هتل های 4 ستاره آنتالیا | مراکز اقامتی لوکس با قیمت متوسط

هتل های 4 ستاره آنتالیا | مراکز اقامتی لوکس با قیمت متوسط


منبع: همگردی

312

1398/9/1

11:09


شهر آنتالیا یکی از محبوب ترین و پرگردشگرترین شهرهای کشور ترکیه است که در سواحل زیبای دریای مدیترانه قرار دارد. سواحل جذاب و درخشان این شهر گردشگران تمام نقاط دنیا از جمله ایرانیان خوش ذوق را به سمت خود می کشاند. حتما تاکنون در مورد هتل ها و اقامتگاه های لوکس آنتالیا چیزهای زیادی شنیده اید یا در مورد آن ها مطالعه کرده اید. شما می توانید پس از گذراندن یک روز پرهیجان و به یادماندنی، اتاقی را در این هتل ها رزرو کرده و ساعات خوبی را در آن به استراحت بپردازید. بهترین هتل های 4 ستاره آنتالیا امکانات رفاهی فوق العاده و تفریحات و بازی های سرگرم کننده بسیاری را برای میهمانان خود فراهم کرده اند. با توجه به توریستی بودن آنتالیا، هتل های زیادی در این شهر دیده می شوند که اگر در مورد آن ها اطلاعاتی نداشته باشیم، انتخاب هتل مناسب کمی سخت شده و گردشگران دچار سردرگمی خواهند شد. از این رو، تصمیم گرفتیم معروف ترین هتل های 4 ستاره آنتالیا از نگاه گردشگران و مسافران این شهر را به شما عزیزان معرفی کنیم. با ما همراه باشید تا با این هتل ها آشنا شوید.

معروف ترین هتل های 4 ستاره آنتالیا

هتل لابوتیک (La Boutique)

یکی از هتل هایی که نظر گردشگران را به خود جلب کرده و جای خود را در لیست بهترین هتل های 4 ستاره آنتالیا باز کرده، هتل لابوتیک نام دارد. هتل 4.5 ستاره لابوتیک در ساحل لارا واقع شده و به تعدادی از بازارها و مکان های توریستی آنتالیا نزدیک است. هتل لابوتیک دارای 62 اتاق و سوئیت خانوادگی بوده که مسافران می توانند متناسب با تعداد افراد و همراهان خود در سفر، یکی از این گزینه ها را انتخاب نمایند. اتاق های این هتل به تمامی امکانات رفاهی و بهداشتی مجهز بوده و چشم انداز زیبایی به کوه های توروس و سواحل بی نظیر دریای مدیترانه دارند. اینترنت وای فای، حمام ترکی، پارکینگ، لاندری، خشکشویی، صرافی، خدمات اتاق، رستوران از جمله مواردی است که این هتل در اختیار مسافران خود قرار می دهد. رستوران بلانچ تراس یکی از بهترین رستوران های هتل لابوتیک بوده که غذاهایی فوق العاده باکیفیت برای مسافران و میهمانان خود آماده می کند. این رستوران در طبقه پنجم واقع شده و تصویر بسیار زیبایی از خلیج آنتالیا را به نمایش می گذارد. اگر قصد اقامت در هتل لابوتیک را دارید، باید به منطقه لارا در آنتالیا (Eski Lara Yolu, 1537 Sokak No 16, 07160 Antalya) مراجعه نمایید. این هتل از ساعت 14 آماده پذیرش مسافران بوده و تسویه نیز تا ساعت 12 هر روز انجام می شود. کرایه اتاق های این هتل که یکی از بهترین هتل های 4 ستاره آنتالیا هست، با توجه به امکاناتی که در اختیار مسافرانش قرار می دهد، بسیار مناسب بوده و به ازای هرشب حدود 42 تا 82 دلار است. با توجه به اینکه هریک از اتاق ها امکان کنسل کردن یا پیش پرداخت متفاوتی دارند، بهتر است قبل از رزرو هزینه ها را بررسی نمایید. توجه داشته باشید که امکان اضافه کردن تخت به اتاق ها وجود ندارد و ورود حیوانات خانگی به هتل نیز ممنوع است.

هتل لابوتیک (La Boutique)

هتل کیو اسپا (Q SPA Resort)

کیو اسپا یکی از معروف ترین هتل های 4 ستاره آنتالیا بوده که به دلیل امکانات فوق العاده و قیمت مناسبی که دارد، مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته است. این هتل در موقعیت مکانی فوق العاده ای واقع شده و به بسیاری از جاذبه های گردشگری مانند موزه ساید، شهر عتیقه (Antique City)، پارک آبی لند آف لجندز (Land of Legends) و پارک پروانه آنتالیا نزدیک است. هتل کیو اسپا دارای 10 سوئیت خانوادگی بوده که همه آن ها به سیستم تهویه مطبوع، کمد لباس، حمام، لوازم بهداشتی، کتری برقی، سشوار، تلویزیون، یخچال اختصاصی، بالکن اختصاصی مجهز هستند. کارکنان هتل برخود خوبی با میهمانان داشته و علاوه بر زبان ترکی با دو زبان آلمانی و انگلیسی نیز صحبت می کنند. مرکز تناسب اندام، استخر، سونا، زمین تنیس، زمین بازی برای کودکان، ماشین لباسشویی، اینترنت وای فای، پارکینگ از جمله مواردی است که این هتل برای میهمانان خود آماده می کند. اگر قصد اقامت در کیو اسپا را دارید، باید به منطقه ساید (بندر)، اونسیکی در آنتالیا (even Mahallesi 3. Sokak No:6 Evrenseki , 07600 Side) مراجعه نمایید. این هتل از ساعت 14 آماده پذیرش مسافران بوده و تسویه نیز تا ساعت 12 هر روز انجام می شود. کرایه اتاق های این هتل که یکی از معروف ترین هتل های 4 ستاره آنتالیا هست، با توجه به امکاناتی که در اختیار مسافرانش قرار می دهد، بسیار مناسب بوده و به ازای هرشب حدود 54 تا 116 دلار است. با توجه به اینکه هریک از اتاق ها امکان کنسل کردن یا پیش پرداخت متفاوتی دارند، بهتر است قبل از رزرو هزینه ها را بررسی نمایید. خانواده هایی که کودک به همراه دارند، می توانند درخواست یک تخت اضافی را داشته باشند. افرادی که حیوان خانگی دارند نیز نگران نباشند، این هتل مشکلی با ورود حیوانات خانگی نداشته و هیچ هزینه ای نیز بابت آن دریافت نمی کند.

هتل کیو اسپا (Q SPA Resort)

هتل جامیووا (Camyuva Beach Hotel)

از دیگر هتل های 4 ستاره و لوکس وب سایت تریپ ادوایزر می توان هتل جامیووا را معرفی کرد که از موقعیت مکانی خوبی برخوردار بوده و دسترسی راحتی به جاذبه های توریستی آنتالیا دارد. هتل جامیووا دارای یک طراحی شیک و جذاب بوده و دکوراسیون اتاق های آن نیز بسیار زیبا و دوست داشتنی هستند. این هتل دارای 179 اتاق بوده که هرکدام از آن ها به بالکن، تلویزیون LED، سیستم تهویه مطبوع، حمام، لوازم بهداشتی، خدمات اتاق، سیستم اطفای حریق دراتاق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت مجهز هستند. از امکانات هتل نیز می توان به رستوران، کافه، اسنک بار، سالن بدنسازی، حمام ترکی، استخر، سونا، پارک آبی، اتاق بازی، صرافی، لاندری، خدمات نگهداری کودک، اینترنت، ترانسفر اشاره کرد. در رستوران اصلی هتل نیز انواع غذاهای ترکی و بین المللی سرو می شوند. نکته خاص و جالب توجه این هتل که یکی از بهترین هتل های 4 ستاره آنتالیا بوده، نیز در تنوع خوراکی ها و غذاهای آن هست. شما می توانید بیش از 22000 غذای بین المللی را در اینجا مشاهده کرده و با توجه به ذائقه و سلیقه خود، خوشمزه ترین آن ها را انتخاب نموده و نوش جان نمایید. اگر قصد اقامت در هتل جامیووا را دارید باید به منطقه کمر در آنتالیا (Turizm Bulvarı Kazım Karabekir Cad. No:3 Camyuva, Camyuva, 07990 Kemer) مراجعه نمایید. این هتل از ساعت 14 آماده پذیرش مسافران بوده و تسویه نیز تا ساعت 12 هر روز انجام می شود. کرایه اتاق های این هتل با توجه به امکاناتی که در اختیار مسافرانش قرار می دهد، در سطح متوسط قرار داشته و به ازای هرشب حدود 55 تا 276 دلار است. با توجه به اینکه هریک از اتاق ها امکان کنسل کردن یا پیش پرداخت متفاوتی دارند، بهتر است قبل از رزرو هزینه ها را بررسی نمایید. اقامت کودکان زیر 6 سال در این هتل رایگان بوده و امکان اضافه کردن تخت به اتاق نیز وجود دارد.

هتل جامیووا (Camyuva Beach Hotel)

هتل اسوت (Soothe Hotel)

Soothe به معنای آرامش بوده و این هتل نام خود را از همین ویژگی گرفته است. هتل اسوت یک هتل با معماری سنتی است که در 70 متری سواحل زیبای دریای مدیترانه قرار گرفته و چشم اندازی بی نظیر از دریا را برای میهمانان خود به نمایش گذاشته است. این هتل نیز مانند معروف ترین هتل های 4 ستاره آنتالیا، امکانات رفاهی و تفریحی خوبی را برای مسافران خود تدارک دیده که از بین آن ها می توان به تفریحات آبی و ساحلی، استخر، جکوزی، استخر مخصوص کودکان، اینترنت وای فای، پارکینگ اشاره کرد. اگر قصد اقامت در هتل اسوت را دارید، باید به منطقه کالکان در آنتالیا (Akdeniz Cad. Menekse Sok. Kalamar Koyu No:25 Antalya, 07960 Kalkan) مراجعه نمایید. این هتل از ساعت 14 آماده پذیرش مسافران بوده و تسویه نیز تا ساعت 12 هر روز انجام می شود. کرایه اتاق های این هتل با توجه به امکاناتی که در اختیار مسافرانش قرار می دهد، در سطح متوسط قرار داشته و به ازای هرشب حدود 57 تا 128 دلار هست. با توجه به اینکه هریک از اتاق ها امکان کنسل کردن یا پیش پرداخت متفاوتی دارند، بهتر است قبل از رزرو هزینه ها را بررسی نمایید. این هتل در پذیرش کودکان هیچ مشکلی نداشته و امکان اضافه کردن تخت به اتاق را نیز دارد. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

هتل اسوت (Soothe Hotel)

هتل ایز فلوور (Iz Flower)

از دیگر هتل های 4 ستاره محبوب گردشگران می توان هتل ایز فلوور را معرفی کرد که در منطقه ساید واقع شده و دسترسی خوبی به برخی از نقاط توریستی آنتالیا دارد. هتل بزرگ ایز فلوور دارای 259 اتاق است. اتاق های این هتل بسیار تمیز بوده و هرکدام از آن ها مجهز به امکاناتی چون به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، بالکن خصوصی، حمام خصوصی با وان، لوازم بهداشتی هستند. کادر مجرب و آموزش دیده، مترجم 24 ساعته مسلط به زبان های ترکی، آلمانی و انگلیسی، سالن بدنسازی، سونا، آب گرم، ماساژ، وای فای، استخر رو باز، ساحل اختصاصی، پارک آبی، اتاق بازی، پارکینگ از جمله موارد دیگری است که این هتل برای رفاه حال میهمانان خود در نظر گرفته است. اگر قصد اقامت در هتل زیبای ایز فلوور که یکی از بهترین هتل های 4 ستاره آنتالیا هست را دارید، باید به منطقه ساید، ماناوگات در آنتالیا (Ilıca Beldesi Ilıca Mahallesi 7. Sok. No:4/A Manavgat, 07600 Side) مراجعه نمایید. این هتل از ساعت 14 آماده پذیرش مسافران بوده و تسویه نیز تا ساعت 12 هر روز انجام می شود. کرایه اتاق های هتل ایز فلوور با توجه به امکاناتی که در اختیار مسافرانش قرار می دهد، در سطح متوسط قرار داشته و به ازای هرشب حدود 63 تا 140 دلار است. با توجه به اینکه هریک از اتاق ها امکان کنسل کردن یا پیش پرداخت متفاوتی دارند، بهتر است قبل از رزرو هزینه ها را بررسی نمایید. خانواده هایی که کودک به همراه دارند، می توانند درخواست یک تخت اضافی را داشته باشند. توجه داشته باشید که ورود حیوانات خانگی به هتل ممنوع است.

هتل ایز فلوور (Iz Flower)

هتل یالیهان (Yali han Hotel)

یالیهان یک هتل 4 ستاره لوکس و زیبا بوده که در منطقه آوسالار آنتالیا واقع شده است. این هتل به دلیل موقعیت مکانی که دارد به هیچ یک از جاذبه های توریستی آنتالیا نزدیک نیست، اما امکانات و تفریحات فوق العاده ای را برای میهمانان و مسافران خود آماده کرد. همین امکانات بی نظیر باعث شده تا هتل یالیهان در لیست معروف ترین هتل های 4 ستاره آنتالیا قرار گیرد. سالن بدنسازی، ساحل خصوصی، حمام ترکی، سونا، غواصی، ماساژ، استخر روباز، زمین بازی مخصوص کودکان، اتاق بازی های کامپیوتری، قایقرانی با کانو، بیلیارد، پینگ پنگ، دوچرخه سواری، پرتاب دارت از جمله سرگرمی ها و تفریحات این هتل برای میهمانانش هست. هتل یالیهان دارای 168 اتاق بوده که همه آن ها به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، ماهواره، حمام خصوصی مجهز هستند. کارکنان هتل علاوه بر زبان ترکی به سه زبان آلمانی، انگلیسی و روسی نیز صحبت می کنند. فروشگاه، لاندری، صرافی، وای فای رایگان، پارکینگ نیز از دیگر امکانات این هتل 4 ستاره است. اگر قصد اقامت در هتل یالیهان را دارید، باید به منطقه آوسالار در آنتالیا (Avsallar Kasabasi Incekum, Avsallar) مراجعه نمایید. این هتل از ساعت 14 آماده پذیرش مسافران بوده و تسویه نیز تا ساعت 12 هر روز انجام می شود. کرایه اتاق های این هتل با توجه به امکاناتی که در اختیار مسافرانش قرار می دهد، در سطح متوسط قرار داشته و به ازای هرشب حدود 65 تا 105 دلار است. با توجه به اینکه هریک از اتاق ها امکان کنسل کردن یا پیش پرداخت متفاوتی دارند، بهتر است قبل از رزرو هزینه ها را بررسی نمایید. این هتل در پذیرش کودکان هیچ مشکلی نداشته و امکان اضافه کردن تخت به اتاق را نیز دارد. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

هتل یالیهان (Yali han Hotel)

هتل میراکل (Miracle Resort Hotel)

هتل میراکل یکی از بهترین هتل های 4 ستاره آنتالیا در بین گردشگران ایرانی است. این هتل در منطقه لارای آنتالیا واقع شده که از آنجا با 7 دقیقه پیاده روی می توان به سواحل زیبای مدیترانه رسید. اگر دوست دارید تا از جاذبه های دیدنی آنتالیا نیز بازدید کنید، می توانید به تعدادی از بازارها و مکان های توریستی در نزدیکی هتل میراکل بروید. هتل میراکل یک هتل بزرگ است که در 9 طبقه طراحی شده و 694 اتاق و سوئیت را در خود جای داده است. اتاق های این هتل به دسته های استاندارد، خانوادگی، جونیور سوییت و اتاق های ویژه معلولین تقسیم می شوند که بسیاری از آن ها چشم اندازی رو به دریا دارند. هرکدام از اتاق ها دارای یک بالکن اختصاصی بوده و از امکاناتی چون سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، حمام با وان، اینترنت، سشوار برخوردار هستند. علاوه بر این، یک استخر روباز، استخر مخصوص کودکان، ساحل شنی اختصاصی، 4 زمین تنیس، 2 زمین فوتبال و یک زمین بسکتبال نیز برای بازی و سرگرمی میهمانان هتل طراحی شده است. اگر قصد اقامت در هتل میراکل را دارید باید به منطقه لارا در آنتالیا (Guzeloba, Yasar Sobutay Bul. No:34 , 07230 Lara) مراجعه نمایید. این هتل از ساعت 14 آماده پذیرش مسافران بوده و تسویه نیز تا ساعت 12 هر روز انجام می شود. کرایه اتاق های این هتل نسبتا گران هستند و به ازای هرشب حدود 66 تا 278 دلار هست. با توجه به اینکه هریک از اتاق ها امکان کنسل کردن یا پیش پرداخت متفاوتی دارند، بهتر است قبل از رزرو هزینه ها را بررسی نمایید. والدینی که کودک به همراه دارند، اقامت کودکان زیر 2 سال در صورتیکه از تخت والدین خود استفاده نمایند و اقامت کودکان زیر 12 سال با یک تخت اضافی رایگان بوده و هیچ هزینه اضافی ندارد. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

هتل میراکل (Miracle Resort Hotel)

هتل باروت آکانتوس و جنت (Barut Acanthus & Cennet)

باروت آکانتوس و جنت، یکی دیگر از بهترین هتل های 4 ستاره آنتالیا بوده که تا دریای مدیترانه تنها 2 دقیقه فاصله دارد. موقعیت مکانی این هتل عالی بوده و به بسیاری از جاذبه های توریستی شهر نزدیک هست. هتل باروت دارای محیطی آرام بوده و اتاق های آن نیز طراحی دلنشین و زیبایی دارند. هر کدام از اتاق های این هتل امکاناتی چون حمام با وان، وسایل بهداشتی، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون تخت، میز لوازم آرایش، ماهواره، بالکن خصوصی، کمد لباس دارند. استخر روباز، باغ، ماساژ، سرگرمی های کودکانه، ورزش های آبی، رستوران، اینترنت وای فای، ترنسفر فرودگاهی از جمله تفریحات و امکانات دیگری است که این هتل در اختیار میهمانان خود قرار می دهد. اگر قصد اقامت در هتل باروت آکانتوس و جنت را دارید باید به منطقه ساید، تورگوت اوزال در آنتالیا (Selimiye Koyu, Turgut Ozal Cad. PK 55 07330 Antalya, 07330 Side) مراجعه نمایید. این هتل از ساعت 14 آماده پذیرش مسافران بوده و تسویه نیز تا ساعت 12 هر روز انجام می شود. کرایه اتاق های این هتل در سطح متوسط قرار داشته و به ازای هرشب حدود 83 تا 316 دلار است. با توجه به اینکه هریک از اتاق ها امکان کنسل کردن یا پیش پرداخت متفاوتی دارند، بهتر است قبل از رزرو اتاق هزینه ها را بررسی نمایید.

هتل باروت آکانتوس و جنت (Barut Acanthus & Cennet)

هتل لوکا (Lukka Hotel)

یکی از هتل های لوکس و رویایی که در سایت تریپ ادوایزر به عنوان یکی از معروف ترین هتل های 4 ستاره آنتالیا معرفی شده، هتل لوکا است. این هتل از موقعیت مکانی فوق العاده ای برخوردار بوده و به بسیاری بازارها و جاذبه های دیدنی آنتالیا نزدیک است. هتل لوکا دارای 18 اتاق با طراحی لوکس و مدرن بوده که در همه آن ها امکاناتی چون سرویس اتاق، سیستم تهویه مطبوع، کمد لباس، حمام، لوازم بهداشتی، کتری برقی، سشوار، تلویزیون، یخچال و اینترنت برای مسافران فراهم شده است. علاوه بر این، میهمانان این هتل می توانند از تفریحات ساحلی متنوعی برخوردار بوده و از استخر سرباز، سونا و جکوزی هتل برای گذراندن اوقات فراغت خود استفاده نمایند. اینترنت وای فای، حمام ترکی، حمام آفتاب، ماساژ، رستوران در فضای باز و بسته، کافی شاپ، لاندری، خشکشویی، ترنسفر فرودگاهی، پارکینگ از جمله دیگر امکاناتی است که این هتل در اختیار میهمانان خود قرار می دهد. اگر قصد اقامت در هتل لوکا را دارید، باید به منطقه کاس در آنتالیا (Cukurbag Yarimadasi Kalkavan Sk. No:16, 07580, Turkey) مراجعه نمایید. این هتل از ساعت 14 آماده پذیرش مسافران بوده و تسویه نیز تا ساعت 12 هر روز انجام می شود. کرایه اتاق های این هتل با توجه به امکاناتی که در اختیار مسافرانش قرار می دهد، گران بوده و به ازای هرشب حدود 119 تا 189 دلار هست. با توجه به اینکه هریک از اتاق ها امکان کنسل کردن یا پیش پرداخت متفاوتی دارند، بهتر است قبل از رزرو اتاق هزینه ها را بررسی نمایید. توجه داشته باشید که امکان اضافه کردن تخت به اتاق ها وجود ندارد و ورود حیوانات خانگی به هتل نیز ممنوع است.

هتل لوکا (Lukka Hotel)

هتل علی بیگ ریزورت (Ali Bey Resort Sorgun)

هتل علی بیگ ریزورت یکی از معروف ترین هتل های 4 ستاره آنتالیا هست که در نزدیکی دریای مدیترانه واقع شده و تنها 8 دقیقه با آن فاصله دارد. اگر به دنبال یک اقامتگاه آرام با امکانات رفاهی کامل هستید، علی بیگ ریزورت بهترین انتخاب برای شماست. شما می توانید ساعت های زیادی در هتل بمانید و اوقات فراغت خود را با انجام ورزش هایی چون تنیس، گلف، والیبال، دارت بگذرانید. استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، سالن اتومبیلرانی، آکوا پارک، لونا پارک، پارک کودکان و سرسره های آبی از جمله تفریحات دیگری بوده که این هتل برای مسافران خود تدارک دیده است. هتل علی بیگ دارای 900 اتاق و سوئیت است که همه آن ها به سیستم تهویه مطبوع، کمد لباس، حمام، لوازم بهداشتی، کتری برقی، سشوار، تلویزیون، یخچال و اینترنت مجهز شده اند. هریک از این اتاق ها دارای یک بالکن اختصاصی هستند که چشم انداز دیدنی و جذابی از باغ 100 هزار متری هتل را به نمایش می گذارد. این هتل به هیچ یک از جاذبه های توریستی آنتالیا نزدیک نیست. اگر قصد اقامت در هتل علی بیگ ریزورت را دارید باید به منطقه ماناوگات در آنتالیا ( Sorgun Tourism Center Manavgat Antalya, 07600 Sidey) مراجعه نمایید. این هتل از ساعت 14 آماده پذیرش مسافران بوده و تسویه نیز تا ساعت 12 هر روز انجام می شود. کرایه اتاق های این هتل با توجه به امکاناتی که در اختیار مسافرانش قرار می دهد، گران بوده و به ازای هرشب حدود 163 تا 399 دلار است.

هتل علی بیگ ریزورت (Ali Bey Resort Sorgun)

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو