند تا بر اساس قد و وزن و میمیک چهره و رنگ پوست و تناژ رنگ های مورد علاقه، ست خوبی برای فصول مختلف سال و مکان های گوناگون انتخاب کرده تا استایل شیک و تمییز و دوست داشتنی داشته باشیم. فرهنگ استفاده از مشاوران حرفه ای مد، حتما در وقت و هزینه شما صرفه جویی خواهد کرد.

چگونه پلوشرت مناسب بخریم

حتما بخوانید: استایلیست کیست و چه کاری می کند؟

حتما مردان و زنانه خوش پوش مشکل پسند، یک یا چند دسته پلوشرت خوش طرح و نقش در کمد لباس دارند. لباسی است که به راحتی می توان آن را با شلوار و دامن های مختلف ست کرد و استایل جذاب و فاخر و باشکوهی را در اسرع وقت به ارمغان آورد. یکی از جاودانه ترین لباس هایی که توصیه می شود آقایان و بانوان خوش تیپ در کمد داشته باشند.

در خرید پلوشرت سعی کنید به جنس پارچه توجه کنید. اگر برای تابستان قصد خرید دارید، حتما نخی باشد تا بدن شما کم تر عرق کند. اگر برای زمستان انتخاب می کنید، بدانید که باید با لباس های دیگر بر تن کنید و ضخیم تر شدن آن مثل ژاکت خواهد بود که ماموریت پلوشرت را از بین می برد.

اگر قصد دارید پلوشرت بپوشید، بستن دکمه ها را در نظر داشته باشید تا ظاهر مناسبی برای شما به ارمغان آورد. ست کردن آن با یک شلوار جین فیت، توصیه  استایلیست ها به بانوان و آقایان مشکل پسند است. البته استفاده از شلوار کتان کشی هم می تواند انتخاب مطلوبی برای خاص پسند ها باشد. ترکیب این لباس با شلوار جین و کتان چه در نیمه اول سال و چه نیمه دوم، محبوب اسپرت پوشان است.

پلوشرت مناسب بخریم

انتخاب رنگ پلوشرت بسیار مهم است. رنگ های مشکی، سرمه ای و حتی سفید، همان طور که رنگ های محبوب تی شرت باز ها به شمار می رود، از پر طرفدار ترین رنگ های پلوشرت آقایان می باشد. البته انتخاب رنگ های مکمل و خیلی شاد مثل نارنجی و صورتی هم در صورتی که تناسب رنگ خوبی با شلوار و کیف و کفش شما دارد، خالی از لطف نیست و حس انرژی مثبت استایل شما را ده برابر می کند و از طرفی، استایل شما را هم چنان شیک نگه می دارد.

انتخاب رنگ پلوشرت بسیار مهم است

باید توجه کنید که همان طور که تی شرت را نباید در شلوار کرد، پلوشرت هم  بهتر است روی شلوار باشد.  البته این قاعده  بارها توسط سلبریتی  های دنیای ورزش و موسیقی  و سینما نقض شده است! اما بهتر است توجه کنید. انتخاب پلوشرت فیت، که قالب تن باشد مهم است چرا که لباس خیلی گشاد یا خیلی تنگ، مطلوب استایلیست ها نیست.

پلو شرت بهتر است روی شلوار باشد

پلوشرت هایی که دارای جنسی نرم و لطیف هستند، هم برای تابستان هم نیمه دوم سال مفید است. چرا که در زمستان می توانید با کت چرمی یا کت پشمی، هم لباس شیکی بر تن کرده و هم خود را از ژاکت های ضخیم رها کنید. پوششی ساده و با وقار برای مشکل پسند ها که طیف مختلفی از رنگ و طرح را برایشان به ارمغان می آورد. جنس هایی که صد درصد پنبه است برای نیمه اول سال در نظر داشته باشید.

هر چقدر تن خور آن متناسب با سایز و وزن شما باشد، تیپ شما را جذاب تر می کند. معمولا برای شست و شوی پلوشرت ها از دمای أب سی درجه سانتی گراد استفاده می کنند. بهتر است که برای حفظ قوام و کیفیت جنس پارچه، اتوکشی در دمای پایین انجام شده و از خشک کردن آن با خشک کن های اتوماتیک خودداری کنید.

حتما بخوانید : چطور و چگونه مدل بشویم؟

پلوشرت هایی که دارای جنسی نرم و لطیف هستند

همان طور که در مبحث انتخاب تی شرت های شیک گفتیم، از چلاندن تی شرت خودداری کنید و این رویه را برای شست و شوی پلوشرت رعایت کنید. معمولا سایز های  کوچک یا SMALL دارای عرض شانه چهل و دو سانتی متر و دور سینه نود و شش سانتی متر (زیر صد سانتی متر) و قد از سرشانه شصت و پنج سانتی متر است.

پلوشرت راه راه ساد دو دکمه آستین کوتاه

( طرح راه راه ساد دو دکمه آستین کوتاه)

پلوشرت مناسب چگونه  است؟

پلوشرت مناسب لباسی است که فیت بدن شما باشد.  نه خیلی گشاد و نه خیلی تنگ. بهتر است از دو طرف شکم شما به اندازه ۲۵ تا ۵۰ میلی متر آزاد بوده تا درجه آزادی شما سلب نشود. پس خیلی تنگ انتخاب  نکنید و جا برای چاق شدن هم  در نظر  بگیرید. طول آن  هر  چقدر بیش تر باشد، آزادی عمل شما افزایش  خواهد یافت. مخصوصا زمانی که می خواهید تحرک بیش تری داشته باشید، این موضوع اهمیت دارد.

پلوشرت مناسب چگونه است

برای آقایان و خانم های جوان، آستین پلوشرت مهم است چرا که نباید زیادی به بازوان بچسبد. بخش انتهایی آستین آن معمولا کمی تنگ تر از سایر قسمت های آستین می باشد. دکمه این لباس نیز بهتر است باز باشد تا حس پیراهن مردانه رسمی به شما ندهد.

دکمه پلوشرت نیز بهتر است یک دکمه باز باشد

انواع پلوشرت

  • پلوشرت کلاسیک: تک رنگ بوده و برای پپوشیدن شلوار رسمی  و جین و حتی شلوارک توصیه  می شود.
  •      ”     یقه رنگی: رنگ های روشن که برای استایل های کژوال خیابانی و ساحلی مناسب است.
  •      ”     سایه دار: نوعی از لباس است که بخشهای بالایی و پایین، کنتراست رنگ دارد.
  •      ”     آستین بلند: هستند پلوشرت های زمستانی آستین بلند که مخاطبان خاص خود را دارند. معمولا میانسالان از این نوع لباس بیش تر در فصل سرما بهره  می برند.
  •      ”     راه راه و چهار خانه: مد روز این سبک را با شلوار تیره می پسندد.
  •      ”    طرح دار یقه تک رنگ: با هر شلواری مناسب است .

 

انواع پلوشرت

۲۰ نکته درباره پولوشرت

۲۰ نکته درباره پلوشرت

  • استایل نیمه رسمی را می توان به راحتی با پلوشرت به ارمغان اورد.
  • کفش های کالج و قایقی، گزینه های خوبی برای ممتاز  کردن  استایل با پلوشرت است.
  • این لباس با کت های اسپرت ساده، جذاب تر به نظر می رسد.
  • پلوشرت های فصل تابستان بهتر است روشن باشد.
  •     ”      های رنگ خنثی برای رنگ پوست های سبزه و تیره مناسب است.
  • پلوشرت کلاسیک، گشاد و آزادو از بالا تا پایین یک اندازه بوده و طول آستین ها هم کمی بلند تر از غیر کلاسیک است.
  •     ”      های معمولی معمولا آستین های کوتاه تری به نسبت نوع کلاسیک دارد.
  • پلوشرت های اسلیم، متناسب اندام بوده و برای افراد چاق مناسب نیست.
  • پوشیدن پلوشرت با شلوار پارچه ای مرسوم است. اما توجه کنید که شلوار پارچه ای راسته باشد.
  • اگر پلوشرت را داخل شلوار کرده و کمربند با کفش ست باشد، محصول  نهایی ایده آل خواهد بود.
  • این لباس را نیم بوت و کفش ساق دار در نیمه دوم سال ست کنید. نیم بوت های CHUKA و CHELSEA توصیه می شود.
  • کفش لوفر و کتانی هم برای به وجود آوردن استایل کژوال توصیه می شود.

حتما بخوانید: راهنمای تاسیس و مدیریت مزون در ایران

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.

به نظر شما بهترین طرح پلوشرت مردانه و زنانه کدام است؟با کارشناسان لوکس  تهران در تماس باشید

استایل نیمه رسمی را می توان به راحتی با polo shirt به ارمغان اورد.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو