دانلود انیمیشن The Queens Corgi 2019

منبع: دانلود ها

201

1398/3/18

18:30


دانلود انیمیشن The Queens Corgi 2019 – سگ کورگی ملکه

کاور-The-Queens-Corgi-2019

نام انیمیشن: The Queen’s Corgi

سال انتشار: ۲۰۱۹

ژانر: انیمیشن، کمدی، خانوادگی

مدت زمان: ۸۵ مگابایت

کیفیت: BluRay 720p / BluRay 1080p

زیرنویس فارسی: ندارد

زیرنویس انگلیسی: ندارد

IMDB

خلاصه داستان: انیمیشن سگ کورگی ملکه (به انگلیسی: The Queens Corgi 2019) داستانی شیرین را در مورد سگ موردعلاقه ملکه بریتانیا روایت می کند. این سگ از کاخ فرار کرده است و در در یک باشگاه مخصوص سگ ها پناه پیدا کرده است. از همین باشگاه او سفر دور و دراز خود را آغاز می کند و در تلاش است که راه بازگشت به خانه خودش را پیدا کند. این سگ که رکس نام دارد با صداپیشگی جک وایتهال یکی از تاثیرگذارترین شخصیت های فیلم محسوب می شود. این سگ درواقع محبوب ترین حیوان بریتانیا است و ملکه بریتانیا علاقه زیادی به وی دارد. در سرتاسر قبیله ای که رکس به آنجا می رود، سگ ها با هم دیگر نبرد دارند و او باید برای نجات عشقش تمام تلاش خود را بکند.

انیمیشن The Queens Corgi 2019 روایتی از سگی است که به یک قبیله راه پیدا می کند و در طول سفر حماسی خود باید راه بازگشت خود به سمت ملکه را پیدا کند. او در تله های بسیاری می افتد و مشکلات زیادی را تجربه می کند. تا اینکه سگ دیگری را پیدا می کند و با کمک وی می خواهد از قبیله مخوف سگ ها فرار کند. کورگی مورد احترام بسیاری از خدمه ها است و در کاخ ملکه زندگی خوب و خوشی دارد. حال در یکی از روزها این خوشی و راحتی به کلی تمام می شود و باید به مانند یک سگ ولگرد برای زندگی خودش تلاش کند. سگ های دیگر در صدد نابودی وی هستند و مشکلات زیادی را با جثه بزرگ خودشان ایجاد می کنند. رکس با آزمایش های زیادی ربرو می شود و در رویاهای خودش حضور در کنار ملکه را می بیند. باید دید که این سگ که با ناز بزرگ شده است چگونه می تواند در این سفر سخت خودش را نشان دهد.

info

The British monarch’s (Dame Julie Walters’) favorite dog gets lost from the palace and finds himself at a dog fight club. He then begins his long journey to find his way back home.

This is about the adventure of Rex (Jack Whitehall), the British monarch’s (Dame Julie Walters’) most beloved dog, who loses track of his mistress and stumbles across a clan with dogs of all kinds confronting and fighting each other. During his epic journey to return to the Queen, Rex falls in love and discovers his true self.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود با کیفیت BluRay 1080p انکود RARBG

دانلود با کیفیت BluRay 720p انکود MKVCage

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو