دانلود بازی معمایی و زیبای فروزن Frozen Free Fall 8.4.1 – اندروید

دانلود بازی معمایی و زیبای فروزن Frozen Free Fall 8.4.1 – اندروید


منبع: دانلود ها

134

1398/9/1

00:07


Frozen Free Fall بازی مهم و زیبایی برگرفته از انیمیشن زیبایی با همین نام می باشد که کاربران می توانند با دانلود Frozen Free Fall لحظات معمایی بسیار زیبای بازی را تجربه نمایند. شما دراین بازی می توانید تا ماجراهای زیادی را با شخصیت السا داشته باشید و در موانع و مشکلاتی که در مقابل وی خواهد بود با وی همراه شوید. این بازی شما را به دنیای فروزن خواهد برد تا با السا و آنا همراه شده و داستان بسیار خوبی را تجربه نمایید. بازی دارای المان های بسیار زیبایی از این انیمیشن برنده اسکار سال ۲۰۱۳ می باشد و توانسته است تا طرفداران این عنوان را به خوبی به سمت خودش جلب نماید. شما باید بتوانید با بازی ارتباط برقرار کرده و موارد و ماموریت های خواسته شده را به خوبی انجام دهید.

با دانلود Frozen Free Fall می توانید محبط زیبا و یخ زده بازی را تجربه کرده و به خوبی شخصیت های بازی را در روند پازل گونه بازی تجربه نمایید. این بازی پازل می تواند لحظات شاد و البته اعتیادآوری را برای شما به ارمغان داشته باشد. جطئیات به صورت کاملا گرافیک برای شما به نمایش داده می شود تا بتوانید لذت زیادی با استفاده از المان های نام آشنای بازی داشته باشید. بازی شامل مراحل زیبایی می باشد که بیشتر مواقع با دوستان خود اتفاق می افتد و شما حتی می توانید مراحلی را نیز با اولاف و کریستف و … را پشت سر بگذارید. در آخر این مراحل می توانید امپراتوری قدرتمند خود را با صلح و آرامش تشکیل دهید و خود را تشکیل دهید و بر اآن حکومت کنید. بازی روی اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر نصب و اجرا می شود که کاربران هم اکنون می توانند برای دانلود Frozen Free Fall از لینک مستقیم و رایگان سرورهای قدرتمند سایت دانلودها استفاده نمایید.

Frozen Free Fall 8.4.1 Apk + Mod + Data

کاور-Frozen-Free-Fall

 

Frozen-Free-Fall-Screenshot-1

  

Frozen-Free-Fall-Screenshot-2

 

 

 

info

Get ready for an epic puzzle matching adventure in the Kingdom of Arendelle, inspired by Disney’s Frozen! Join Anna, Elsa, Olaf and more of your favorite characters on a journey to slide and match hundreds of icy puzzles for FREE!

Changelog :

30 NEW LEVELS

Play 30 new levels under the night sky on the Endless Map!

ELSA’S ICE CREATIONS

Use Elsa’s magic to create colorful Snowgie Sculptures on the game board! Make matches with the sculptures to collect them!

راهنمای نصب

–  فایل نصبی بازی را دانلود کرده و نصب نمایید.

–  فایل دیتا را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج نمایید.

–  پوشه دیتا را به طور مستقیم در مسیر Android / Obb واقع در حافظه اصلی گوشی کپی نمایید.

–  از بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود فایل نصبی – معمولی

دانلود فایل نصبی – مود

دانلود فایل دیتا


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو