نِت وصل می‌شود؟ نمی‌شود؟ می‌شود؟ نمی‌شود؟

منبع: برترین ها

123

1398/9/1

14:55


خدا رو شکر بعد از چند روز ناآرامی‌ها کنترل شد و اوضاع کشور رو به بهبود است. اما چیزی که از این فضا به یادگار مانده مساله قطعی اینترنت است. این روز‌ها در هر جمع و محفلی که باشید مردمی را می‌بینید که دائما اینترنت گوشی‌هایشان را چک می‌کنند به امید اینکه وضعیت مثل قبل شود.

برترین‌ها: خدا رو شکر بعد از چند روز ناآرامی‌ها کنترل شد و اوضاع کشور رو به بهبود است. اما چیزی که از این فضا به یادگار مانده مساله قطعی اینترنت است. این روز‌ها در هر جمع و محفلی که باشید مردمی را می‌بینید که دائما اینترنت گوشی‌هایشان را چک می‌کنند به امید اینکه وضعیت مثل قبل شود.

اینترنت وصل می‌شود؟ وصل نمی‌شود؟ وصل می‌شود؟

مثل قبل یعنی دسترسی راحت به ابرازی‌های ساده مثل گوگل و پیام رسان‌هایی، چون واتس آپ، اما همین چیز‌های دم دستی هم شبیه به مطالبه شده در این میان واکنش مقام‌های دولتی از همه جالب‌تر است. ساعتی ربیعی مصاحبه می‌کند، ساعتی جهرمی و ساعتی بعد نماینده مجلس.

خبر می‌رسد فلان استان اینترنتش وصل شده و گوگل دارند! دو ساعت بعد فلان مقام مسئول شرط می‌گذارد که اگر... اینترنت را وصل می‌کنیم.

استارت آپ‌ها و پیج‌های تجاری در اینستاگرام و تمام مشاغلی که با اینترنت کار می‌کنند روز به روز بیشتر در بلاتکلیفی فرو می‌روند. اما تنها واکنشی که از سمت مقامات مسئول می‌گیرند تمدید همین بلاتکلیفی است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو